Grey ST182

Roczniki 1990-1993
ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 08-06-14, 21:49

GCG pisze:Dobra robota!

Dzięki :D
GCG pisze:Najbardziej podoba mi się złoty korek chłodnicy :)

z korkiem śmieszna sprawa była. Wszystkie katalogi podają, że w gti i turbo jest ten sam korek, ale mój oryginalny nie pasował (a na pewno był oryginalny bo porównywałem z kilkoma innymi z celic). Poszedłem do intercarsu, a tam tak samo w katalogach, że ten sam do gti i turbo, ale wziąłem na próbe i okazało się, że pasuje :-D nie wiem o co chodzi :-)
KRYSO pisze:Gruba chłodnica ori? Jaka cena i gdzie? Jeśli można ;)

Zamówiłem zwykłą chłodnice do Gti za 160zł z allegro, a przyszła gruba od turbo 4wd :-D
Kryso, jeśli jesteś zainteresowany to podam Ci namiary na sprzedającego lub sam się z nim skontaktuje czy ma jeszcze takie grube z cenie cienkich :P

Awatar użytkownika
GCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: 07-04-09, 21:38

Postautor: GCG » 08-06-14, 21:56

ghost1077 pisze:Wszystkie katalogi podają, że w gti i turbo jest ten sam korek, ale mój oryginalny nie pasował (a na pewno był oryginalny bo porównywałem z kilkoma innymi z celic). Poszedłem do intercarsu, a tam tak samo w katalogach, że ten sam do gti i turbo, ale wziąłem na próbe i okazało się, że pasuje nie wiem o co chodzi


Może coś chłodnica trochę nie pasuje do oryginalnych korków, ja zmieniałem też chłodnicę i również ciężko korek było założyć.
Ostatnio zmieniony 08-06-14, 22:32 przez GCG, łącznie zmieniany 1 raz.
Gregor

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 08-06-14, 21:58

zależy z jakiego rocznika pochodzi samochód. W początkowej fazie produkcji były duże korki w chłodnicy później przeszli na mały korek (oczywiście chodzi o ten grzybek na dole korka)
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 08-06-14, 21:59

ghost1077 pisze:przyszła gruba od turbo 4wd

ile tej grubości jest, 25mm?

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 08-06-14, 22:12

carsik pisze:zależy z jakiego rocznika pochodzi samochód. W początkowej fazie produkcji były duże korki w chłodnicy później przeszli na mały korek (oczywiście chodzi o ten grzybek na dole korka)

auto z 90
Pawciu pisze:ile tej grubości jest, 25mm?

dokładnie 26mm ma rdzen
E11 wagon luna 1.6 - Daily
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 30-07-14, 19:51

Wszyscy szykują się na zlot, a ja jak zwykle nie zdążę. Mogę się tylko pocieszać patrząc na foty, że już sporo zrobione....
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 30-07-14, 21:30

Szkoda, że nie rev3. Ale widzę ładnie pod maską sie robi :-)
Jest Okejka :-D
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 30-07-14, 22:34

JaQb_CK pisze:Szkoda, że nie rev3. Ale widzę ładnie pod maską sie robi :-)
Jest Okejka :-D

no rev2, bo to nie jest cały swap tylko uturbione 3sge:P ogólnie rzeźba :-D

Awatar użytkownika
koso
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 12-08-11, 17:13

Postautor: koso » 31-07-14, 22:35

prosimy więcej informacji :P
ST 182+ :)
ST 184 RIP

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 01-08-14, 07:39

Lubie projekty, gdzie nie idzie się na łatwiznę :P
Co z tłokami ? :-)
97` Toyota Celica VI 1.8

90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 01-08-14, 13:39

JaQb_CK, bebechy zostały z 3SGE rev2, czyli wysokie tłoki. Maciek idzie po bandzie

Awatar użytkownika
_zulw007_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1492
Rejestracja: 09-09-06, 22:17

Postautor: _zulw007_ » 01-08-14, 13:47

Z tego co rozmawialiśmy to jak dobrze pamiętam to chyba wsadził tłoki od 3sgte

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 01-08-14, 13:50

_zulw007_, ja zasadziłem tłoki gte. Maciek zostawił ge.
Jak się mylę to przyjeżdżam do Ciebie z flaszką :-D

Awatar użytkownika
_zulw007_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1492
Rejestracja: 09-09-06, 22:17

Postautor: _zulw007_ » 01-08-14, 14:59

Krzychu pisze:_zulw007_, ja zasadziłem tłoki gte. Maciek zostawił ge.
Jak się mylę to przyjeżdżam do Ciebie z flaszką :-D

aaaa no widzisz za dużo telefonów ostatnio miałem :-D
Kiedy chcesz wpaść bo już w ziemie wrasta twoja fura :P

Żeby nie było offtopu , to dla czego nie wywaliłeś abs-u ??

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 01-08-14, 18:58

koso pisze:prosimy więcej informacji :P

Proszę bardzo,już streszczam :-)
Fotki z przygotowań do uturbienia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
przepływka wydłubana :-)
Obrazek
wodny intercooler
Obrazek
elementy wodnego coolera po zakupie:
Obrazek
a tu już po odnowie. śrubek i opasek nie ma na zdjęciu, ale zostały one wypiaskowane i ocynkowane
Obrazek
Obrazek
Obecny setup silnikowy:
-wiązka silnikowa 3sge rev2+rezystor box i Ecumaster det3
-cały dół jest z 3sge rev2, z wyjątkiem miski olejowej, która jest z 3sgte rev2
-głowica 3sgte rev2 z wałkami 244" 3sge rev2 po pełnej obróbce z uszczelniaczami supertecha
-metalowa uszczelka głowicy ASO 3sgte rev3
-kolektor ssacy, wydechowy i wtryski 3sgte rev2
-wodny intercooler z carlosa

Do tego nowy rozrząd z uszczelniaczami ASO.

JaQb_CK pisze:Co z tłokami ? :-)

Tłoki zostały seryjne z 3sge :-)
Krzychu pisze:Maciek idzie po bandzie

To prawda torche ide po bandzie. Zdecydowałem się na uturbienie swojego silnika, a nie kupowanie całego 3sgte ze względu na stan mojego silnika, który nie pobierał oleju i miał równiutkie ciśnienie na cylindrach. Wole spróbować na tym niż kupić inny silnik w niewiadomym stanie. A co do tłoków to koncepcja kilka razy się zmieniała. Najpierw miały zostać seryjne, potem wlecieć 3sgte oem lub kucizna(też był przez moment taki pomysł :twisted: ), ale skoro mądrzejsi ode mnie w tej kwestii mówią, żeby nie ruszać tłoków i zostawić seryjny stopień spreżania to po co miałem się narażać na koszty? Stroiciel także radził, żeby nie odprężać. Zobaczymy czy decyzja była słuszna :-D

Obecnie auto już odpaliło, ale nie możemy stroić, bo falują obroty między 1500 a 2000 i nie wiem co jest przyczyną. Podejrzewam lewe powietrze. Uszczelka pod przepustnicą i kolektorem ssacym jest nowa ASO, natomiast druga pod kolektorem ssacym a dokładniej pod TVISem jest dorabiona na zamówienie(czas oczekiwania w ASO prawie miesiąc!) , więc może tu jest przyczyna? Macie jakieś pomysły? chyba musi być lewe powietrze, bo jak zytakm wszystkie otwory w przepustnicy to silnik dalej chodzi...

Podziękowania dla
-DCG- za części i rady
-zulwia- wysłuchiwał moich trywialnych pytań nawet o 2 w nocy :-D więlkie dzięki
-carsik-dziękuje za bardzo fachowe porady


jeśli o kimś zapomniałem to przepraszam :P

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 18-08-14, 17:57

Do auta wlatują compomotive th od Piotrka (mam nadzieje, że Piotrek nie obrazi się za pożyczenie zdjęcia) .Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Najlepsze jest to, że pod tak małą felge wchodzą hamulce st205 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 18-08-14, 22:36

Cieszę się, że trafiły w dobrę ręce :smt023

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 19-08-14, 01:04

Znalazłem kilka zdjęć z montażu turbo burbo u Maćka to wrzucę :P
Widok zaraz po zdjęciu głowicy 3s-ge rev.2
Obrazek
Obrazek Obrazek
I tu już przed założeniem głowicy 3s-gte rev.2
Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I ostatnia śruba głowicy tym razem dokręcana przez pomocnika inż. Piotrka :-D Nawet manual się załapał na zdjęcie :-D
Obrazek

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 19-08-14, 07:57

ghost1077 pisze:compomotive th
no i to jest męska felga. Plus odemnie

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 22-09-14, 22:16

Zaczyna wyglądać, a kiedy zacznie jeździc?...
Obrazek [/code]