Celica ST182 3s-gte projekt by Mathoos
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- Mathoos
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 29-05-11, 15:16
- Mathoos
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 29-05-11, 15:16
Na razie rozważania wydechu zostawmy na później. Jestem teraz w trakcie zdejmowania głowicy. Jaką uszczelkę byście proponowali założyć? Mam dostęp do OEM w bardzo dobrej cenie czy zainwestować w jakiegoś cometica? Przypominam że będzie to auto do jazdy codziennej (późniejszy cel max 250KM), nie przewiduje żadnych startów na 1/4 lub coś innego. A tak z jeszcze innej beczki, czym najlepiej umyć blok z zewnątrz?
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- Mathoos
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 29-05-11, 15:16
Z powodu braku czasu pracę nie idą za szybko ale zawsze idą
Motor na stanowisku przyszykowany do wstępnego mycia (kupka błota olejowego )
W między czasie przyszło kilka nowych partsów
Silniczek powoli się składa. Oczywiście wszystkie nowe uszczelki, oringi, uszczelniacze, simeringi . Nowy kompletny rozrząd z pompą wody. Uszczelka pod głową OEM, uszczelniacze supertech. Wyregulowane zawory, 2 talary na wydechu i 4 na dolocie do podmianki.Dół sprawdzony - wszystko w porządku.
A jeżeli chodzi o problemy to walka z ukręconymi śrubami oraz brak możliwości odkręcenia niektórych śrub czasami doprowadzają człowieka do załamania.
a takie tam
W końcu silnik przypomina silnik
Rzuciłem kolor na miskę co by lepiej to wyglądało
Aktualny wygląd jeszcze bez skompletowanego rozrządu, czekam na jeden brakujący oring pod pompą wody
CDN
Motor na stanowisku przyszykowany do wstępnego mycia (kupka błota olejowego )
W między czasie przyszło kilka nowych partsów
Silniczek powoli się składa. Oczywiście wszystkie nowe uszczelki, oringi, uszczelniacze, simeringi . Nowy kompletny rozrząd z pompą wody. Uszczelka pod głową OEM, uszczelniacze supertech. Wyregulowane zawory, 2 talary na wydechu i 4 na dolocie do podmianki.Dół sprawdzony - wszystko w porządku.
A jeżeli chodzi o problemy to walka z ukręconymi śrubami oraz brak możliwości odkręcenia niektórych śrub czasami doprowadzają człowieka do załamania.
a takie tam
W końcu silnik przypomina silnik
Rzuciłem kolor na miskę co by lepiej to wyglądało
Aktualny wygląd jeszcze bez skompletowanego rozrządu, czekam na jeden brakujący oring pod pompą wody
CDN
- Mathoos
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 29-05-11, 15:16
Techniczne pytanie, czy macie jakiś pomysł czym najlepiej usuwać stare uszczelki? Nie mam już siły usuwać ich skrobaczkiem, szpachelką i nie wiem już czym. Wszelkie rozpuszczalniki nic nie dają.Uszczelki są chyba papierowe z jakimiś domieszkami. Czy są jakieś płyny lub coś podobnego? A może próbować wypalać?
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
mozesz spróbować tego http://www.normfest-shop.com/cms/wm?cat ... d=2896-663 psikasz, zostawiasz na jakies 15 minut i powinno pomóc. W pracy jak zabieram sie za usuwanie starego sylikonu to tylko to.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
- Mathoos
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 29-05-11, 15:16
mlodzik pisze:mozesz spróbować tego http://www.normfest-shop.com/cms/wm?cat ... d=2896-663 psikasz, zostawiasz na jakies 15 minut i powinno pomóc. W pracy jak zabieram sie za usuwanie starego sylikonu to tylko to.
Używałem tego http://sklep.intermotors.pl/product-pol ... 300ml.html ale nic nie dało.
A może spróbować jakiegoś zamrażacza, może uszczelka się wykruszy?
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
słuchaj jak do bloku masz przypieczone to postaraj sie moze małą szczotką drucianą na wiertarce. Ja co prawda tak zrzucam stary sylikon z misek olejowych ale moze uszczelke papierową też ruszy. Szkoda tylko że masz dół poskładany, cięzko z dojsciem.
P.S.- druciak żeliwa nie ruszy
P.S.- druciak żeliwa nie ruszy
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- Mathoos
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 29-05-11, 15:16
Czapa zdejmowana, uszczelka pod OEM, nowe uszczelniacze supertech i tyle
Co sądzicie o wywaleniu zaworu EGR. Jestem na etapie zakładania kolektora dolotowego i tak pomyślałem aby wywalić to ustrojstwo. Tylko teraz pytanie jak najlepiej to zrobić. Czy zaślepić dziurę w głowicy i założyć zawór? Czy wywalić wszystko i zaślepić dziurę w głowicy i dziurę w kolektorze oraz zaślepić jedno podciśnienie w przepustnicy? Jaki to ma wpływ na komputer, czy będzie wywalało jakiś błąd?
Co sądzicie o wywaleniu zaworu EGR. Jestem na etapie zakładania kolektora dolotowego i tak pomyślałem aby wywalić to ustrojstwo. Tylko teraz pytanie jak najlepiej to zrobić. Czy zaślepić dziurę w głowicy i założyć zawór? Czy wywalić wszystko i zaślepić dziurę w głowicy i dziurę w kolektorze oraz zaślepić jedno podciśnienie w przepustnicy? Jaki to ma wpływ na komputer, czy będzie wywalało jakiś błąd?