GT Four A "Szwagrowy dupowóz"
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
GT Four A "Szwagrowy dupowóz"
Celica GT Four A
1990 2.0T
Ostatniego tygodnia przeżyłem dużo emocji i wrażeń, jako że sporo się wydarzyło
Zaczęło się od jazdy do Rzeszowa na wesele (w połowie sesji poprawkowej ) i następnego dnia oględzin auta z Mulcem żeby się trochę rozeznać w temacie
Stan auta zaskoczył mnie niesamowicie bo szczerze powiedziawszy cudów się nie spodziewałem
Buda prosta, szpachli brak, szczeliny się zgadzają, tylko na dachu ma dwie zaprawki, kielichy całe i nieprzegniłe tak jak i progi
Ściana grodziowa jest wspawana bardzo poprawnie i ładnie zabezpieczona
Silnik + Cały osprzęt jest, co prawda zdemontowany ale jest
Większość najważniejszych części do przekładki są.
Szczerze to nawet nie przeszło mi przez myśl to kupować. Dojechałem do domu, chwila rozmowy ze szwagrem i już jechałem załatwiać formalności
Z ciekawych rzeczy jest jego wyposażenie, które osobiście mnie zaskoczyło posiadając np. podawacze pasów czy elektrycznie składane lusterka... Ale Ci co prowadzą auta po złej stronie zawsze mają lepiej
Dzisiaj dotarliśmy nią do domu, a wyglądało mniej więcej tak:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=54ErL09rG_E[/video]
I mały problem z torowaniem drogi (już drugi raz tego dnia )
[video]http://www.youtube.com/watch?v=anrue1Rh2cU[/video]
Troche zdjęć
http://picasaweb.google.com/10610406909 ... icaGTFour#
Generalnie jest bardzo dobrze, dzisiaj zrobiliśmy porządek z częściami (segregacja) i będziemy zaczynać zabawę z wiązką
1990 2.0T
Ostatniego tygodnia przeżyłem dużo emocji i wrażeń, jako że sporo się wydarzyło
Zaczęło się od jazdy do Rzeszowa na wesele (w połowie sesji poprawkowej ) i następnego dnia oględzin auta z Mulcem żeby się trochę rozeznać w temacie
Stan auta zaskoczył mnie niesamowicie bo szczerze powiedziawszy cudów się nie spodziewałem
Buda prosta, szpachli brak, szczeliny się zgadzają, tylko na dachu ma dwie zaprawki, kielichy całe i nieprzegniłe tak jak i progi
Ściana grodziowa jest wspawana bardzo poprawnie i ładnie zabezpieczona
Silnik + Cały osprzęt jest, co prawda zdemontowany ale jest
Większość najważniejszych części do przekładki są.
Szczerze to nawet nie przeszło mi przez myśl to kupować. Dojechałem do domu, chwila rozmowy ze szwagrem i już jechałem załatwiać formalności
Z ciekawych rzeczy jest jego wyposażenie, które osobiście mnie zaskoczyło posiadając np. podawacze pasów czy elektrycznie składane lusterka... Ale Ci co prowadzą auta po złej stronie zawsze mają lepiej
Dzisiaj dotarliśmy nią do domu, a wyglądało mniej więcej tak:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=54ErL09rG_E[/video]
I mały problem z torowaniem drogi (już drugi raz tego dnia )
[video]http://www.youtube.com/watch?v=anrue1Rh2cU[/video]
Troche zdjęć
http://picasaweb.google.com/10610406909 ... icaGTFour#
Generalnie jest bardzo dobrze, dzisiaj zrobiliśmy porządek z częściami (segregacja) i będziemy zaczynać zabawę z wiązką
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
a miała być moja
no nic następnym razem będę siedział cicho na forum i sam pojade zobaczyc
no nic następnym razem będę siedział cicho na forum i sam pojade zobaczyc
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- irrka87
- Użytkownik
- Posty: 68
- Rejestracja: 14-04-10, 20:54
W tym momencie Kuba coś odkręca, kolektor (?) chyba, a jakby długo nie pisał na forum to znaczy, że przygniotła go maska, jako że jest podtrzymywana przez 25 cm kawałek drewna.
Narazie warunki dostępu do GT4 są conajmniej kiepskie, ale w tym tygodniu drugi właściciel (ForfiterGT4 czyt. szwagier) będzie pracował nad ich poprawą:)
Raczej się nie spodziewałam, że pod moim oknem od kuchni będzie kiedyś stało takie cudeńko, a na dodatek należące m.in do mojego brata:D
Narazie warunki dostępu do GT4 są conajmniej kiepskie, ale w tym tygodniu drugi właściciel (ForfiterGT4 czyt. szwagier) będzie pracował nad ich poprawą:)
Raczej się nie spodziewałam, że pod moim oknem od kuchni będzie kiedyś stało takie cudeńko, a na dodatek należące m.in do mojego brata:D
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
A świstak siedzi i rozwija te sreberka Powodzenia w składaniu trzymam kciuki i czekam z niecierpliwością jak ogarniesz to wszystko i pojawisz się u nas
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
- prazyn
- Użytkownik
- Posty: 4040
- Rejestracja: 21-07-06, 01:21
Znowu zero konkretów, no nic jest na to rozwiązanie.
A wracając do tematu. Kuba moje szpiegi, choć nie wiem czy nie złośliwie donoszą, że z silnikiem było coś nie tak i miał tam wlecieć inny. Zdejmijcie głowice i miskę zróbcie inspekcje puki jest na wierzchu, na wszelki wypadek, żeby później go nie wyciągać jak się okaże że coś "klepie"
A wracając do tematu. Kuba moje szpiegi, choć nie wiem czy nie złośliwie donoszą, że z silnikiem było coś nie tak i miał tam wlecieć inny. Zdejmijcie głowice i miskę zróbcie inspekcje puki jest na wierzchu, na wszelki wypadek, żeby później go nie wyciągać jak się okaże że coś "klepie"
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
- panczo27
- Użytkownik
- Posty: 1626
- Rejestracja: 08-09-05, 07:28
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
Głowica zostanie wyjęta tak czy siak bo nie ma wkręconych świec i nie wiadomo co jest w cylindrach
Dzisiaj wyciągnąłem kolektory i nie wygląda to źle (zawory nie mają żadnego nagaru)
Turbina ma ukruszoną jedną łopatkę i luz poprzeczny więc będzie szła do regeneracji
Chciałbym w najbliższym czasie (już wracam do dnia codziennego Kielce/Łódź) zmontować kolumne kierowniczą maglownice i przestudiowanie wiązki z przemyśleniem tematu przedłużenia jej
_zulw007_, Ty przedłużałeś wiązkę czy kupowałeś europejską od Turbawki
PS Dzięki w imieniu moim i szwagra za gratulacje
Dzisiaj wyciągnąłem kolektory i nie wygląda to źle (zawory nie mają żadnego nagaru)
Turbina ma ukruszoną jedną łopatkę i luz poprzeczny więc będzie szła do regeneracji
Chciałbym w najbliższym czasie (już wracam do dnia codziennego Kielce/Łódź) zmontować kolumne kierowniczą maglownice i przestudiowanie wiązki z przemyśleniem tematu przedłużenia jej
_zulw007_, Ty przedłużałeś wiązkę czy kupowałeś europejską od Turbawki
PS Dzięki w imieniu moim i szwagra za gratulacje
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37