3SGTE rev2 w Turbo4wd by Młodzik
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
3SGTE rev2 w Turbo4wd by Młodzik
Samochód:
-Toyota Celica Turbo4wd ST185
Silnik:
-3SGTE rev2
-kute łoki Wiseco
-panewki Clevite
-szpilki do głowicy ARP
-uszczelka pod glowice Cometic
-wałki rozrządu od 3SGE
-regulowane koła rozrządu
Przeniesienie napędu:
-sprzęglo Exedy
Zawieszenie:
-Seria
Hamulce:
-płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
Układ dolotowy:
-Turbo CT26
Układ wydechowy:
-kompletny wydech" BLITZ NUR SPEC R " + Downpipe " AUSSIE Performance Exaust"
Koła:
-felgi 16" OZ Mito
Wnętrze:
-Seria
Audio:
-Alpine 7618r deck
-wzmacniacz Grundig 2x 60W
-Live Sound System
Wnętrze:
-Clean Ace
Body:
-Lepiej nie pisać
Nadeszła moja chwila ukazania projektu turbawki na świat.
Toyota Celica 92' Kanada, kupiona przez polaka. Jeździła tam tylko 3 lata. W 95 roku została sprowadzona do polski, gdzie była jeżdzona przez 10lat. W 2005 roku zmieniła właściciela, który jeździł nią 4 lata. Od 2009 ja jestem posiadaczem drugiej celinki w moim życiu( pierwsza była Vgen GTi). Auto kupiłem okazjonalnie za grosze. Była to okazja wiec auto nie jest w idealnym stanie. Wyszedłem z założenia, ze lepiej będzie kupić za grosze i wyremontować, niż kupić turbawke za ok 15tys i tak naprawdę nie mieć pewności ile ten silnik jeszcze wytrzyma. Zwłaszcza, że te samochody nie są traktowane delikatnie. Niestety z blacharką tez nie jest dobrze wiec czeka mnie długa droga do sukcesu.
Na początek Silnik. Zakuć, co prawda do zakucia brakuje jeszcze kutych korb ale wiemy, że seria ma potencjał do około 400KM. Pozytywnie by mnie zadowoliło uzyskanie okolic 300HP. W przeniesieniu napędu na razie jest zwykłe exedy, kiedyś może wleci jakiś delikatny spiek. Układ hamulcowy otrzyma na pewno przewody w stalowym oplocie. Audio Alpine 7618r będzie dopalone dwoma wzmakami Alpine V12, które będą wysyłać sygnał do 10 seryjnie zamontowanych głośników. We wnętrzu muszę obszyć skórą od nowa przednie fotele. Z blacharką nie wiem co zrobię jeszcze.
Foty są kiepskiej jakości, wszystko robione telefonem.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a53 ... 81bec.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/943 ... 29ea1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d29 ... 04202.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ec ... 0cb12.html
Przygotowanie bloku. Został umyty, wymienione wszystkie broki, wypiaskowany, oddany do obrobki pod nowe tłoki( pierwszy nad wymiar), umyty ultradźwiękami i pomalowany.
wymiary broków 8 sztuk fi 35mm 1 sztuka fi 40mm
-Toyota Celica Turbo4wd ST185
Silnik:
-3SGTE rev2
-kute łoki Wiseco
-panewki Clevite
-szpilki do głowicy ARP
-uszczelka pod glowice Cometic
-wałki rozrządu od 3SGE
-regulowane koła rozrządu
Przeniesienie napędu:
-sprzęglo Exedy
Zawieszenie:
-Seria
Hamulce:
-płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
Układ dolotowy:
-Turbo CT26
Układ wydechowy:
-kompletny wydech" BLITZ NUR SPEC R " + Downpipe " AUSSIE Performance Exaust"
Koła:
-felgi 16" OZ Mito
Wnętrze:
-Seria
Audio:
-Alpine 7618r deck
-wzmacniacz Grundig 2x 60W
-Live Sound System
Wnętrze:
-Clean Ace
Body:
-Lepiej nie pisać
Nadeszła moja chwila ukazania projektu turbawki na świat.
