4WD TURBO by SAINZ
- SAINZ
- Użytkownik
- Posty: 202
- Rejestracja: 04-02-06, 23:09
4WD TURBO by SAINZ
Witajcie!
Po ponad 1,5 rocznym czasie doprowadzania auta do stanu „idealnego” Celica jest już prawie skończona.
Myślę że już czas na zaprezentowanie mojej zabawki większemu gronu Celico maniaków!
Samochód:
- Toyota Celica 4WD Turbo ST185 „Carlos Sainz designe”
Silnik:
- 3S-GTE
- blow off TIAL
- MBC
Przeniesienie napędu:
- Krótki skok dzwigni zmiany biegów
- jakieś mocne sprzęgło
Zawieszenie:
- zestaw TEIN SUPER STREET z top mountami, z regulacją wysokości w zakresie kilkunastu cm (na zimę auto jest podnoszone na max, na lato zjeżdża prawie na samą glebę), z regulacją ustawienia kąta pochylenia całych Mc Personów (możliwośc ustawienia negatywów), i 16 stopniową regulacją ustawienia twardości całego zestawu.
- Geometria ustawiana kilka razu w celu poszukiwania najlepszych nastawów do ST185
- Poliuretanowe elementy zawieszenie
- Poliuretanowa poduszka po tylnym dyfrem
- Duraluminiowa 1,5 cm osłona silnika, skrzyni biegów i zawieszenia
Hamulce:
przód
Kpl. Zestaw Big Brake Kit renomowanego TAROX-a
- 10 tłoczkowe zaciski hamulcowe
- pływające, wentylowane i nacinane tarcze hamlcowe TAROX
- wyczynowe klocki hamulcowe TAROX 112
- wyczynowy płyn hamulcowy o wysokiej temperaturze wrzenia CASTROL
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie GOODRIGE
tył
- seria, wszystko nowe z ASO
Odłączony ABS
Układ wydechowy:
- 2,5 calowy przelotowy wykonany na zamówienie ze stali kwasoodpornej, w układzie usunięty katalizator.
- Cały układ na 2 przelotowych tłumikach, ostatni zakończony końcówką o jakichś monstrualnych rozmiarach
- Downpipe
Układ dolotowy:
- Sportowa wkładka K&N
Koła:
- 17 calowe wyczynowe A - gupowe felgi BRAID WINRACE A w kolorze białym – lato
- 17 calowe wyczynowe, kute felgi BRAID w kolorze złotym – zima
- przedłużane 10 cm szpilki w piastach firmy OMP
- 3,5 cm przelotowe dystanse na tylnych kołach
Wnętrze:
- oryginalna skórzana tapicerka
- zamszowa, wyczynowa kierownica SPARCO
- dodatkowy wskażnik ładowania turbiny
- dywaniki welurowe
Audio:
- seryjne radio na kasetę
- antena elektrycznie wysuwana (nowa ASO)
- system LIVE SOUND Toyota Celica
Body:
- maska Carlos Sainz
- zderzak Carlos Sainz
- przednie błotniki laminat
- tylne lampy po liftowe
- prostokątna blenda po liftowa na tylną tablice rejestracyjną (seryjnie była kwadratowa, aute ze Szwajcarii)
- napisy modelowe po liftowe
- napisy Carlos Sainz na błotnikach i tylnym pasie
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód kupiłem prawie 1,5 roku temu po dość długich poszukiwaniach.
Udało mi się znaleźć auto w Bardzo Dobrym stanie pod każdym dla mnie względem, i wyposażone we wszystko co wówczas istniało w najlepszych wersjach tego auta, czyli klimatyzacja, szyberdach, skórzana tapicerka, itp.
Moje auto to 4WD Turbo z 1990 roku, czyli jedna z pierwszych produkowanych V.
Po zakupie stwierdziłem że chce mieć cały kpl. wygląd Carlosa co wyżej opisałem.
Auto dostało wszystko co modele po liftowe powinny mieć.
Plan na moją już piątą Celica był jeden, doprowadzić auto do stanu KOLEKCJONERSKIEGO pod każdym względem!!!
