San Remo Red ST182+ by koso !!!
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- Wykas
- Użytkownik
- Posty: 1196
- Rejestracja: 03-06-09, 16:50
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
kolejny udany swap, gratki
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
-
- Klubowicz
- Posty: 746
- Rejestracja: 13-02-10, 14:51
I wszyscy żyli długo i szczęśliwie
Koso śmigaj na hamownie zobaczyć jaki wynik
Co do roboty to widać ,że chłopaki się znają nie ma strachu oddawać auta w ręce kogoś kto ma pojęcie
Koso śmigaj na hamownie zobaczyć jaki wynik
Co do roboty to widać ,że chłopaki się znają nie ma strachu oddawać auta w ręce kogoś kto ma pojęcie
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale.
Celica AT180 Wittman Editionn
Celica ST202 (zielona)
Celica ST205 JDM (czarna) - sold
Celica ST205 JDM (granatowa) - in progress
Celica TA40 (czerwona babcia) - sold
Celica TA40B (brązowa)
Celica ST185 WB (czerwona) - in progress
AUDI A6 C6 3.0TDI QUATTRO ( dupowóz)
WWW.SERWISMIMEK.PL
Celica AT180 Wittman Editionn
Celica ST202 (zielona)
Celica ST205 JDM (czarna) - sold
Celica ST205 JDM (granatowa) - in progress
Celica TA40 (czerwona babcia) - sold
Celica TA40B (brązowa)
Celica ST185 WB (czerwona) - in progress
AUDI A6 C6 3.0TDI QUATTRO ( dupowóz)
WWW.SERWISMIMEK.PL
- koso
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 12-08-11, 17:13
dlugi999 pisze:No no gratuluje Powodzenia w dalszych modach. Skrzynie zostawiłeś od rev 2?
Dzieki, skrzynia od rev 3
To w końcu jest JDM czy nie jest ??
No rejczel
Pewnie warto zmienić też ecu na jdm
Wiem ze masz na sell ale wole det3
Koso śmigaj na hamownie zobaczyć jaki wynik
Co do roboty to widać ,że chłopaki się znają nie ma strachu oddawać auta w ręce kogoś kto ma pojęcie
Hamownia bedzie - postaram sie w listopadzie, tak chlopaki odwalili kawal dobrej roboty
ST 182+
ST 184 RIP
ST 184 RIP
- koso
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: 12-08-11, 17:13
Dawno nie pisalem, a troche sie uzbieralo Po koleji ...
swap swapem a po swapie pare rzeczy wypadalo zrobic przed zima ...
Skrzynia wymagala uszczelnienia wiec jak uszczelniacze to z ASO
klocki z przodu juz sie konczyly wiec wybralem to co poprzednio w dobrej cenie
Dzejkob znalazl w koncu puszke wraz z dolotem w ladnym stanie do rev3 i jakos zmiescilem to pod maska
Poza tym udalo sie dorwac zimowki prawie nowe Nakang SV1 z dot 2010 w super cenie - jak narazie spisuja sie wporzadku chociaz trzeba uwazac na mokrym asfalcie ... Nastepnie wymieniony zostal plyn w ukladzie sprzegla, uszczelniona zostala przekladnia kierownicza oraz wymieniona manzeta na przekladni, wymienione swiece na Denso platinum poprzednie z starego rev 2 poniewaz mialy 12 tys przebiegu ... Aparat zaplonowy dawal po jajach z zaplonem i tez udalo sie go przywrocic do ladu. Po uporaniu sie z tym wszystkim yeb pojechalem na hamownie aby ham shamowal mi owoc pracy dzejkoba i mlodzika
Ladny wyniczek tak jak sie spodziewalem 180 kuni, 2 osly i 188 niutona na wiazce rev2 z lambda i przedliftowym kompie EU, hamowalem na lotosowskiej 98.
No i w koncu czas zajac sie srodkiem, dzisiaj przyszla poduszka z koncowki prod. VI gen i pofatygowalem sie do remka po kierownice z VII, moim zdaniem najlepsze polaczenie w V gen. Zdjecie zaporzyczylem od DCG poniewaz jeszcze jej nie zamontowalem
I takie jeszcze jesienne zdjecie
swap swapem a po swapie pare rzeczy wypadalo zrobic przed zima ...
Skrzynia wymagala uszczelnienia wiec jak uszczelniacze to z ASO
klocki z przodu juz sie konczyly wiec wybralem to co poprzednio w dobrej cenie
Dzejkob znalazl w koncu puszke wraz z dolotem w ladnym stanie do rev3 i jakos zmiescilem to pod maska
Poza tym udalo sie dorwac zimowki prawie nowe Nakang SV1 z dot 2010 w super cenie - jak narazie spisuja sie wporzadku chociaz trzeba uwazac na mokrym asfalcie ... Nastepnie wymieniony zostal plyn w ukladzie sprzegla, uszczelniona zostala przekladnia kierownicza oraz wymieniona manzeta na przekladni, wymienione swiece na Denso platinum poprzednie z starego rev 2 poniewaz mialy 12 tys przebiegu ... Aparat zaplonowy dawal po jajach z zaplonem i tez udalo sie go przywrocic do ladu. Po uporaniu sie z tym wszystkim yeb pojechalem na hamownie aby ham shamowal mi owoc pracy dzejkoba i mlodzika
Ladny wyniczek tak jak sie spodziewalem 180 kuni, 2 osly i 188 niutona na wiazce rev2 z lambda i przedliftowym kompie EU, hamowalem na lotosowskiej 98.
No i w koncu czas zajac sie srodkiem, dzisiaj przyszla poduszka z koncowki prod. VI gen i pofatygowalem sie do remka po kierownice z VII, moim zdaniem najlepsze polaczenie w V gen. Zdjecie zaporzyczylem od DCG poniewaz jeszcze jej nie zamontowalem
I takie jeszcze jesienne zdjecie
ST 182+
ST 184 RIP
ST 184 RIP
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
Matus pisze:koso, wykres piękny ale jakim cudem z tego setupu wyszło 180KM? toż to jest niemożliwe po prostu. ktoś chyba nieźle tam namieszał na hamowni
Przedlift st182 brak sondy i kata, działa to lepiej niż polift, choć ten wynik jest faktycznie, bardzo optymistyczny
Wybiorę się tam może moim t18
st182 gtb
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21