Celica 1,6 wtrakcie roboty.

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 11-04-05, 22:34

ja pisze:
PREZES900RR pisze:No i odebralem wozik :-D
Nie ma tzw dziury :-D
od 2 tys obr/min wkreca sie ladnie :-D
Narazie jeszcze ayto nie jest dograne - do mozliwosci o cisnienie oryginalne z 2,3 bar zostalo zwiekszone do 2,5. Maxymalnie mozna je podkrecic do 3 bar, ale w tak krotkim czasie regulacji auto wariowalo na wolnych obrotach, za kilka dni beda dalsze modyfikacje i az sie boje tego co bedzie :-D


rozumiem, że z dziurą to żart... :) :wink:


Powaznie, od 2 tys obr/min juz idzie - nawet na czworce, choc ciut slabiej. na piatym nie probowalem., do tego fajnie pomrukuje(filtr przy przegazuwie).
Sprawdzilem tez spalanie przy normalnej jezdzie 120-140km/h(dosc plynnej) spalil mi 7,1 a w miescie jak go krecilem non stop i z 10 razy do odciecia calkowitego zaplonu(nawet na IV biegu) to spalanie wyszlo 11(ale to nie byl non stop wyscig), tylko przeganianie kilka razy.
Kolejne mile uczucie to pedal w podlodze zaraz po starcie i zero tego buuu. sam sie dozuje i wkreca sie jak TD hehehehe.
Zalujcie ze odwolali rajd BGC- mogli byscie podziwiac :-D
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

Awatar użytkownika
Iwan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 201
Rejestracja: 05-09-04, 22:11

Postautor: Iwan » 12-04-05, 13:17

czekam na foty i wykresy z hamowni! moje STi jest głodne powietrza! :-D
brak prawka do 18.06.2006 ;(((

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 12-04-05, 13:37

A ja dziś wyczytałem na brytyjskim celica-club'ie, że dobrym patentem jest dodatkowe doprowadzenie powietrza do seryjnego box'a i włożenie sportowego zamiennika filtra. Zamiennik filtra już mam (BTW - muszę się zmierzyć na G-Tech'u bo ostatnio to robiłem ze starym Filtronem, który i tak był lepszy od stożka JR), szkoda mi tylko trochę ciąć pudło.

Awatar użytkownika
Kajzer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: 13-08-04, 10:07

Postautor: Kajzer » 12-04-05, 13:54

Niech może toto ktoś sprawdzi pierwszy :)
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47944566

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 12-04-05, 14:03

Kajzer pisze:Niech może toto ktoś sprawdzi pierwszy :)
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47944566

Żeby wiatraczek aż 250 zł kosztował. No, no. To ceny już europejskie mamy....... I jeszcze go z za oceanu importują, normalnie shock :eek:

Sorry, było już. To jest e-turbo, czyli próba wyciągnięcia kasy od ludzi. Kiedyś link zapodałem do dyskusji na ten temat na forum.streetracing.pl.
Użyteczność tego jest taka sama jak tego opornika, co go ktoś też na allegro znalazł.
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

Awatar użytkownika
Kajzer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: 13-08-04, 10:07

Postautor: Kajzer » 12-04-05, 14:20

Wiem i wrzuciłem z jokiem :mrgreen:
Ale z drugiej strony 30 KM za 250 PLN to miła perspektywa :)

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 12-04-05, 14:29

Robert pisze:Żeby wiatraczek aż 250 zł kosztował.

Żeby to jeszcze był wiatraczek! To jest nieruchoma wstawka do rury, która "zakręca" powietrze w dolocie. Niedługo zobaczymy to w "TV Markecie" za jedyne 99,99 PLN, opornik gratis :wink:

Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 12-04-05, 23:22

Iwan pisze:czekam na foty i wykresy z hamowni! moje STi jest głodne powietrza! :-D


Musze skolowac cyfrowke, a swojej nie posiadam.
Co do wykresu - to mala lipa - bo nie bylo mnie w Wawie a tu nie mam na miejscu G-Techa.
Ale powaznie spalanie mam bardzo podobne do poprzedniego - zanim zalozylem to urzadzonko, ale ladnie swiszcze od dolu i na 2 tys rowno i szybko sie wkreca.
Jak ja przetestuje na max speeda na autobanie w Niemczech z 3 osobami i bagazami po dach - to wysle Jakubowi sms zeby zamiescil na forum chociaz to.
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

Awatar użytkownika
Duńczyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 696
Rejestracja: 23-12-03, 09:50

Postautor: Duńczyk » 13-04-05, 09:33

Kajzer pisze:Wiem i wrzuciłem z jokiem :mrgreen:
Ale z drugiej strony 30 KM za 250 PLN to miła perspektywa :)



w moim przekonaniu uzyskanie 30 KM za 250 pln nie jest w ogóle mozliwe :!:

Awatar użytkownika
Luki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 17-02-04, 12:47

Postautor: Luki » 17-04-05, 02:03

ale to kompetnie nic nie da ten wiatraczek (raczej tylko przeszkadza w swobodnym dolocie powietrza a przy duzej predkosci to wogole jeszcze bardziej blokuje doplyw powietrza) i wogole nie ma po co sobie glowy zawracac wiec juz kiedys bylo o tym i to tylko wyrzucenie pieniedzy naprawde szoda czasu na takie cos
tylko toyota

Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 17-04-05, 04:40

Luki pisze:ale to kompetnie nic nie da ten wiatraczek (raczej tylko przeszkadza w swobodnym dolocie powietrza a przy duzej predkosci to wogole jeszcze bardziej blokuje doplyw powietrza) i wogole nie ma po co sobie glowy zawracac wiec juz kiedys bylo o tym i to tylko wyrzucenie pieniedzy naprawde szoda czasu na takie cos

i tu sie zgodze!!! ale air box czy tam doladowanie powietrza to rewelacja :-D :!: :!: :!:
Szkoda, ze nie mam jak Wam go zaprezentowac. W poniedzialek w nocy wyruszam do Niemiec na 2 miesiace, a jak wroce to Wam pokaze na jakims zlocie w Lipcu.
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 15-06-05, 14:09

Wyniki na drodze:
predkosc 120-160 w warunkach Polsko Niemieckich na odcinku 1 000km - srednie spalanie 6,78L/100km w 3 osoby + bagaze (az d&%a Celicy siedziala , a swiatla swiecily po niebie)
200km/h w 4 osoby z lekiim bagazem
i 210km/h w 1 os+ duzy bagaz.
Cale niemcy przelecialem z predkoscia 180-210km/h i tylko czasami zwalnialem do 160km/h - jak sie robily zatory. Raz nawet jechalem z 5 min za Porsche z predkoscia 200-210km/h, ale potem na prostej ON przycisnal a mi sie skonczyl gaz w pedale i sobie kolo pojechal dalej hehehe.
W Poznaniu przetestujemy dokladnie celice na torze i nie tylko G-Tchem i wtedy podamy dokladne pomiary autka.
PS
Ma ktos moze do sprzedania tylne tarcze hamulcowe z zaciskami itp - bo przymierzam sie do wymiany moich bebnow.
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

shoock
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 05-06-05, 06:21

Postautor: shoock » 16-06-05, 08:53

mam tak samo trasa zgorzelec hamburg 180-210 non top to hyba dobry silniczek mam jak na 1600

Awatar użytkownika
Mulec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1155
Rejestracja: 23-12-03, 20:39

Postautor: Mulec » 16-06-05, 19:14

PREZES900RR pisze:Cale niemcy przelecialem z predkoscia 180-210km/h


wow :D to tyle da sie wycisnac z 1,6 ?
musze to sprawdzic :)

Awatar użytkownika
ja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 08-04-04, 16:07

Postautor: ja » 16-06-05, 19:17

Mulec pisze:
PREZES900RR pisze:Cale niemcy przelecialem z predkoscia 180-210km/h


wow :D to tyle da sie wycisnac z 1,6 ?
musze to sprawdzic :)


da się.
Ja to ja, więc jako ja chcę być znany

kasumi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: 23-12-03, 11:04

Postautor: kasumi » 17-06-05, 14:12

ja pisze:
Mulec pisze:
PREZES900RR pisze:Cale niemcy przelecialem z predkoscia 180-210km/h

potwierdzam,osiągalne bez problemowo. tzn. do 180 przyśpiesza płynnie i czuć, że ciągnie, powyżej trzeba już trochę poczekać:)Ale faktycznie 1,6 w celice dużo potrafi.
Tylko ja tak nie umiem długo, bo mi żal silnika...wydaję mi się że takie obroty na ciągłą jazdę jej nie służą....

Toms
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 56
Rejestracja: 14-09-04, 19:48

Postautor: Toms » 20-06-05, 11:42

W mojej jest to samo 170~180 idzie bardzo dobrze ale do 210 to troche trzeba podeptać tego pedała od gazu,ale też mi sie udało wycisnąć z mojej 210... 1 osoba
Ale moim zdaniem jak na silnik 1.6 to wynik V-max 210 jest REWELACYJNY:!::!::!:

Kolega ma cordobe 1.6 102KM chyba 2000r czy 2002r dokładnie nie wiem,ale V-max 190
i nic więcej też jedna osoba.

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 20-06-05, 12:05

Wydaje mi się że te prędkości są lekko nieścisłe, ja zawsze podaję że jechałem tyla a tyle licznikowe...

Awatar użytkownika
ja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 08-04-04, 16:07

Postautor: ja » 20-06-05, 12:48

Sawa pisze:Wydaje mi się że te prędkości są lekko nieścisłe, ja zawsze podaję że jechałem tyla a tyle licznikowe...


a jak to stwierdzasz???
Ja to ja, więc jako ja chcę być znany

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 20-06-05, 13:01

No bo tyle widzę na liczniku, a może się to mieć nijak do prędkości rzeczywistej. Pamietam że Partnerem leciałem 165 km/h i na katowickiej jest taki radar z wyświetlaczem który wtedy wskazał 141 km/h... Zasadnicza różnica. I sądzę że tamto urządzenie jest trochę dokładniejsze niż licznik. Zresztą kiedyś był test w Auto Świecie, testowano kilkanaście samochodów i żaden licznik nie pokazywał dokładnie takij prędkości a jaką samochód jechał, różnice były w jednych saochodach małe w innych duża, a najlepsza była w Alfie 156, najpierw pokazywało 15% mniej a później bodajże 18% więcej... więc przy 130 myślisz że grzejesz 155 km/h... A przy 180 może być i ponad 210... Mojego firmowego kaszlaka 0,9 rozpędziłem po wisłostradzie do 145 km, a nie postawię nawet 1 zł że jechałem nim co najmniej 120...
Ostatnio zmieniony 20-06-05, 13:07 przez Sawa, łącznie zmieniany 1 raz.