dziekuje za komentarze, rowniez w imieniu szarej
spojler to konieczność, tyłek V bez lotki wygląda tak łyso, widać, że czegoś tam brakuje i bynajmniej nie chodzi o wycieraczkę
ST-i fabrycznie były wypuszczane bez? większośc ma tą 3-częściową, jak ona jest mocowana, przykręcana czy klejona?
co do kół, teraz są 14" i aż dziw, że w takim samochodzie nie wygląda to tragicznie
kupując koła na lato będę szukał raczej 15", oem z CS nie są złe, może jakieś OZ sie kupi, pożyjemy, zobaczymy. co do koloru felg to właśnie nie wiem czy białe by dobrze pasowały do szarej budy. teraz są czarne i pasują do całości, auto jest połączeniem szarości z czernią i nieźle się to wszystko kolorystycznie komponuje. myślałem bardziej nad ciemnymi barwami jak gun metal, bo też nie jest zbyt dobrze jeśli felgi są ciemniejsze od opon
po kupnie felg będę kombinował z kolorem, od czego jest fotoszop
ciemna czerwień też dobrze wygląda przy szarej budzie
laminatów allegrowych nie będzie, o to nikt nie musi się martwić
to teraz jeszcze o wydechu coś napiszę, tłumik końcowy faktycznie jak siusiacz, końcówka skromna, tłumik oem Toyota, więc cichy, nie chciałbym żeby było mnie słychać z kilometra, mając ST-i myślę, że nie wypada
wcześniej miałem rexa wydmuszkę na pełnym przelocie, teraz inny świat, ciche auto, kompletne wnętrze i nawet na chodnik mogę wjechać, póki co się tym cieszę, może mi się później odmieni
dane techniczne, seria, nie ma się o czym rozpisywać, ciekawe ile tych dziarskich kuni zostało po tylu latach, w serii było mało, aż żal myśleć, że teraz może być mniej niż 100, a jak wiadomo, koń jest najważniejszy
to na koniec o planach, też nie chcę się rozpisywać, żeby później nie było, że napisałem listę życzeń
w krzesanie mocy nie będę sie bawił przy tym silniku, toyki coś są odporne na takie zabiegi, więc CAI ani przelotu 2" robił nie będę, w rexie to dawało radę, ale tu nie ma sensu. auto nie będzie miejskim killerem, ale postaram się żeby dobrze wyglądało
korbo-tronika jest ok, mi nie przeszkadza, póki się jest młodym trzeba korbić