Celica ST185 GT-Four

Roczniki 1990-1993
celicagtr
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 21-04-15, 21:35

Postautor: celicagtr » 19-01-16, 14:03

Bardzo fajna Celica :)

Awatar użytkownika
AlliedXaphon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 179
Rejestracja: 22-07-12, 17:06

Postautor: AlliedXaphon » 22-09-16, 14:21

Najwyższa pora na mały update:

Po 7 tyś. km pasek rozrządu zakończył swój żywot... Pewien "Pan" od którego kupiłem auto zapomniał wymienić napinacza przy wymianie rozrządu. Pasek został rozerwany i zrobił troche spustoszenia w silniku:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

A więc po kolei:
-blok i głowica poddane regeneracji
-założone wałki od 3sge rev II
-nowy kompletny rozrząd, filtry, płyny, przewody WN, świece i przewody podciśnieniowe
-intercooler zregenerowany oraz wspawana flansza pod zawór upustowy
-malowanie komory silnika, spodu maski, polerowanie pokrywy zaworow oraz odnowienie czego sie da pod maska

Jak tylko będzie gotowe to zamieszcze fotki jak to wszystko wygląda.
W planach na przyszły rok jest malowanie całego auta oraz elementów pod autem... no chyba że do tego czasu auto się sprzeda, bo jest taka opcja :?

EDIT:

A co tam pochwale się jeszcze zakupami:

-owiewki do V gen :-D
-ramka 2din nowa fabrycznie, nigdy nie montowana
-nawiew alternatora
-opcjonalna kierownica MOMO z VI gen
AT180 - R.I.P
ST182 - sold
ST185 GT-Four - dla zabawy
AT200 Coupe - odbudowa

Awatar użytkownika
vegeta_84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 978
Rejestracja: 04-02-09, 20:12

Postautor: vegeta_84 » 22-09-16, 19:55

Jednak coś się ruszyło :)
Obrazek
fanatyk V-gen

Awatar użytkownika
krrizz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2343
Rejestracja: 07-05-06, 13:40

Postautor: krrizz » 23-09-16, 13:31

a nie prościej / rozwojowej iść w 3S-GTE rev 3 ??, skoro i tak większość obecnych podzespołów wymagała ingerencji i kosztów

Awatar użytkownika
AlliedXaphon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 179
Rejestracja: 22-07-12, 17:06

Postautor: AlliedXaphon » 24-09-16, 12:14

Może i prościej było by poprostu wymienic silnik. Problem tkwi w tym, że nigdy niewiadomo co się kupi, a po zakupie i tak trzeba zainwestować i podstawowe rzeczy w tym silniku wymienić.

Z kolei mój silnik znam, wiem co było w nim robione. No i przede wszystkim ma mały przebieg.

A co do aspektów rozwojowych to nie wiem czy chce cos więcej wyciągac z tego silnika. To ma być zdrowa seria.
AT180 - R.I.P

ST182 - sold

ST185 GT-Four - dla zabawy

AT200 Coupe - odbudowa

Squatti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 26-10-16, 11:16

Postautor: Squatti » 19-11-17, 13:30

Piękny egzemplarz.