ST185 by MAVERIK

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
fotom
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 650
Rejestracja: 21-10-07, 01:15

Postautor: fotom » 08-09-11, 18:29

tangy pisze: Kashijamy nigdy w zyciu bym nie założył

a co z nimi nie tak?
__________________ zdjęcia ślubne Kraków ________________

6Gexidge
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 552
Rejestracja: 28-11-09, 23:49

Postautor: 6Gexidge » 08-09-11, 18:41

przeszkadzało mu, że piszczą o poranku
ST202

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 08-09-11, 18:49

tangi, skoro raz założyłeś i wywaliłeś po tygodniu to może nie mąć w temacie. Zapytaj Carsika czy Kryso ile km zrobili i w jaki sposób użytkowali. Może nie jest to EBC i do sportu się nie nadają ale do dupowozu jak najbardziej.

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45

Postautor: jones » 08-09-11, 19:12

tangy pisze:
KRYSO pisze:Do codziennej jazdy wystarczą Ci tarcze JC i klocki Kashijamy

No teraz to już pojechałeś - zwłaszcza z tarczami JC. To już lepiej zostać przy Brembo, Kashijamy nigdy w zyciu bym nie założył - już raz miałem przez tydzień i szybko wyleciały.

maverik, jak najbardziej warto założyć Brembo ale Oro a nie Max - są naprawdę o wiele lepsze. Poszukaj może czegoś z EBC ale z linii bardziej sportowej.


w 3 autach ten setup jeździł
st202
st220 - obecnie
st185 - obecnie

Hamuje, nie znika za szybko, cenowo bezkonkurencyjny. Jeżeli ten zestaw zatrzymuje 300konne st185 blokując 4 koła przy ponad 100km/h a Ty mówisz, że kupa to ja mówie, że nie.

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 08-09-11, 19:18

Najgorsze klocki na rynku zblokują Ci koła przy 250 nawet. Te klocki mają słabe wyczucie na pedale i strasznie płyną.
JDM sucks

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 08-09-11, 19:53

tangy pisze:
KRYSO pisze:Do codziennej jazdy wystarczą Ci tarcze JC i klocki Kashijamy

No teraz to już pojechałeś - zwłaszcza z tarczami JC. To już lepiej zostać przy Brembo, Kashijamy nigdy w zyciu bym nie założył - już raz miałem przez tydzień i szybko wyleciały.

maverik, jak najbardziej warto założyć Brembo ale Oro a nie Max - są naprawdę o wiele lepsze. Poszukaj może czegoś z EBC ale z linii bardziej sportowej.



no chyba Ty pojechałeś...
nie ma większego shitu niż EBC, szczególnie że kosztują fortunę.

Co do tarcz JC to i tak nic nie zmienia, bo nie da się ich teraz kupić.

Natomiast klocki Kashiyamy będą ok, ale po warunkiem że masz standardowe koła, ja na 17" i oponie 215 mam spory problem z tarczami Mikoda i klockami Kaszakami ;)

SEBOL 75
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1311
Rejestracja: 24-07-08, 23:13

Postautor: SEBOL 75 » 08-09-11, 20:44

Matus pisze:ja na 17" i oponie 215 mam spory problem z tarczami Mikoda i klockami Kaszakami ;)


A czym objawia sie ten spory problem??? Napisz co powoduje,że ten setup to kicha.
VI AT 200 '98 - R.I.P.

Awatar użytkownika
ony
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 856
Rejestracja: 16-11-08, 20:51

Postautor: ony » 08-09-11, 20:59

pewnie efekt placebo po wydaniu 3x więcej na tarcze i klocki sygnowane znanym tuning logo powoduje to, że są one wstanie same zatrzymać auto jeżeli tylko kierownik przekaże impuls w postaci fali depolaryzacyjnej przemieszczającej się wzdłuż neuronu


wszystkie tarcze z podstawowych zamienników stosowanych w autach nie różnią się między sobą, więc skoro nie widać różnicy to po co przepłacać ?