Po zakupie zostały wymienione profilaktycznie wszystkie uszczelki, uszczelniacze itp. w silniku
Przyszedł nowy rozrząd, pompa wody, napinacze itp.
Wymieniono wszystkie paski, i absolutnie wszystkie płyny które tylko udało się znaleźć w aucie.
Nowa chłodnica wody, przewody wysokiego napięcia, czyli wszystko to co mogło by kiedyś przysporzyć problemów!
Auto zostało profesjonalnie (chyba na wieki), zabezpieczone antykorozyjnie (progi, podłoga ranty tylnych nadkoli)
Pouzupełniane wszelkie braki spinek, spineczek, żarówek ............... – wszystko z ASO
Samochód ma na dziś ORYGINALNE 109 000 km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja nim przez 1,5 roku przejechałem 4 000 km, i jeżdżę nim bardzo, bardzo rzadko, dbając o to żeby nic mu się nie stało !!!
Celica została zbudowana i wyposażona we wszystko co chciałem mieć w takim samochodzie, aczkolwiek od razu uprzedzam, iż mimo zamontowania w niej rajdowego osprzętu z najwyższej półki, auto nie będzie jeżdżone w żadnych zawodach itp.
To po prostu mój kaprys i tyle !
Projekt tego auta jest już prawie skończony, i cieszę się bardzo, iż mam w swoim garażu dziś już prawie zabytkowe 22 letnie auto w takim stanie i z takimi modyfikacjami !
Krótki opis planów zmian:
Za kilka dni auto jedzie do SPA gdzie przejdzie profesjonalne polerowanie i woskowanie, oraz całkowitą kosmetykę wnętrza.
Elektrownia rajdowa na wzór oryginału TTE
Jak mi się znudzi czarny, to przemaluje Celice na jedyny prawdziwy kolor czyli biały o symbolu 040
Zdjęcia:
Więcej zdjęć po SPA i sesji fotograficznej zawodowego fotografa.
POZDRAWIAM
Po ponad 1,5 rocznym czasie doprowadzania auta do stanu „idealnego” Celica jest już prawie skończona.
Myślę że już czas na zaprezentowanie mojej zabawki większemu gronu Celico maniaków!
Samochód:
- Toyota Celica 4WD Turbo ST185 „Carlos Sainz designe”
Silnik:
- 3S-GTE
- blow off TIAL
- MBC
Przeniesienie napędu:
- Krótki skok dzwigni zmiany biegów
- jakieś mocne sprzęgło
Zawieszenie:
- zestaw TEIN SUPER STREET z top mountami, z regulacją wysokości w zakresie kilkunastu cm (na zimę auto jest podnoszone na max, na lato zjeżdża prawie na samą glebę), z regulacją ustawienia kąta pochylenia całych Mc Personów (możliwośc ustawienia negatywów), i 16 stopniową regulacją ustawienia twardości całego zestawu.
- Geometria ustawiana kilka razu w celu poszukiwania najlepszych nastawów do ST185
- Poliuretanowe elementy zawieszenie
- Poliuretanowa poduszka po tylnym dyfrem
- Duraluminiowa 1,5 cm osłona silnika, skrzyni biegów i zawieszenia
Hamulce:
przód
Kpl. Zestaw Big Brake Kit renomowanego TAROX-a
- 10 tłoczkowe zaciski hamulcowe
- pływające, wentylowane i nacinane tarcze hamlcowe TAROX
- wyczynowe klocki hamulcowe TAROX 112
- wyczynowy płyn hamulcowy o wysokiej temperaturze wrzenia CASTROL
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie GOODRIGE
tył
- seria, wszystko nowe z ASO
Odłączony ABS
Układ wydechowy:
- 2,5 calowy przelotowy wykonany na zamówienie ze stali kwasoodpornej, w układzie usunięty katalizator.
- Cały układ na 2 przelotowych tłumikach, ostatni zakończony końcówką o jakichś monstrualnych rozmiarach
- Downpipe
Układ dolotowy:
- Sportowa wkładka K&N
Koła:
- 17 calowe wyczynowe A - gupowe felgi BRAID WINRACE A w kolorze białym – lato
- 17 calowe wyczynowe, kute felgi BRAID w kolorze złotym – zima
- przedłużane 10 cm szpilki w piastach firmy OMP
- 3,5 cm przelotowe dystanse na tylnych kołach
Wnętrze:
- oryginalna skórzana tapicerka
- zamszowa, wyczynowa kierownica SPARCO
- dodatkowy wskażnik ładowania turbiny
- dywaniki welurowe
Audio:
- seryjne radio na kasetę
- antena elektrycznie wysuwana (nowa ASO)
- system LIVE SOUND Toyota Celica
Body:
- maska Carlos Sainz
- zderzak Carlos Sainz
- przednie błotniki laminat
- tylne lampy po liftowe
- prostokątna blenda po liftowa na tylną tablice rejestracyjną (seryjnie była kwadratowa, aute ze Szwajcarii)
- napisy modelowe po liftowe
- napisy Carlos Sainz na błotnikach i tylnym pasie
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód kupiłem prawie 1,5 roku temu po dość długich poszukiwaniach.
Udało mi się znaleźć auto w Bardzo Dobrym stanie pod każdym dla mnie względem, i wyposażone we wszystko co wówczas istniało w najlepszych wersjach tego auta, czyli klimatyzacja, szyberdach, skórzana tapicerka, itp.
Moje auto to 4WD Turbo z 1990 roku, czyli jedna z pierwszych produkowanych V.
Po zakupie stwierdziłem że chce mieć cały kpl. wygląd Carlosa co wyżej opisałem.
Auto dostało wszystko co modele po liftowe powinny mieć.
Plan na moją już piątą Celica był jeden, doprowadzić auto do stanu KOLEKCJONERSKIEGO pod każdym względem!!!
Po zakupie zostały wymienione profilaktycznie wszystkie uszczelki, uszczelniacze itp. w silniku
Przyszedł nowy rozrząd, pompa wody, napinacze itp.
Wymieniono wszystkie paski, i absolutnie wszystkie płyny które tylko udało się znaleźć w aucie.
Nowa chłodnica wody, przewody wysokiego napięcia, czyli wszystko to co mogło by kiedyś przysporzyć problemów!
Auto zostało profesjonalnie (chyba na wieki), zabezpieczone antykorozyjnie (progi, podłoga ranty tylnych nadkoli)
Pouzupełniane wszelkie braki spinek, spineczek, żarówek ............... – wszystko z ASO
Samochód ma na dziś ORYGINALNE 109 000 km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja nim przez 1,5 roku przejechałem 4 000 km, i jeżdżę nim bardzo, bardzo rzadko, dbając o to żeby nic mu się nie stało !!!
Celica została zbudowana i wyposażona we wszystko co chciałem mieć w takim samochodzie, aczkolwiek od razu uprzedzam, iż mimo zamontowania w niej rajdowego osprzętu z najwyższej półki, auto nie będzie jeżdżone w żadnych zawodach itp.
To po prostu mój kaprys i tyle !
Projekt tego auta jest już prawie skończony, i cieszę się bardzo, iż mam w swoim garażu dziś już prawie zabytkowe 22 letnie auto w takim stanie i z takimi modyfikacjami !
Krótki opis planów zmian:
Za kilka dni auto jedzie do SPA gdzie przejdzie profesjonalne polerowanie i woskowanie, oraz całkowitą kosmetykę wnętrza.
Elektrownia rajdowa na wzór oryginału TTE
Jak mi się znudzi czarny, to przemaluje Celice na jedyny prawdziwy kolor czyli biały o symbolu 040
Zdjęcia:
Więcej zdjęć po SPA i sesji fotograficznej zawodowego fotografa.
POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony 28-04-12, 23:22 przez SAINZ, łącznie zmieniany 1 raz.
