Toyota Celica ST-i by Dani66
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
Toyota Celica ST-i by Dani66
Samochód:
*Toyota Celica AT180 '92
Silnik:
*4A-FE
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*seria
Hamulce:
*seria
Układ wydechowy:
*Sportowy ostatni segment wydechu
Układ dolotowy:
*seria
koła:
*oryginalne felgi 14'' z oponami Pirelli P6 Cinturato na lato
*oryginalne felgi 14'' z oponami Fulda Montero na zimę
Wnętrze:
*seria
Audio:
*Głośniki z LIVESOUND
*Radio Panasonic
Body:
*seria
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód kupiłem w styczniu 2011, ponieważ to piękny samochód z duszą, legendą i sportowym rodowodem - takiego samochodu szukałem. Po kupnie oczywiście wymiana olejów i filtrów, z pozostałych części eksploatacyjnych nie musiałem nic wymieniać, ponieważ miałem pewność, że zrobił to poprzedni właściciel, ja wykonałem jedynie konserwację podwozia. Samochód nie wymagał żadnego wkładu finansowego więc poza eksploatacyjnymi rzeczami nic w nim nie wymieniałem i raczej nic nie wskazuje, żebym w najbliższym czasie musiał to robić. Ostatnio założyłem wygłuszenie maski, bo akurat miałem takowe, a w samochodzie go nie było.
Celica jest wspaniałym samochodem i pięknie się prezentuje zarówno na drodze jak i na postoju, dlatego za każdym razem kiedy do niej wsiadam czuję się jakbym robił to po raz pierwszy i uśmiech nie schodzi z mojej twarzy. Pozdrawiam Wszystkich, którzy mają tak samo
Samochód zrobił ze mną prawie 20000km i nigdy mnie nie zawiódł, palił po dwutygodniowym postoju na 30-sto stopniowym mrozie za pierwszym razem po dwóch, trzech obrotach wału. Jest to samochód wybitnie niezawodny, dlatego na pewno u mnie zostanie. Przyczynił się też on swoją niezawodnością i kilkoma innymi plusami do decyzji o zakupie drugiej Toyoty Celici, którą po spokojnych poszukiwaniach bez emocji, ponieważ jeden samochód już miałem i nie spieszyło mi się z zakupem więc cierpliwie szukałem oglądając różne samochody i w końcu znalazłem około 200km ode mnie i od marca stoi w moim garażu piękna czarna GTi po lifcie z 92 roku z pełną elektryką.
Krótki opis planów zmian:
*Lakier wymaga polerki lub jeśli efekt mnie nie zadowoli to lakierowania
*Wymiana bądź lakierowanie maski - dużo odprysków
*Lakierowanie zderzaka lub wymiana, mam jeszcze jeden zderzak więc to bardziej prawdopodobne rozwiązanie
*Czyszczenie przepustnicy
*Czyszczenie silnika - już się zakurzył, a lubię jak po dźwignięciu maski ładnie się wszystko prezentuje
*Wymiana tylnej lewej lampy w końcu by się przydała, bo ktoś założył taką z przedlifta
*Jeśli obecne tarcze się zużyją to wymiana na nacinane, nawiercane, ale to dalsza przyszłość
*Razem z tarczami wymiana klocków
Ogólnie to auto jest mechaniczne w idealnym stanie więc nie planuję większych ingerencji, chyba, że coś mi ciekawego przyjdzie do głowy.
Zdjęcia:
W najbliższym czasie zrobię więcej zdjęć.
*Toyota Celica AT180 '92
Silnik:
*4A-FE
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*seria
Hamulce:
*seria
Układ wydechowy:
*Sportowy ostatni segment wydechu
Układ dolotowy:
*seria
koła:
*oryginalne felgi 14'' z oponami Pirelli P6 Cinturato na lato
*oryginalne felgi 14'' z oponami Fulda Montero na zimę
Wnętrze:
*seria
Audio:
*Głośniki z LIVESOUND
*Radio Panasonic
Body:
*seria
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód kupiłem w styczniu 2011, ponieważ to piękny samochód z duszą, legendą i sportowym rodowodem - takiego samochodu szukałem. Po kupnie oczywiście wymiana olejów i filtrów, z pozostałych części eksploatacyjnych nie musiałem nic wymieniać, ponieważ miałem pewność, że zrobił to poprzedni właściciel, ja wykonałem jedynie konserwację podwozia. Samochód nie wymagał żadnego wkładu finansowego więc poza eksploatacyjnymi rzeczami nic w nim nie wymieniałem i raczej nic nie wskazuje, żebym w najbliższym czasie musiał to robić. Ostatnio założyłem wygłuszenie maski, bo akurat miałem takowe, a w samochodzie go nie było.
Celica jest wspaniałym samochodem i pięknie się prezentuje zarówno na drodze jak i na postoju, dlatego za każdym razem kiedy do niej wsiadam czuję się jakbym robił to po raz pierwszy i uśmiech nie schodzi z mojej twarzy. Pozdrawiam Wszystkich, którzy mają tak samo
Samochód zrobił ze mną prawie 20000km i nigdy mnie nie zawiódł, palił po dwutygodniowym postoju na 30-sto stopniowym mrozie za pierwszym razem po dwóch, trzech obrotach wału. Jest to samochód wybitnie niezawodny, dlatego na pewno u mnie zostanie. Przyczynił się też on swoją niezawodnością i kilkoma innymi plusami do decyzji o zakupie drugiej Toyoty Celici, którą po spokojnych poszukiwaniach bez emocji, ponieważ jeden samochód już miałem i nie spieszyło mi się z zakupem więc cierpliwie szukałem oglądając różne samochody i w końcu znalazłem około 200km ode mnie i od marca stoi w moim garażu piękna czarna GTi po lifcie z 92 roku z pełną elektryką.
Krótki opis planów zmian:
*Lakier wymaga polerki lub jeśli efekt mnie nie zadowoli to lakierowania
*Wymiana bądź lakierowanie maski - dużo odprysków
*Lakierowanie zderzaka lub wymiana, mam jeszcze jeden zderzak więc to bardziej prawdopodobne rozwiązanie
*Czyszczenie przepustnicy
*Czyszczenie silnika - już się zakurzył, a lubię jak po dźwignięciu maski ładnie się wszystko prezentuje
*Wymiana tylnej lewej lampy w końcu by się przydała, bo ktoś założył taką z przedlifta
*Jeśli obecne tarcze się zużyją to wymiana na nacinane, nawiercane, ale to dalsza przyszłość
*Razem z tarczami wymiana klocków
Ogólnie to auto jest mechaniczne w idealnym stanie więc nie planuję większych ingerencji, chyba, że coś mi ciekawego przyjdzie do głowy.
Zdjęcia:
W najbliższym czasie zrobię więcej zdjęć.
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
widzę nie tylko ja tak mam, że mimo głośnych komentarzy ze strony znajomych i rodziny nadal jestem tym głupkiem który kupuje 2 takie samo stare auto, a na domiar złego nie sprzedaje pierwszego
mam tylko jedno ale.... czemu zamazałeś w pancie znaczek po prawej stronie? aż tak wstyd że STi? (ja swój sciągnąłem do lakierowania i nie zakładałem potem )
mam tylko jedno ale.... czemu zamazałeś w pancie znaczek po prawej stronie? aż tak wstyd że STi? (ja swój sciągnąłem do lakierowania i nie zakładałem potem )
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
U mnie nikt nie miał żadnych objekcji co do kupna drugiego niemal identycznego samochodu. Tak zdecydowałem i sobie kupiłem, bo wiem, że to dobry samochód, a 1.6 nie zapewnia takich wrażeń jak 2.0.
Nie mam tam znaczku ST-i tylko jakaś zwykła naklejka - pozostalość po poprzednim właścicielu.
Żaden wstyd, że STi, przecież wyraźnie napisałem, że jest to AT 180 z silnikiem 4A-FE, czyli 1.6.
20 lat to jeszcze nie takie stare a często bije na głowę nowsze.
Nie mam tam znaczku ST-i tylko jakaś zwykła naklejka - pozostalość po poprzednim właścicielu.
