San Remo Red ST182+ by koso !!!

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
koso
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 12-08-11, 17:13

Postautor: koso » 21-12-13, 08:10

budolf pisze:
Matus pisze:koso, wykres piękny ale jakim cudem z tego setupu wyszło 180KM? toż to jest niemożliwe po prostu. ktoś chyba nieźle tam namieszał na hamowni :)

Przedlift st182 brak sondy i kata, działa to lepiej niż polift, choć ten wynik jest faktycznie, bardzo optymistyczny :-D
Wybiorę się tam może moim t18


e budolf cos nie czytasz tematu :) silnik to 3s-ge rev3 JDM na ecu przedlifowym rev 3
a tak wogole auto to jeden z pierwszych poliftow :)

matus co ci tam nie pasuje ? :wink: moc ktora wyszla na hamowni to czysta seria rev3 jdm
ST 182+ :)
ST 184 RIP

Awatar użytkownika
Wykas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1196
Rejestracja: 03-06-09, 16:50

Postautor: Wykas » 21-12-13, 09:33

Matus pisze:koso, wykres piękny ale jakim cudem z tego setupu wyszło 180KM? toż to jest niemożliwe po prostu. ktoś chyba nieźle tam namieszał na hamowni :)


Jakobson i Mlodzikson Tuning!

tak sie robi rzeczy niemożliwe :)
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 21-12-13, 11:26

A jeśli rzeczywiście ta hamownia oszukuje i podaje wyniki jakie właściciel pojazdu chciałby zobaczyć??? :D może i ja się przejade powiem gościowi ze mam 3sgte pod machą i zobaczymy czy wyjdzie mi 105HP czy 205 8)

Przy okazji jaka cena? Bo też chce sobie sprawdzić

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 21-12-13, 12:03

Wykres bardzo ładny. Nie ważne czy hamownia troszkę zaniża czy zawyża, bo oprócz wartości maksymalnych równie ważny jest przebieg momentu, który tu jest niezaprzeczalnie dobry :-)

Awatar użytkownika
Lestat
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2980
Rejestracja: 20-07-07, 20:30

Postautor: Lestat » 21-12-13, 12:22

aaa kufa tak mi znajomo wyglądał ten wykres, swoją też tam hamowałem.
4a-ge power

Awatar użytkownika
koso
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 12-08-11, 17:13

Postautor: koso » 21-12-13, 12:45

Greegg07 pisze:A jeśli rzeczywiście ta hamownia oszukuje i podaje wyniki jakie właściciel pojazdu chciałby zobaczyć??? :D może i ja się przejade powiem gościowi ze mam 3sgte pod machą i zobaczymy czy wyjdzie mi 105HP czy 205 8)

Przy okazji jaka cena? Bo też chce sobie sprawdzić
[center]

chlopie gosc o moc zapytal po zobaczeniu wyniku ... 100 pln koszt takiej imprezy.[/center]
ST 182+ :)

ST 184 RIP

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 21-12-13, 13:26

A o model silnika kiedy zapytał aby wpisac w komputer??? Jeśli 100zł to robie tylko aby mi nie znosiłpo bo wypadne z rolek :D do tego nowe świece, i śmigam wydmuchać moje 105 kucy :P

Awatar użytkownika
koso
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 12-08-11, 17:13

Postautor: koso » 21-12-13, 13:56

idz ze grzesiu na ct szukac sensacji, rodzina 3s-ge jest szeroka :evil:
ST 182+ :)

ST 184 RIP

Awatar użytkownika
Turlo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1962
Rejestracja: 05-07-09, 20:45

Postautor: Turlo » 21-12-13, 14:00

koso pisze:idz ze grzesiu na ct szukac sensacji, rodzina 3s-ge jest szeroka :evil:



:-D
Celica ST182 - GTi (2.0) 1990 R.I.P.

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 21-12-13, 14:10

idz ze grzesiu na ct szukac sensacji, rodzina 3s-ge jest szeroka :evil:
st182 gtb

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 21-12-13, 15:36

koso, ja wiem że JDM, ale sonda i ecu wydają mi się podejrzane jeśli chodzi o tak dobry wynik :)
owszem wartość maksymalna nie ma znaczenia (tak samo i dla mnie) ale po prostu jest chyba ciut za duża ;)

Awatar użytkownika
koso
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 12-08-11, 17:13

Postautor: koso » 21-12-13, 16:01

dalej nie czaje ... ecu i sonda ogranicza jakos wyjscie ponad 180 hp :?: :!: lestat niby tez ma zawyzony wynik na tej samej hamowni :?: :-D ;-)
ST 182+ :)

ST 184 RIP

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 21-12-13, 16:53

koso, biorąc pod uwagę to, że ECU z JDMa podnosi moc to analogicznie ECU zwykłe ją obniża tak jakby :D

Ja się nie czepiam wyniku specjalnie, bo to nie jest kłamstwo "mam 180 koni z auta które jako nowe miało 150" tylko bardziej widział bym tam 170+ :)

Awatar użytkownika
koso
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 12-08-11, 17:13

Postautor: koso » 21-12-13, 17:02

:lol: jdm to nie tylko ecu na 100 octan ale i wydech ... mowisz tak jakby ktos na przedliftowym kompie nie mogl osiagnac 180 kuni ... obiektywnie dzejkop po testowaniu fury spodziewal sie takiego wyniku wiec chyba ma porownanie do innych samochodow chocby mikpola.
ST 182+ :)

ST 184 RIP

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 21-12-13, 17:35

Ja tam też nie widzę nic dziwnego w 180 koniach, zwłaszcza na paliwie z Lotosa.

Zawsze możesz następnym razem zaliczyć obciążeniówkę SuperFlow i nie będzie żadnych wątpliwości :)
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 22-12-13, 00:47

Matus pisze:koso, biorąc pod uwagę to, że ECU z JDMa podnosi moc to analogicznie ECU zwykłe ją obniża tak jakby :D

Ja się nie czepiam wyniku specjalnie, bo to nie jest kłamstwo "mam 180 koni z auta które jako nowe miało 150" tylko bardziej widział bym tam 170+ :)


Dlaczego by miał nie mieć 180hp ?
Wszystko, żeby osiągnąć "zdrową serie +" miał spełnione :-)
Podejrzewałem, że będzie blisko tej wartości ;-)

koso Gratulacje :twisted:
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3233
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 22-12-13, 06:45

Matus pisze:koso, biorąc pod uwagę to, że ECU z JDMa podnosi moc to analogicznie ECU zwykłe ją obniża tak jakby :D

Ja się nie czepiam wyniku specjalnie, bo to nie jest kłamstwo "mam 180 koni z auta które jako nowe miało 150" tylko bardziej widział bym tam 170+ :)


A pitolisz Matus, to "170+" to równie dobrze może być 180 albo 190 albo 200 albo 220, zależy co sobie tam dodasz :D A poza tym skoro ma cały wydech zrobiony i silnik JDM to 180 koni to jest tyle co powinno być. Frugo na hamowni wykręcił 175,1KM i jakoś nikogo to nie dziwiło chociaż ma rocznik 97

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 22-12-13, 10:27

Makabra pisze:A pitolisz Matus, to "170+" to równie dobrze może być 180 albo 190 albo 200 albo 220, zależy co sobie tam dodasz A poza tym skoro ma cały wydech zrobiony i silnik JDM to 180 koni to jest tyle co powinno być. Frugo na hamowni wykręcił 175,1KM i jakoś nikogo to nie dziwiło chociaż ma rocznik 97


Dokładnie tak u mnie jest :).
Zobaczcie do projektu wwwrobert'a tam jest JDM, dolocik, i ile kuca :P. Ponad serię.
Po prostu Frugo

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 22-12-13, 10:33

:? Już się nie kłóćcie o te kuce, ja pytanko mam czy przy tylu zostajemy, czy smigamy w przyszłości na np dwiesta kucy??? :roll:

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 22-12-13, 11:34

oj no dobra :) no przecież sam mam z rev3 poliftowego 175 niemal :-D
po prostu jestem niewierny Tomasz i tyle ;)