ja pisze:PREZES900RR pisze:No i odebralem wozik
Nie ma tzw dziury
od 2 tys obr/min wkreca sie ladnie
Narazie jeszcze ayto nie jest dograne - do mozliwosci o cisnienie oryginalne z 2,3 bar zostalo zwiekszone do 2,5. Maxymalnie mozna je podkrecic do 3 bar, ale w tak krotkim czasie regulacji auto wariowalo na wolnych obrotach, za kilka dni beda dalsze modyfikacje i az sie boje tego co bedzie
rozumiem, że z dziurą to żart...
Powaznie, od 2 tys obr/min juz idzie - nawet na czworce, choc ciut slabiej. na piatym nie probowalem., do tego fajnie pomrukuje(filtr przy przegazuwie).
Sprawdzilem tez spalanie przy normalnej jezdzie 120-140km/h(dosc plynnej) spalil mi 7,1 a w miescie jak go krecilem non stop i z 10 razy do odciecia calkowitego zaplonu(nawet na IV biegu) to spalanie wyszlo 11(ale to nie byl non stop wyscig), tylko przeganianie kilka razy.
Kolejne mile uczucie to pedal w podlodze zaraz po starcie i zero tego buuu. sam sie dozuje i wkreca sie jak TD hehehehe.
Zalujcie ze odwolali rajd BGC- mogli byscie podziwiac