Celica 1,6 wtrakcie roboty.
- Sawa
- Użytkownik
- Posty: 2997
- Rejestracja: 05-01-04, 08:38
- Duży
- Użytkownik
- Posty: 186
- Rejestracja: 25-12-03, 19:10
Mnie ostatnio fotoradar zrobił fotę, było na niej że jechałem 71km/h i rzeczywiście tyle jechałem bo patrzyłem wtedy na licznik. Bo to był taki fotoradar prznosny na początku miejscowości, a na końcu tej wiochy od razu mandat Także przy tej prędkości mi nie przekłamuje.
If Toyota was a religion, the Celica would be my Messiah
- PREZES900RR
- Użytkownik
- Posty: 1691
- Rejestracja: 13-08-04, 20:02
Nowe dane podaje; stopien sprezania w cylindrach wynosi u mnie 14 bar na kazdym z cylindrow, tyle ze na 2gim mam 13,9 a na 3cim mam 14,01.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl
- Robert
- Site Admin
- Posty: 8003
- Rejestracja: 19-12-03, 23:41
- techno
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: 23-12-03, 10:43
- elvitos
- Użytkownik
- Posty: 845
- Rejestracja: 28-07-04, 00:31
jezeli chodzi o predkosci.. to jezeli zmieni sie opony na inny wymiar to juz inaczej pokazuje. pozatym na licznikach daja ok 5% zawyzenia przy 100km/h zeby bylo mniej wypadkow.. tak gdzies kiedys czytalem .
tutaj jest wypisane ile procentowo zmienia sie predkosc wskazywana a prawdziwa przy jakich kolach.
http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp
tutaj jest wypisane ile procentowo zmienia sie predkosc wskazywana a prawdziwa przy jakich kolach.
http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp
ST205 WRC
ST202
ST202
- elvitos
- Użytkownik
- Posty: 845
- Rejestracja: 28-07-04, 00:31
PREZES czy moglbs wrzucic jakies zdjecia tego dolotu albo zapodac mi na skrzynke?? z gory dzieki
elvitos@interia.pl
elvitos@interia.pl
ST205 WRC
ST202
ST202
- PREZES900RR
- Użytkownik
- Posty: 1691
- Rejestracja: 13-08-04, 20:02
No i nadszedł sądny dzień. Właśnie wrzuciłem fotki by pokazać Wam na czym polegały zmiany w przebudowie mojego układu:-D
tak wygląda mniej wiecej z przodu auta-bo nie da sie tego dokładniej obstrykać
tak wygląda to z góry, choć cześć "zasysacza" jest zasłonięta
Filtr stożkowy został zabudowany w obudowie hermetycznej i dodatkowo owinięty cienką pianką, dla obniżenia temperatury wewnętrznej filtra-aby ciepło z komory silnika nie nagrzewało obudowy filtra itd.
Zbiorniczek wyrównawczy chłodnicy, powędrował na druga strone
A tak wygladał oryginalny czujnik, tak to się chyba nazywa. W kążdym bądź razie to odpowiada za podciśnienie na wtryskiwaczach. Fabrycznie w 1,6 wynosi 2,3 bara
a tak wygląda zamiennik z możliwością regulacji-koszt około 80-100zł w zależności od producenta i sklepu
tak wygląda mniej wiecej z przodu auta-bo nie da sie tego dokładniej obstrykać
tak wygląda to z góry, choć cześć "zasysacza" jest zasłonięta
Filtr stożkowy został zabudowany w obudowie hermetycznej i dodatkowo owinięty cienką pianką, dla obniżenia temperatury wewnętrznej filtra-aby ciepło z komory silnika nie nagrzewało obudowy filtra itd.
Zbiorniczek wyrównawczy chłodnicy, powędrował na druga strone
A tak wygladał oryginalny czujnik, tak to się chyba nazywa. W kążdym bądź razie to odpowiada za podciśnienie na wtryskiwaczach. Fabrycznie w 1,6 wynosi 2,3 bara
a tak wygląda zamiennik z możliwością regulacji-koszt około 80-100zł w zależności od producenta i sklepu
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl
-
- Użytkownik
- Posty: 2678
- Rejestracja: 26-12-03, 16:14
wyglada mi to na polaczenie puszki rezonansowej dolotu (pucha) prawdopodobnie sprzezonej
z czyms w rodzaju strumienicy dolotu z wykorzystaniem doladowania dynamicznego (doladowanie)
z wykorzystaniem zjawisk obecnych przy doladowaniu rezonansowym (rezonans)
zastanawia mnie potrzeba wymiany czujnika podcisnienia na ten z regulacja?
moze faktycznie ulatwia zestrojenie?
tez cos podobnego mi po glowie chodzi
tzn. doladowanie dynamiczne (wlot z miejsca na halogen)
+ puszka rezonansowa ze stozkiem + powerrura...
podobno mozna zejsc z momentem nawet o 1.5k ?
z czyms w rodzaju strumienicy dolotu z wykorzystaniem doladowania dynamicznego (doladowanie)
z wykorzystaniem zjawisk obecnych przy doladowaniu rezonansowym (rezonans)
zastanawia mnie potrzeba wymiany czujnika podcisnienia na ten z regulacja?
moze faktycznie ulatwia zestrojenie?
tez cos podobnego mi po glowie chodzi
tzn. doladowanie dynamiczne (wlot z miejsca na halogen)
+ puszka rezonansowa ze stozkiem + powerrura...
podobno mozna zejsc z momentem nawet o 1.5k ?
