Przedstawiam podsumowanie kilku nowych niewielkich modów nie związanych z podnoszeniem mocy.
Hamulce
Zdecydowałem przede wszystkim o swapie hamulców.
Na przód weszły tarcze 277 mm JC i klocki TRW. Na tył tarczobębny 269 mm TRW i również klocki TRW. Do tego komplet przewodów hamulcowych w oplocie Earls. Zaciski, seryjne z wersji GTi, zostały wypiaskowane, zabezpieczone i pomalowane na czarno.
Kilka zdjęć z prac nad hamulcami poniżej.
Heble z tyłu:
Heble z przodu:
Koła
Jak już ostatnio wspomniałem zakupiłem felgi.
SSR Type C
kute felgi w rozmiarze 16x7.5
waga felgi 5,4 kg
Na felgi weszły, z pewnym trudem, opony BFGoodrich G-Force Profiler w rozmiarze 205/45/R16.
Felgi są dość szerokie, więc z przodu koło wypełnia cały błotnik, z tyłu troszkę brakuje, ale nie na tyle, żeby zakładać dystanse:
Po drodze zamontowane zostały jeszcze poliuretany kompletne przodu i zrobiona geometria.
Prace blacharsko-lakiernicze
Na ten rok zaplanowaną też miałem w końcu kosmetykę.
Dosyć długo szukałem blacharza z okolic Warszawy. Udało mi się dopiero za trzecim podejściem.
Przerdzewiałe progi zostały usunięte. Po odkryciu progów zewnętrznych okazało się, że podciągi tez nadają się do renowacji. Wszystko zostało zabezpieczone i weszły reperaturki progów zewnętrznych. Na zewnątrz położony został baranek i lakierowanie w kolorze nadwozia.
Naprawione i polakierowane zostały też tylne błotniki, w tym zaspawany otwór po antenie. Nowy lakier pokrył również spojler i klapę tylną.
Efekt ostateczny prezentuje się tak: