Celica ST182 by Neros94

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
Asci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1032
Rejestracja: 12-05-07, 00:38

Postautor: Asci » 02-11-13, 19:03

breczus pisze:edit: zszedłem na podjazd i zerknełem raz jeszcze na spojler STi i GTi (mam oba auta ) masz racje to jest spojler od STi

No właśnie bo miałem taki sam w swojej STi. Progi malowane, czyli na pewno były robione więc może przy okazji malowane były listwy ale po co w kolor czarny?
neros94, Jak możesz to daj zdjęcia z pod maski

neros94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 61
Rejestracja: 16-10-13, 19:49

Postautor: neros94 » 02-11-13, 19:48

jutro na pewno zrobię. Auto mi się naprawdę podoba dlatego chce 4x4, jedyne co by bylo trzeba przerabiać pod podłogą to tam gdzie będzie tylni most bo skrzynia i wał się zmieszczą w tym tunelu gdzie idzie wydech. Alu felgi miałem szerokie lekko wystające 16" ale policja mi się przyczepiła no i d&%a.

PS. Wie ktoś co może być przyczyną nie otwierania się kolektora ssącego długiego, bo porządnie dopiero moc czuć od 5k rpm

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 02-11-13, 19:51

neros94 pisze:porządnie dopiero moc czuć od 5k rpm


prawidłowo
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
Asci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1032
Rejestracja: 12-05-07, 00:38

Postautor: Asci » 02-11-13, 20:23

neros94 pisze:skrzynia i wał się zmieszczą w tym tunelu gdzie idzie wydech

a wtedy wydech gdzie dasz?
neros94 pisze:Auto mi się naprawdę podoba dlatego chce 4x4

Kup st185 a ten zostaw na dupowóz
neros94 pisze: Alu felgi miałem szerokie lekko wystające 16" ale policja mi się przyczepiła no i d&%a.

No bo pewnie,wystawały poza nadkola a nie mogą.

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 02-11-13, 22:18

neros94 pisze: jedyne co by bylo trzeba przerabiać pod podłogą to tam gdzie będzie tylni most bo skrzynia i wał się zmieszczą w tym tunelu gdzie idzie wydech. Alu felgi miałem szerokie lekko wystające 16" ale policja mi się przyczepiła no i d&%a.


Zapomniałeś o baku paliwa i o tym, że tzw "most" nie zmieści się pod podłogą z fwd.

Podsumowując:

dopisz do listy potrzebnych części budę 4wd

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 02-11-13, 22:22

Piotrek pisze:
neros94 pisze: jedyne co by bylo trzeba przerabiać pod podłogą to tam gdzie będzie tylni most bo skrzynia i wał się zmieszczą w tym tunelu gdzie idzie wydech. Alu felgi miałem szerokie lekko wystające 16" ale policja mi się przyczepiła no i d&%a.


Zapomniałeś o baku paliwa i o tym, że tzw "most" nie zmieści się pod podłogą z fwd.

Podsumowując:

dopisz do listy potrzebnych części budę 4wd


Oj Zmieści się, nie pi.....l :smt040
Ostatnio zmieniony 03-11-13, 08:52 przez budolf, łącznie zmieniany 1 raz.
st182 gtb

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 02-11-13, 23:11

Margo pisze:
neros94 pisze:porządnie dopiero moc czuć od 5k rpm


prawidłowo


myślę że nie prawidłowo, w GTi lekko smukając gaz do 3k obrotów, po wcisnieciu do dechy przy 3k, czuć już moc, powyżej 5k moc już dawno jest i nie czuć przyrostu takiego. no chyba że mowa o 5 biegu... ja mówie o 1 i 2.
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
Padaj2003
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 29-10-11, 15:17

Postautor: Padaj2003 » 02-11-13, 23:39

Co sie nie da jak sie da i to w :PKabriolecie

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 02-11-13, 23:50

Da się wszystko ale chyba nie oczekujesz, że autor tematu dołoży do pojazdu zakupionego za 2500zł chociażby symboliczne 10 000zł na doprowadzenie go do ładu w obecnej formie :-D

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 03-11-13, 00:00

breczus pisze:
Margo pisze:
neros94 pisze:porządnie dopiero moc czuć od 5k rpm


prawidłowo


myślę że nie prawidłowo, w GTi lekko smukając gaz do 3k obrotów, po wcisnieciu do dechy przy 3k, czuć już moc, powyżej 5k moc już dawno jest i nie czuć przyrostu takiego. no chyba że mowa o 5 biegu... ja mówie o 1 i 2.

a ja myślę, że masz zdupczone czucie mocy, bo jeśli cokolwiek czujesz w gti poniżej 5 tysięcy, to musisz brać proszki, o których istnieniu nie mam pojęcia.

btw. czy kolega sprawdzał już kody błędów?
st182 gtb

neros94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 61
Rejestracja: 16-10-13, 19:49

Postautor: neros94 » 03-11-13, 09:28

Jeszcze nie bo aktualnie nie mam czytnika, będę niedługo do znajomego jechał i ma aparat do tego ( gdzie jest ta wpinka do podłączania ). Chodzi mi o to że pompka od kolektora ssacego dlugiego wogóle nie pracuje, wie może ktoś gdzie ona powinna być podłączona to sprawdze czy jest wogol cisnienie itp.

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 03-11-13, 09:40

neros94 pisze:Jeszcze nie bo aktualnie nie mam czytnika

czego?
błędy sprawdza się za pomocą spinacza biurowego
neros94 pisze:skrzynia i wał się zmieszczą w tym tunelu gdzie idzie wydech

z Twoją wiedzą... nie chcę wiedzieć co wyjdzie z tego modzenia
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

neros94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 61
Rejestracja: 16-10-13, 19:49

Postautor: neros94 » 03-11-13, 11:14

Zdjęcie silnika.
Obrazek

Prawdopodobnie nie będę przerabiał a kupie sobie stare BMW, albo escorta, capri. A tego podrasuje na 1/4 mili

arczicza
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 801
Rejestracja: 03-10-10, 08:25

Postautor: arczicza » 03-11-13, 21:11

neros94 pisze:Zdjęcie silnika.
[url=http://imageshack.us/a/img9/1129/vss4.th.jpg]Obrazek[/URL]

Prawdopodobnie nie będę przerabiał a kupie sobie stare BMW, albo escorta, capri. A tego podrasuje na 1/4 mili


Nie skreślaj tej fury, widzę, że ktoś Ci przy akumulatorze zainstalował stage 6 TURBO ;O

Awatar użytkownika
Turlo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1962
Rejestracja: 05-07-09, 20:45

Postautor: Turlo » 03-11-13, 21:18

arczicza pisze:Nie skreślaj tej fury, widzę, że ktoś Ci przy akumulatorze zainstalował stage 6 TURBO ;O


:-D :-D :-D :-D
Celica ST182 - GTi (2.0) 1990 R.I.P.

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 03-11-13, 21:39

Wszystko się da :)
http://www.youtube.com/watch?v=5C0veAb-CiM
Ale tak jak piszą koledzy to straszna rzeźba i kilka worków pieniędzy.
Tymek

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3233
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 03-11-13, 21:43

To na filmiku to chyba jest st185 więc trochę inaczej się tam tylny napęd robiło :D

Dymass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 409
Rejestracja: 07-04-13, 18:15

Postautor: Dymass » 04-11-13, 21:45

Przeciez tym sie jezdzic nie da :O
Toyota Celica V gen 1.6 4A-FE 1993

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3233
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 06-11-13, 21:22

Na zachętę dla autora projektu. Tak wygląda przerabianie 6gen na rwd :twisted:

Obrazek

Obrazek

neros94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 61
Rejestracja: 16-10-13, 19:49

Postautor: neros94 » 06-11-13, 23:34

No widzicie wszystko sie da tylko trzeba miec checi czas i kase ;D