Obrazek
Being a pimp is such a hard job...
WKRĘCONY

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 08-09-11, 21:09

o tu jakiś gość miał dobre tarcze, może ma i przód:
viewtopic.php?t=25776

:wink:

P.

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 08-09-11, 21:12

Rambo ale my mówimy o serii a nie o katowaniu auta przez pół godziny po długich prostych i ostrych zakrętach. Przy seryjnych rozmiarach dają radę na nasze zlotowe, krótkie wyścigi na mini torach. Na Poznaniu na pewno by popłynęły. ;)
[center]JEDZIEMY[/center]

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 08-09-11, 21:30

SEBOL 75, za ciężkie koła :) proste ;P

poza tym tarcze bardzo spoko, mimo że carsik je usmażył a dzisiaj ja też się odważyłem to nie pękają jak to ludzie mówią :)

ony pisze:pewnie efekt placebo po wydaniu 3x więcej na tarcze i klocki sygnowane znanym tuning logo powoduje to, że są one wstanie same zatrzymać auto jeżeli tylko kierownik przekaże impuls w postaci fali depolaryzacyjnej przemieszczającej się wzdłuż neuronu


co do tego to cena była wręcz śmieszna, także aż dziw bierze że tak nieźle hamują :) (dopóki nie są czerwone ;) )

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45

Postautor: jones » 08-09-11, 22:35

Pawciu, przód ma jakiś gość w CS uspawanym z przystanku i 2 siódemek

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 09-09-11, 06:57

twój przód sprzedałem już 2 razy, poszło z felgami qubutka

Why-ka
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 01-11-08, 19:42

Postautor: Why-ka » 09-09-11, 08:51

Matus pisze:SEBOL 75, za ciężkie koła :) proste ;P

poza tym tarcze bardzo spoko, mimo że carsik je usmażył a dzisiaj ja też się odważyłem to nie pękają jak to ludzie mówią :)

ony pisze:pewnie efekt placebo po wydaniu 3x więcej na tarcze i klocki sygnowane znanym tuning logo powoduje to, że są one wstanie same zatrzymać auto jeżeli tylko kierownik przekaże impuls w postaci fali depolaryzacyjnej przemieszczającej się wzdłuż neuronu


co do tego to cena była wręcz śmieszna, także aż dziw bierze że tak nieźle hamują :) (dopóki nie są czerwone ;) )


Może się nie znam :-D ale zawsze mi się wydaje że cały widz polega na tym by pedału hamulca używać jak najmniej na torze? :-D
Jeśli ktoś smaży hamulce na np torze Poznań - no cóż, mistrz prostej. :-D
A tak bardziej poważnie, wydaje mi się różnice w waszych odczuciach przeważnie wynikają z różnic w samych układach hamulcowych...jeden założy markowe klocki i oczekuje szału przy sparciałych przewodach hamulcowych...po czym się zawodzi, drugi wrzuci seryjne ale zadba też o przewody w oplocie i sprawność pozostałych elementów i jest bardzo zadowolony. :-D

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 09-09-11, 08:58

Why-ka pisze:Może się nie znam ale zawsze mi się wydaje że cały widz polega na tym by pedału hamulca używać jak najmniej na torze?


Widzisz nie byliśmy na torze tylko na test drivie po naprawie układu hamulcowego (ABS) i testowałem jak wszystko działa. A wic nie widz polega na tym aby dowiedzieć się w takich momentach jak najwięcej. Ponieważ całkiem przyzwoicie radzę sobie z samochodami więc testowanie daje mi dużo wiedzy. I z testowania u Matusa wyszło na to, że na dzień dobry należy zmienić płyn hamulcowy, później będziemy zastanawiali się co dalej.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
maverik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 09-08-11, 18:15