Żaden wstyd, że STi, przecież wyraźnie napisałem, że jest to AT 180 z silnikiem 4A-FE, czyli 1.6.
20 lat to jeszcze nie takie stare a często bije na głowę nowsze.
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
Jako, że od kilkunastu dni mam więcej czasu znów zacząłem modernizować swoje samochody.
Mogę sobie odfajkować polerkę lakieru - cały dzień spędziłem na polerowaniu, ale warto było, choć maska i zderzak pójdą do lakierowania, bo efekt nie jest taki jakiego bym chciał. Zdjęcia zrobię jak pogoda będzie lepsza.
Czyszczenie przepustnicy zrobilem też przy okazji.
Tak jeszcze pomyślałem sobie o zwiększeniu skuteczności hamulców i prawdopodobnie jeśli nie sprzedam zacisków z 2.0 powędrują one do 1.6 jeśli się zmieszczą, bo w ST-i jest felga 14", a w GT-i jest 15" i między zaciskiem a felgą jest może z centymetr luzu. Muszę przymierzyć i wtedy zobaczę.
A tak z innej bajki - mam zamiar do mojej GT-i zamontować klimę i prosiłbym o udział w temacie: viewtopic.php?t=29343 osoby, które miały do czynienia z taką operacją.
Pzdr
Mogę sobie odfajkować polerkę lakieru - cały dzień spędziłem na polerowaniu, ale warto było, choć maska i zderzak pójdą do lakierowania, bo efekt nie jest taki jakiego bym chciał. Zdjęcia zrobię jak pogoda będzie lepsza.
Czyszczenie przepustnicy zrobilem też przy okazji.
Tak jeszcze pomyślałem sobie o zwiększeniu skuteczności hamulców i prawdopodobnie jeśli nie sprzedam zacisków z 2.0 powędrują one do 1.6 jeśli się zmieszczą, bo w ST-i jest felga 14", a w GT-i jest 15" i między zaciskiem a felgą jest może z centymetr luzu. Muszę przymierzyć i wtedy zobaczę.
A tak z innej bajki - mam zamiar do mojej GT-i zamontować klimę i prosiłbym o udział w temacie: viewtopic.php?t=29343 osoby, które miały do czynienia z taką operacją.
Pzdr
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
Jak pisałem wyżej polerka była, ale pogody na sesję zdjęciową jeszcze nie.
Resztę napisałem wyżej i na razie to będzie na tyle, bo do GTi będę klimatyzację zakładał, a na to potrzeba chwilę czasu i muszę rozebrać środek, więc jeździć się nią nie da. Będę jeździł STi teraz, potem zamiana. A jak założę klimę to muszę się maską i pewnie też zderzakiem zająć w STi
Resztę napisałem wyżej i na razie to będzie na tyle, bo do GTi będę klimatyzację zakładał, a na to potrzeba chwilę czasu i muszę rozebrać środek, więc jeździć się nią nie da. Będę jeździł STi teraz, potem zamiana. A jak założę klimę to muszę się maską i pewnie też zderzakiem zająć w STi
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
Rzeczywiście podobne auta i zdjęcia, bo w tym samym miejscu robione, ale od razu mnie tak moderatorem nie strasz.
Dla jasności, co by nie było objekcji:
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
Dla jasności, co by nie było objekcji:
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
- Padaj2003
- Użytkownik
- Posty: 1024
- Rejestracja: 29-10-11, 15:17
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
Wiązki nie było i po uważnym poszukiwaniu jej czy nie jest gdzieś zawinięta musiałem ją dorobić. Podpiąłem to tak jak było oryginalnie, czyli pod czujnik otwarcia drzwi i świeci się kiedy drzwi są otwarte i kilka sekund po ich zamknięciu.
Zdjęcia jak świeci zrobię może dziś, ale jak poprowadziłem kable to dopiero za jakiś czas, bo trzeba plastiki odkręcać.
Zdjęcia jak świeci zrobię może dziś, ale jak poprowadziłem kable to dopiero za jakiś czas, bo trzeba plastiki odkręcać.