Toyota Celica 92' Kanada, kupiona przez polaka. Jeździła tam tylko 3 lata. W 95 roku została sprowadzona do polski, gdzie była jeżdzona przez 10lat. W 2005 roku zmieniła właściciela, który jeździł nią 4 lata. Od 2009 ja jestem posiadaczem drugiej celinki w moim życiu( pierwsza była Vgen GTi). Auto kupiłem okazjonalnie za grosze. Była to okazja wiec auto nie jest w idealnym stanie. Wyszedłem z założenia, ze lepiej będzie kupić za grosze i wyremontować, niż kupić turbawke za ok 15tys i tak naprawdę nie mieć pewności ile ten silnik jeszcze wytrzyma. Zwłaszcza, że te samochody nie są traktowane delikatnie. Niestety z blacharką tez nie jest dobrze wiec czeka mnie długa droga do sukcesu.
Na początek Silnik. Zakuć, co prawda do zakucia brakuje jeszcze kutych korb ale wiemy, że seria ma potencjał do około 400KM. Pozytywnie by mnie zadowoliło uzyskanie okolic 300HP. W przeniesieniu napędu na razie jest zwykłe exedy, kiedyś może wleci jakiś delikatny spiek. Układ hamulcowy otrzyma na pewno przewody w stalowym oplocie. Audio Alpine 7618r będzie dopalone dwoma wzmakami Alpine V12, które będą wysyłać sygnał do 10 seryjnie zamontowanych głośników. We wnętrzu muszę obszyć skórą od nowa przednie fotele. Z blacharką nie wiem co zrobię jeszcze.
Foty są kiepskiej jakości, wszystko robione telefonem.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a53 ... 81bec.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/943 ... 29ea1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d29 ... 04202.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ec ... 0cb12.html
Przygotowanie bloku. Został umyty, wymienione wszystkie broki, wypiaskowany, oddany do obrobki pod nowe tłoki( pierwszy nad wymiar), umyty ultradźwiękami i pomalowany.
wymiary broków 8 sztuk fi 35mm 1 sztuka fi 40mm
Ostatnio zmieniony 19-02-13, 22:21 przez mlodzik, łącznie zmieniany 6 razy.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
- rusty
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 14-04-09, 08:21
Re: 3SGTE rev2 w Turbo4wd by Młodzik
mlodzik pisze:ale wiemy, że seria ma potencjał do około 400KM.
No, no....ja nie wiedziałem.....ale powodzenia
- roman
- Użytkownik
- Posty: 992
- Rejestracja: 05-03-07, 15:51
mlodzik pisze:Zakuć, co prawda do zakucia brakuje jeszcze kutych korb ale wiemy, że seria ma potencjał do około 400KM.
wymień te korby, bo prędzej czy później będziesz musiał to zrobić, a szkoda żeby oem'owe miały szukać innej drogi niż góra-dół
Tym bardziej, że kute korby wcale nie są jakieś kosmicznie drogie...
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
Piękny kolorek
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
Wojtas pisze:Korby dadza rade do takich zastosowan, tłoki tez by dałe i szmaciana uszczelka z aso tez.
Wojtku, ale Pan Młodzik chce jeździć i jeździć i jeździć, a Ty po prostu sprawdzasz jakie są granice danych podzespołów 3sgte, chłostając kolejne silniki na max doładowaniach aż do zniszczenia
Znalazłem dla Ciebie, przyjacielu Wojtku, idealną pracę:
http://www.youtube.com/watch?v=63kpjX4ZaW0
P.
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
Pawciu pisze:Wojtas napisał/a:
Korby dadza rade do takich zastosowan, tłoki tez by dałe i szmaciana uszczelka z aso tez.
Wojtku, ale Pan Młodzik chce jeździć i jeździć i jeździć, a Ty po prostu sprawdzasz jakie są granice danych podzespołów 3sgte, chłostając kolejne silniki na max doładowaniach aż do zniszczenia
Dokładnie o to mi chodzi. Silnik od samego początku był uszkodzony ( trzeci tłok upalony). Przy remoncie wsadziłem od razu mocniejsze elementy tj tłoki, panewki, uszczelka pod głowice, ponieważ są to najsłabsze ogniwa w tym silniku.
Oczywiscie jak już odpali i bedzie sie miał dobrze to nie pozostane przy serii. Myślę jeszcze troche o CT20 z GTFOUR-a. Co wy na to duzo rzeźby czy P&P ??
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 19-01-12, 21:37 przez mlodzik, łącznie zmieniany 1 raz.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
bedziemy działać. Może ktoś ma nie potrzebną CT20? Całe szczęscie, że mam jakiś dupowóz i nie musze się spiszyć ze składaniem
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
- roman
- Użytkownik
- Posty: 992
- Rejestracja: 05-03-07, 15:51
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Ja też tak chcę chyba kupię turbo śledzę wszystkie tematy turbo i normalnie mnie korci powodzenia!
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"