Postautor: maverik » 09-09-11, 09:08

O kurczę, widzę że temat hamulców w Celice jest bardzo szeroki :D Na razie póki idzie zima, nie będę szalał i do wiosny zostaje taki zestaw jak pisałem wcześniej - NIPPON+FERODO. Potestuję takie zestawienie (tor mam pod biurem we Wrocku :D ) i napiszę jakie są efekty, czy daje radę czy nie, itp. Powiem szczerze, że nie wiem skąd się biorą aż takie rozbieżności co do skuteczności hamulców w ST185. Wracałem z Wawy na dojechanych tarczach i klockach NN o grubości 3mm, z pedałem hamulca wpadającym do podłogi, ogólnie hamulca nie było, ale jak trzeba było awaryjnie hamować, to ato stawało w miesjcu :D

Podam inny przykład na bazie mojego firmowego auta (Fiat Marea Weekend) - w czerwcu tego roku wymieniałem hamulce (Brembo Max+Ferodo Premier), na takim zestawie zrobiłem już 20k km, 2-3 razy w tygodniu robię spore trasy autostradą, 4 osoby, pół tony bagażu, masa zestawu 1700-1800kg, prędkość przelotowa 180km/h i co chwila hamowanie 180 -> 80 - jak to na Polskich autostradach. Auto naprawdę staje w miejscu! Celica waży sporo mniej, napędza się do podobnych prędkości, więc nie widzę powodów żeby taki zestaw się nie sprawdził.
Nie ważne, czy przodem, czy bokiem, czy tyłem ... ważne, że do przodu.

ST185 - restauration in progress
SW20 - reanimation in progress

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 09-09-11, 09:17

maverik pisze:Wracałem z Wawy na dojechanych tarczach i klockach NN o grubości 3mm, z pedałem hamulca wpadającym do podłogi, ogólnie hamulca nie było, ale jak trzeba było awaryjnie hamować, to ato stawało w miesjcu :D

jazda na dojechanych tarczach i okładzinach klocków moze spowodować wypadnięcie okładziny z jarzma i zblokowanie koła, nie polecam :oops:

Awatar użytkownika
maverik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 09-08-11, 18:15

Postautor: maverik » 09-09-11, 09:43

No niestety musialem jakoś dojechać do Wrocka, ale jazdy bez hamulców ogolnie tez nie polecam :)
Nie ważne, czy przodem, czy bokiem, czy tyłem ... ważne, że do przodu.



ST185 - restauration in progress

SW20 - reanimation in progress

Awatar użytkownika
tangy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 112
Rejestracja: 31-01-11, 23:11

Postautor: tangy » 10-09-11, 13:45

DCG pisze:
tangy pisze:No teraz to już pojechałeś - zwłaszcza z tarczami JC.

a co z nimi nie tak?

Nie hamują, bardzo pylą i bardziej zasługują na miano spowalniaczy a nie hamulców. Takie jest moje doświadczenie z tą marką w 2 samochodach.

jones pisze:Hamuje, nie znika za szybko, cenowo bezkonkurencyjny. Jeżeli ten zestaw zatrzymuje 300konne st185 blokując 4 koła przy ponad 100km/h a Ty mówisz, że kupa to ja mówie, że nie.

Może poprostu nie miałeś wcześniej możliwości spróbowania dobrego zestawu?
U mnie Kashiyama nie wydała, było tragicznie. Po wymianie na Textara było o wiele lepiej. W tym momencie założyłem zwykłe klocki i tarcze Bosch i mogę z pełną odpowiedzialnością polecić ten zestaw. JC to poprostu jedna z droższych na rynku chińszczyzna tak jak max gear, hart, kager i wiele innych "tanich" marek. Nawet polskie tarcze Mikoda już są produkowane w Chinach.
O bezkonkurencyjności cenowej się nie wypowiem bo każdy ma inne podejscie. Ja nowe klocki po 2 tygodniach wywaliłem bo więcej kosztuje zdrowie i blacharka niż kolejne klocki.
Ale przecież mogę mieć takie dziwne podejscie :)

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 10-09-11, 14:32

tangy pisze:Nie hamują, bardzo pylą i bardziej zasługują na miano spowalniaczy a nie hamulców. Takie jest moje doświadczenie z tą marką w 2 samochodach.

Ale mówisz konkretnie o Celicach i normalnej (czasami lekko mocniejszej) jeździe - rozumiem??
[center]JEDZIEMY[/center]