GT Four A "Szwagrowy dupowóz"

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 08-11-10, 13:49

O i najlepiej od razu na rev III sie przesiąść
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 08-11-10, 15:03

Do rev II podobne ceny, moze tłoki ciut tansze.. Mozna tez tylko same kute tłoki wrzucic, korby seryjne zostawiajac..
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Showkemp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: 25-06-04, 21:03

Postautor: Showkemp » 08-11-10, 15:36

góral pisze:Do rev II podobne ceny, moze tłoki ciut tansze.. Mozna tez tylko same kute tłoki wrzucic, korby seryjne zostawiajac..


Rev II, Rev III - kute tłoki te same, cena ta sama... :wink:
www.motorsportshop.pl

91 Celica ST185 CS
90 MR2 Turbo

Awatar użytkownika
mlodzik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1109
Rejestracja: 24-02-08, 16:00

Postautor: mlodzik » 08-11-10, 17:59

ale czy jest sens wkładać kute korby skoro seryjne ogarną spokojnie 300 HP ?? Powiedzcie, bo ja remontuje silnik tak samo jak dzejkob i niewiem czy nie uzbierać jeszcze na kute korby.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D:D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D:D

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 08-11-10, 20:59

dżizas, a mi Show sprzedał tłoki za 2300, ale przepłaciłem ...

a jak już składać silnik od nowa to polecam kupić nowe dobre korbowody, ta cena przecież nie zabija

ForfiterGT4
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 06-09-10, 22:14

Postautor: ForfiterGT4 » 28-03-11, 22:04

Witam !
Posłusznie melduje że GT4 przetrwał zime :) teraz tylko trzeba czasu :)
Ja Forfiter reperuje stare GRATY :)

Awatar użytkownika
Suseł
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 2591
Rejestracja: 01-01-08, 19:36

Postautor: Suseł » 09-08-11, 20:50

Jak idą pracę nad GT-Four A?
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007

Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold

Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 09-08-11, 20:53

Chwilowo będę milczeć jak grób :twisted:
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 09-08-11, 21:08

pół roku milczałeś... :roll:

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 09-08-11, 21:21

Wiem.

W drugim temacie też ale to wynikało bardziej z sytuacji w jakiej się znalazłem ale nie chce w to wnikać. Nadchodzą trochę lepsze czasy :wink:
W każdym razie idzie wszystko w dobrym kierunku :wink:
97` Toyota Celica VI 1.8

90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
panczo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1626
Rejestracja: 08-09-05, 07:28

Postautor: panczo27 » 09-08-11, 22:27

to kiedy go zobaczymy w naszej okolicy ??
MpisiontBdwajściapinć

Awatar użytkownika
Suseł
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 2591
Rejestracja: 01-01-08, 19:36

Postautor: Suseł » 11-06-12, 19:15

Coś się ruszyło?
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007

Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold

Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily

sławeksławek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 809
Rejestracja: 30-05-09, 12:59

Postautor: sławeksławek » 11-06-12, 19:18

pewno ruszy dopiero :-D
Black project carlos

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 12-06-12, 15:44

a mógł być w moim posiadaniu :roll:
nie marnujcie gt4 taki czas w garażu! :wink:
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
Carlosik
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 19-05-12, 21:54

Postautor: Carlosik » 27-06-12, 21:00

Ten kolorek bardzo dobrze pasuje do Celik V generacji. Z zewnątrz bardzo dobrze się prezentuje :wink:

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 17-08-12, 10:21

Więc coś w projekcie się ruszyło :D

Jakiś czas temu udało mi się kupić silnik z MR2 jak niektórzy wiedzą.
Generalnie wyglądał bardzo dobrze (suchy, wszystkie wiązki wypięte z kostek, nic nie ucięte)

Ugadałem się z Młodzikiem żeby na razie póki moje auto jest w Kielcach a chcę sprawdzić silnik wrzucić go do jego Celicy :P
Po 2 tyg czekania zabraliśmy się do roboty.
Po 4 godzinach silnik już siedział na miejscu ale odpalenie nam zajęło kolejny dzień bo początkowo nie chciał z nami gadać.
Oczywiście przyczyną była pierdoła ( jak Młodzik będzie chciał niech się pochwali :P )
I silnik odpalił (jak zwykle robione kalkulatorem)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=NuskuqFmlQY&feature=youtu.be[/video]

Początkowo na seryjnym wydechu i Setupie (sterownik i turbo z 4WD)
Zrobiliśmy kilkaset kilometrów i silnik wygląda na bardzo zdrowy :-D
Po 12 bar na każdym cylindrze, nie kopci na wysokich, nie czuć olejem.
Następnie założyliśmy wydech blitz Nur Spec i jeździliśmy dalej .
Tak mniej więcej brzmi i jeździ(znowu kalkulator):

[video]http://www.youtube.com/watch?v=BjBnHodeIdQ&feature=youtu.be[/video]

Od razu mówię że teren jest opuszczony i nikomu taka jazda nie zagrażała :wink:

Po około 1000-1500 kilometrów nie stwierdziliśmy żadnego ubytku oleju, Turbina wygląda badzo ładnie, silnik nigdzie się nie poci :wink:

Chwilowo zajmujemy się z Młodzikiem Żukiem którym jedziemy na Złombola ale koło października-listopada planujemy włożyć silnik do mnie.

Próbowaliśmy też odpalić na moim sterowniku. Niestety nie odpala :/
Wieczorem napiszę jaki błąd wywala.
97` Toyota Celica VI 1.8

90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 17-08-12, 18:20

widzę, że fajną frajdę macie z jazdy ;) fajnie mruczy blitz'u :P :P :P ale prosi się o lepsze nagranie, chociaż kotletem by jakość zwiększyć i radość oglądających :D :D :D

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 17-08-12, 18:31

st182 gtb

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 18-08-12, 11:14

Więc jeszcze raz napisze o co chodzi z moim problemem.

Silnik wrzuciłem do Celicy 4WD na Canadę (204 km). Mój sterownik jest od GT4 A na Australię (225 km).

Obadałem jakie są różnice w osprzęcie silnika i wygląda na to że różni się tylko turbina
W 4WD jest CT 26 a GT4 A jest CT 26B. :-)

Swoją drogą przy silniku który kupiłem było turbo z ceramicznymi łopatkami od strony gorącej więc już mam dwie CT 26B :-D

Wracając do tematu po podłączeniu mojego sterownika do reszty z 4WD wyskakuje mi błąd 1-2 (Sygnał obr/min ) po powrocie do sterownik z 4WD nie ma błędów i silnik odpala. :|

Teraz moje pytanie:

- Czy ktoś wie czy te sterowniki mogą różnić się pinami? (chodzi mi czy kolejność pinów w obu sterownikach jest taka sama)
- Gdzie można szukać jeszcze przyczyny?

PS: Filmiki i zdjęcia będą lepsze na pewno tylko teraz potrzebne trochę czasu :P
97` Toyota Celica VI 1.8

90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
luq88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 30-11-09, 23:10

Postautor: luq88 » 18-08-12, 12:43

JaQb_CK pisze:Teraz moje pytanie:

- Czy ktoś wie czy te sterowniki mogą różnić się pinami? (chodzi mi czy kolejność pinów w obu sterownikach jest taka sama)
- Gdzie można szukać jeszcze przyczyny?


Opis pinów powinien być na kompie po odkręceniu tej pokrywki na nim
powered by 4AGE ;)
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO IV GEN. ZAPRASZAM
https://www.facebook.com/4agepl