KRYSO pisze:Ale mówisz konkretnie o Celicach i normalnej (czasami lekko mocniejszej) jeździe - rozumiem??
Gdyby to nie było sprawdzone w Celice V to chyba by się kolega tutaj nie wypowiadał...
tangy pisze:maverik pisze:Zamówiłem też nowe przewody hamulcowe elastyczne w oplocie stalowym, bo stare jednak za mocno puchną
Jakiej firmy zamawiałeś te przewody? Też będę potrzebował zamówić taki zestaw i nic konkretnego nie mogę znaleźć
Rzeski pisze:maverik gratulujemy zakupu auta z historia i witamy w gronie posiadaczy Fourów serdecznie zapraszamy na spoty wroclawskie.
KRYSO pisze:A zlałeś olej z całej skrzyni i mechanizmu
maverik pisze:Po dość długiej przerwie odświeżam mój temat Celica przeszła w ostatnim czasie kilka kosmetycznych zmian. Po pierwsze zlikwidowałem w końcu największego bug-a, a mianowicie przerywanie silnika przy wchodzeniu na obroty. Przyznam szczerze, że od początku zakupu nie mogłem zlokalizować przyczyny niedomagań, ale udało się Wymieniłem: cały moduł zapłonowy, świece, cewkę i pompę paliwa, po drodze jeszcze kilka opasek na dolocie (były nieszczelności i silnik brał lewe powietrze), a na końcu zakupiłem kable Magnecora. Całość poskładana do kupy, pozwoliła mi w końcu cieszyć się pełnią mocy
Przy okazji śmigania w zimie wyszło: pęknięta lewa zwrotnica (dlatego rozleciały mi się 2 nowe łożyska) i rozleciały się podpory wału (niestety wiek robi swoje). Jeśli chodzi o zawieszenie, to do pełni szczęścia brakuje mi tylko wymiany amortyzatorów. A propos tematu zawiasu, to czy orientuje się ktoś czy Bilstein produkuje komplety B6 do ST185? Co ewentualnie polecacie do mojego modelu - jazda cywil + sport.
KRYSO pisze:Robią B6 i są OK do jazdy codziennej + lajtowy tor. Przód udało mi się nawet niedawno dostać ale generalnie ciężko ostatnio z Bilsteinami. KLIK Zapytaj może Carsika - powinien być na bieżąco z tematem.