CARLOS SAINZ
-
- Użytkownik
- Posty: 3008
- Rejestracja: 09-04-07, 19:55
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
SAINZ pisze:Plan na moją już piątą Celica był jeden, doprowadzić auto do stanu KOLEKCJONERSKIEGO pod każdym względem!!!
pamietaj ze stan kolekcjonerski to pełen oryginał Twoje niestety nie bedzie nosic takiego miana ze wzgledu na zmiany ktorych dokonales.
taka kąsliwa uwaga od kolegi z forum
Mimo wszystko cieszy fakt ze idziesz w to pełna parą i nie przebierasz w srodkach ladne auto dobre mody byle do przodu
jakies starty planowane ??
WROCLOVE BRADA
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
jest pikna ale zdecydowanie lepiej wygląda na tych białych papciach
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- SAINZ
- Użytkownik
- Posty: 202
- Rejestracja: 04-02-06, 23:09
jones pisze:a. auto fajne, szkoda, że nie Carlos
b. odłączony ABS? tzn, że jak? wyjęty bezpiecznik?
Dzięki za Wasze opinie !
No tak to nie Carlos, ale kiedy szukałem auta to w kwocie którą chciałem wydać na auto nie udało mi się znaleść Carlosa w takim stanie, przebiegu i wyposażeniu jak moja.
Z całą świadomościa o pięknie Carlosa kupiłem to auto, i dziś po wszystkich modach trudno jest go odróżnić od Carlosa.
Jak porobie zdjęcia to zobaczycie co ma we wnętrzu ???
Jeśli chodzu o ABS, to pozostał w samochodzie, ale jego odłączenie jest tak zaawansowane że hamuje jak 100% wersja bez ABS-u
Jeśli chodzi o felgi to mi tez bardziej podobaja się białe, tym bardziej że dziś większośc topowych aut w RSMP jeśli na tych felgach, ale złote wykonane są jakąś "kosmiczną" technologią co podobno gwarantuje ich niezniszczalność ???
Może złote pomalować na biało ???
CARLOS SAINZ
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- SAINZ
- Użytkownik
- Posty: 202
- Rejestracja: 04-02-06, 23:09
Matus pisze:SAINZ pisze:Jeśli chodzu o ABS, to pozostał w samochodzie, ale jego odłączenie jest tak zaawansowane że hamuje jak 100% wersja bez ABS-u
opowiesz coś więcej?
Odłączone przednie czujniki ABS + korektor hamowania i na rolkach wychodzi tak jak bozia przykazała, nic więcej z tym nie robiłem.
CARLOS SAINZ
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
-
- Użytkownik
- Posty: 51
- Rejestracja: 02-02-12, 10:36
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Piotrek pisze:Bieda, nie? Całe szczęście, że to nie ST-i z maską od turbawki bo też był bym zawiedziony
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- SAINZ
- Użytkownik
- Posty: 202
- Rejestracja: 04-02-06, 23:09
TAROX 10 z zaciskami B32
Ciekawostka, minimum 17 calowe felgi a i tak odważniki od felg przechodzą na mikrony od zacisków hamulcowych.
Załote felgi mają jakiś inny system mocowania wentyli, więc muszą być wentyle wyprowadzone rurką na zewnątrz felgi, inaczej uderzają w zaciski
Na białych felgach hamulce sa dużo mniej widoczne:
Ciekawostka, minimum 17 calowe felgi a i tak odważniki od felg przechodzą na mikrony od zacisków hamulcowych.
Załote felgi mają jakiś inny system mocowania wentyli, więc muszą być wentyle wyprowadzone rurką na zewnątrz felgi, inaczej uderzają w zaciski
Na białych felgach hamulce sa dużo mniej widoczne:
CARLOS SAINZ
- SAINZ
- Użytkownik
- Posty: 202
- Rejestracja: 04-02-06, 23:09
Piotrek pisze:SAINZ, jest świetna. Gratuluję! Masz zdjęcia przednich hebli?Turlo pisze:Wszedłem tu mysląc że to Carlos ale niee....
Bieda, nie? Całe szczęście, że to nie ST-i z maską od turbawki bo też był bym zawiedziony
Sory że to nie 1,6 STi
Ale takią tez miałem wiele lat temu
Pamiętajcie, jak sie nie ma co sie lubi to się lubi co się ma!
CARLOS SAINZ