Piotrkowa V ST-i 91r

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 23-06-17, 22:37

Mikołaj spóźniony :-D

Brand new Sparco Evo II. Do kierownicy jak znalazł. Cdn.

Obrazek

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 25-06-17, 14:03

Dzisiaj wstępnie przymierzyłem hamulce.


Obrazek

Obrazek

Prawdopodobnie zacisk nie zahaczy o ciężarki więc biorę się za testowe adaptery :-)

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 25-06-17, 15:54

Fajny kubeł, do szyn chcesz montować ?
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 25-06-17, 16:09

Z szynami będzie chyba wysoko.. ja w st162 wyciąłem nawet poprzeczki do których mocowane są szyny bo za wysoko bylo...a ja wysoki nie jestem :-D
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 25-06-17, 16:25

Pytam bo ja u siebie przykrecalem do podłogi i dalej w kasku brakuje mi ze 2cm do komfortu ;)
PRAZIN Z BAZIN -

Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej

"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 25-06-17, 16:57

Kubeł będzie na stałe. Możliwość regulacji fotela nie jest dla mnie warta nawet 5 mm :-D Zobaczę co da się wywalczyć 8)

Nie wytrzymałem z ciekawości, zdjąłem jedno koło z auta i sprawdziłem czy wejdzie na heble.

Wejdzie. 1 mm luzu do odważników i 3 mm do ramion felgi :twisted:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
vegeta_84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 978
Rejestracja: 04-02-09, 20:12

Postautor: vegeta_84 » 25-06-17, 18:12

Na ori tarczy ? z V
Obrazek
fanatyk V-gen

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 25-06-17, 18:22

330 z Audi A6

Awatar użytkownika
vegeta_84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 978
Rejestracja: 04-02-09, 20:12

Postautor: vegeta_84 » 25-06-17, 20:07

Na tych felgach wyżej, lepiej to leży chyba ? więcej miejsca ma hebel prawda ? i siada to bez dystansów ? :twisted: Hehe chyba wiesz o czym teraz myślę 8)
Obrazek

fanatyk V-gen

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 25-06-17, 21:08

vegeta_84 pisze:Na tych felgach wyżej, lepiej to leży chyba ? więcej miejsca ma hebel prawda ?


Lepiej leży tam gdzie jest ciaśniej :) Wizualnie to jest to co mi się podoba, spasowanie na milimetry. W Enkeiach jest wrażenie, że tarcza jest większa

Ofc. siedzi bez dystansów. Roty mają 17x7,5 et48, Enkeie 17x8 et45 8)

Awatar użytkownika
vegeta_84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 978
Rejestracja: 04-02-09, 20:12

Postautor: vegeta_84 » 25-06-17, 21:19

Jestem Ciekaw jak to będzie wyglądać na aucie, a jak jest z tarczą ? tzn. jak zgrywa się z piastą i czy siądzie to bez kombinacji w NB ?
Obrazek

fanatyk V-gen

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 25-06-17, 21:30

Trzeba zrobić pierścień centrujący tarczy i rozwiercać na 5x100. Kupiłem używane tarcze, żeby to poskładać i zobaczyć jak to zagra.

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 25-06-17, 22:17

No dobrze, wszystko fajnie ale czym będziesz napędzał sukę, bo jak wszyscy wiemy, nie beamsem :oops:
Osobiście również uważam, że pchanie do cywilnej firy kubła to słaby pomysł i powinieneś się zastanowić dwa razy, jest wchooy fajnych stołków, po co od razu kubeł
st182 gtb

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 25-06-17, 22:21

Piotrek pisze:Trzeba zrobić pierścień centrujący tarczy i rozwiercać na 5x100. Kupiłem używane tarcze, żeby to poskładać i zobaczyć jak to zagra.

A zacisk ten poprzedni z bmw?
Poprawiałeś mocowanie zacisku?
Dasz zdjęcia?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 25-06-17, 22:36

budolf pisze:No dobrze, wszystko fajnie ale czym będziesz napędzał sukę, bo jak wszyscy wiemy, nie beamsem
Osobiście również uważam, że pchanie do cywilnej firy kubła to słaby pomysł i powinieneś się zastanowić dwa razy, jest wchooy fajnych stołków, po co od razu kubeł


Z silnikiem to na spokojnie bo od 1 jestem szczęśliwym bezrobotnym i zanim pójdę w kolejne wydatki, muszę ustabilizować kwestię zarobkowania :-D

To auto nie będzie miało cywilnego zastosowania. M.in. to był powód mojego odejścia od pomysłu z Beamsem. To ma być mocne NA do 2 litrów z krótką skrzynią i szperą do zabawy na torze :-)



Marcin pisze:A zacisk ten poprzedni z bmw?
Poprawiałeś mocowanie zacisku?
Dasz zdjęcia?


Zacisk został z E38 Brembo, mocowań jeszcze nie ma. Musiałem to przymierzyć, żeby sprawdzić czy jest sens robić adapter :-)

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 29-06-17, 21:04

Trochę blachy, laser, tig i prototyp belki zderzaka z Carlosa gotowy:


Obrazek

Obrazek

Jestem zadowolony bo trafiłem z wymiarami za pierwszym razem w punkt.

Teraz czas na mocowania belki :-)

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 29-06-17, 21:33

Stary, zacznij sprzedawać te swoje wynalazki
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

Awatar użytkownika
Pitahaja
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 100
Rejestracja: 12-12-06, 23:28

Postautor: Pitahaja » 29-06-17, 23:07

Akurat te to ja będę sprzedawał :-D

Toya
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 26-01-18, 23:17

Postautor: Toya » 26-01-18, 23:20

Witaj!
Potrzebuję od Ciebie kilku informacji odnośnie zacisków z e38, a mianowicie:

- Jaki jest rozstaw mocowań zacisku?
- Jaka pompa ogarnia ten zacisk? Czy zostałeś przy serii? Jak zachowują się hamulce, czy nie ma wrażenia gumowego pedału?

Osobiście sam szukam rozwiązania na moje hamulce w Corolli TS. Seria jest tragiczna, ale chyba każda Toyota słabo hamuje ;) W Avensisie, Aurisie i Yarisie miałem/mam to samo :)

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 05-02-18, 20:25

Toya pisze:Witaj!
Potrzebuję od Ciebie kilku informacji odnośnie zacisków z e38, a mianowicie:

- Jaki jest rozstaw mocowań zacisku?
- Jaka pompa ogarnia ten zacisk? Czy zostałeś przy serii? Jak zachowują się hamulce, czy nie ma wrażenia gumowego pedału?

Osobiście sam szukam rozwiązania na moje hamulce w Corolli TS. Seria jest tragiczna, ale chyba każda Toyota słabo hamuje ;) W Avensisie, Aurisie i Yarisie miałem/mam to samo :)


Cześć. Rozstaw mocowań to 112 mm z tego co pamiętam.

Na resztę pytań nie odpowiem bo temat na razie zawieszony.