Drukuj Tanio! Przekonaj się jak łatwo to zrobić. Maksymalnie obniżaj z nami koszty promocji swojej firmy!
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.net — www.24druk.net
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.net — www.24druk.net
- elvitos
- Użytkownik
- Posty: 845
- Rejestracja: 28-07-04, 00:31
sama puszka z filtrem jest jak dla mnie troche dziwnie rozwiazana.. i te weze tez chyba nie dobrze ze sa harmonijkowe..
delikatne opory (dazymy do idealnej gladzi). szkoda ze sie nie da w lini prostej do wlotu glownego
takie jest moje zdanie.. a tak.. to zaczynam robic cos takiego .
a przy okazji, ten plastik ktory
zaslania chlodnice u gory.. z dziura na zamek, powinien byc pod listewka (atrapka) .
delikatne opory (dazymy do idealnej gladzi). szkoda ze sie nie da w lini prostej do wlotu glownego
takie jest moje zdanie.. a tak.. to zaczynam robic cos takiego .
a przy okazji, ten plastik ktory
zaslania chlodnice u gory.. z dziura na zamek, powinien byc pod listewka (atrapka) .
ST205 WRC
ST202
ST202
-
- Użytkownik
- Posty: 2678
- Rejestracja: 26-12-03, 16:14
elvitos pisze:[...] i te weze tez chyba nie dobrze ze sa harmonijkowe..
delikatne opory (dazymy do idealnej gladzi). [...]
niekoniecznie zle, ze sa "charmonijkowe"
zacytuje:
"Także użyte przewody elastyczne nie pozostają bez znaczenia, gdyż np. wyraźnie pofałdowany przewód gumowy - chociaż krótki odcinek, wkomponowany w dolocie, może korzystnie oddziaływać na drgania poprzeczne strugi oraz pulsacje, silniejsze w silnikach o małej liczbie cylindrów."
za tuningbaja
jak na razie to bardziej interesuje mnie opinia na temat potrzeby wymiany regulatora podcisnienia na wtryski na taki regulowany. czy zasadna jest modyfikacja tego podcisnienia?
Drukuj Tanio! Przekonaj się jak łatwo to zrobić. Maksymalnie obniżaj z nami koszty promocji swojej firmy!
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.net — www.24druk.net
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.net — www.24druk.net
- PREZES900RR
- Użytkownik
- Posty: 1691
- Rejestracja: 13-08-04, 20:02
Dawno tu nie pisałem
Właśnie odebrałem kpl sprzegło do mojej celicy - jest oczywiście do modelu 1,8 VI generacji firmy SASCH - za jedyne 650zł po rabacie. W poniedziałek celica laduje u mechanika, bo po 30 tys km sprzeglo mi sie skonczylo - wytrzymalo rowno rok hehehe. Przy okazji wymieniam skrzynie biegow. Mam nadzieje ze ta w poniedzialek co przyjdzie bedzie sprawna, duzo sprawniejsza ode mojej, a wlasciciel poprzedniej skrzyni byl dziadkiem i skrzynia jest jak nówka - ahhh miło pomarzyc - zobaczymy co bedzie. We wtorek jak dobrze pojdzie bedzie zlozona - wiec wtedy dokoncze ten watek.
Pozdrawiam
No i sie wkurzylem.
Skrzynia okazala sie od modelu IV generacji. Nastepnie znalazlem inna od 1,6 z tego samego roku co ja - ale rozrusznik jest mocowany w tej i innej po jaka dzwinilem (czyli w 2ch Vgen z 1,6) pod silownikami od sprzega a u mnie z przeciwnej strony!!! Ale jestem zly, nie dosc ze tyle kasy - to jeszcze takie wynalazki. Czy ja w koncu zloze moja niunie??
Właśnie odebrałem kpl sprzegło do mojej celicy - jest oczywiście do modelu 1,8 VI generacji firmy SASCH - za jedyne 650zł po rabacie. W poniedziałek celica laduje u mechanika, bo po 30 tys km sprzeglo mi sie skonczylo - wytrzymalo rowno rok hehehe. Przy okazji wymieniam skrzynie biegow. Mam nadzieje ze ta w poniedzialek co przyjdzie bedzie sprawna, duzo sprawniejsza ode mojej, a wlasciciel poprzedniej skrzyni byl dziadkiem i skrzynia jest jak nówka - ahhh miło pomarzyc - zobaczymy co bedzie. We wtorek jak dobrze pojdzie bedzie zlozona - wiec wtedy dokoncze ten watek.
Pozdrawiam
No i sie wkurzylem.
Skrzynia okazala sie od modelu IV generacji. Nastepnie znalazlem inna od 1,6 z tego samego roku co ja - ale rozrusznik jest mocowany w tej i innej po jaka dzwinilem (czyli w 2ch Vgen z 1,6) pod silownikami od sprzega a u mnie z przeciwnej strony!!! Ale jestem zly, nie dosc ze tyle kasy - to jeszcze takie wynalazki. Czy ja w koncu zloze moja niunie??
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl