ST182 by Mechan

Roczniki 1990-1993
Mechan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 20-02-13, 21:55

ST182 by Mechan

Postautor: Mechan » 05-05-13, 22:57

Samochód:
* Celica ST182 GT-i
Silnik
* 3S-GE
Przeniesienie napędu:
* Seria
Zawieszenie:
* Amortyzatory KYB
* Sprężyny -35mm
Hamulce:
* Seria
Układ wydechowy:
* Seria
Układ dolotowy:
* Seria
Koła:
* Seria Alu 15''
Wnętrze:
* Seria GT-i
Audio:
* Brak
Body:
* spawa sie i klepie :-D
Krótki opis planów zmian:

Auto zostało praktycznie całe rozebrane wiec to nawet nie remont a odbudowa

Krótki opis/historia samochodu:

Celica kupiona z przypadku (sprzedawałem inne auto) kupujący chciał się jej pozbyć ze względu wywalonej uszczelki pod głowicą, po przyjeździe na miejsce załamka...wyprawki typu "szpraj za chatą", z silnika leci jak z jakiegos TDI, wnętrze zaniedbane, na drodze niestabilne...i na przekór zdrowemu rozsądkowi kupiłem. Cena..nie pytać, masa własna samochodu razy cena stali :D

Foty:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 05-05-13, 23:16 przez Mechan, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Balbek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 18-01-11, 13:43

Postautor: Balbek » 05-05-13, 22:59

Czekamy na foty :wink:

Awatar użytkownika
Turlo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1962
Rejestracja: 05-07-09, 20:45

Postautor: Turlo » 05-05-13, 23:31

Uuuu dużo do roboty :P
Celica ST182 - GTi (2.0) 1990 R.I.P.

Mechan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 20-02-13, 21:55

Postautor: Mechan » 05-05-13, 23:38

Sporo Sporo, tanio kupione drogo naprawione jak to mowią...Celica jest teraz cała rozebrana oprócz konsoli, podłoga została cała wyspawana, progi z wierzchu wyglądały OK okazało się że ktoś je leczył pianką + żywica wiec idą do kosza, jutro porobie zdjęcia, pomału pomału do przodu idzie...

SEBOL 75
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1311
Rejestracja: 24-07-08, 23:13

Postautor: SEBOL 75 » 06-05-13, 17:50

Szacunek za podjęcie walki, to się nazywa zamiłowanie. Mam nadzieję,że odratujesz furę by cieszyć się nią. Trzymam kciuki.
VI AT 200 '98 - R.I.P.

Awatar użytkownika
CelT50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 237
Rejestracja: 22-03-12, 17:49

Postautor: CelT50 » 06-05-13, 19:50

Długa droga do sukcesu ... ale spokojnie. Największa satysfakcja będzie jak pokonasz kolejne problemy. Uporasz się z trakcją Celiny, zrobisz silnik, karoserię, itd i itd.
Życzę powodzenia. Na forum szukaj informacji , a ludzie pomogą :D

Mechan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 20-02-13, 21:55

Postautor: Mechan » 22-05-13, 21:03

Niestety poprzedni aparat odmówił posłuszeństwa wiec dopiero teraz mogłem coś dodać :D

Na przód wskoczyły nowe sprężyny -35 + dokładne oczyszczenie i konserwacja fartucha
Obrazek

Tak wygląda nowa reperaturka progu:

Obrazek

A tak po wstępnym dopasowaniu i przymiarce:

Obrazek

Obrazek

A tutaj pozostałości po starym progu po leczeniu metodoą budowlaną :-D

Obrazek

Pod wyprawkami poprzedniego własciciela czaił się szatan :twisted: w postaci pianki + żywicy po usunięciu tej super profesjonalnej naprawy była spora dziura, po zaspawaniu i wstawieniu nowej blachy:

Obrazek

Lece do pracy postaram się dodać więcej zdjęc niedługo :D

Awatar użytkownika
Padaj2003
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 29-10-11, 15:17

Postautor: Padaj2003 » 22-05-13, 23:59

Widze, ze na grubo lecisz z naprawami :) bede musial wleciec i obejrzec furke jak bede w Poznaniu :)

Mechan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 20-02-13, 21:55

Postautor: Mechan » 03-06-13, 22:52

Moge się pochwalić już wstawionym progiem. Szkoda że takiej słabej jakości reperaturka była...
Obrazek