Celica ST185 GT-Four
- AlliedXaphon
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 22-07-12, 17:06
Celica ST185 GT-Four
Samochód:
Toyota Celica ST185 GT-Four
Silnik:
-3S-GTE rev II JDM
-Zawór upustowy HKS Blitz
Przeniesienie napędu:
-Seria
Zawieszenie:
-Seria JDM
Hamulce:
-Seria
-Zregenerowane zaciski przód i tył (pomalowane na pomarańczowo)
Układ wydechowy:
-Tłumik końcowy z kwasówki
Układ dolotowy:
-Seria
Koła:
-17'' OZ SUPERTURISMO z oponami letnimi Bridgestone Potenza S001 91Y 225/45/17
-15" ori felgi z GT-Four'a z oponami zimowymi Klebre Krisalp HP2 195/65/15
Wnętrze:
-Skóra(fotele, tylna kanapa, boczki drzwi, mieszek gałki zmiany biegów)
-Kierownica turbo4WD (tymczasowo)
-Kolumna kierownicy regulowana w dwuch płaszczyznach
-Oba fotele pompowane elektrycznie
-Ori dywaniki (5 szt.)
-Klimatyzacja automatyczna
-Słoneczniki JDM
-Ramka na radio 2DIN z cup holderem
Audio:
-System Live Sound na orginalnym Japońskim wzmacniaczu
-Radyjko JVC KD-R731BT (instalacja LS przerobiona pod kostki ISO)
-Tylne głośniki Hertz DCX
Body:
-Zderzak CS
-Kierunkowskazy przednie cleary
-Listwa na maske JDM
-Lusterka składane elektrycznie
-Obrysówki przednie i tylne
-Przednia i tylna rozpórka CUSCO
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód kupiony jeśienią 2013 z przebiegiem 92 tyś. km. Jest to wersja GT-Four przeznaczona na Japoński rynek. Autko stało ładnych kilka lat nie ruszane. Zostało rozebrane, zakonserwowane i pomalowane na biały kolor farbą poliuretanową. Przkłądka zrobiona z Amerykańskiej wersji z całym wnętrzem i elektryką. Założony nowy rozrząd, świece, filtry i zalane nowe płyny. Na dzień dzisiejszy auto jest częściowo oklejone w barwy rajdowe z użyciem foli wylewanych w kolorze matowym czarnym i niebieskim.
Krótki opis planów zmian:
-Z ważnych rzeczy to na dniach będzie robione zawieszenie(coś puka z tyłu), oraz musze wymienić przewody zapłonowe
-Założenie brakującej listwy bocznej
-Wymiana listwy carbonowej pod światłami
-Zrobienie całego wydechu z kwasówki
-Ogólnie doprowadzenie auta do jak najlepszego stanu technicznego i wizualnego
-Przeróbka całęj instalacji Live Sound z pozbyciem sie orginalnego wzmacniacza. Wygłuszenie auta i założenie nowych głośników
-Zastanawiam się nad ponownym malowaniem auta...
Zdjęcia:
Auto zaraz po zakupie:
Auto tak wygląda na dzień dzisiejszy:
Toyota Celica ST185 GT-Four
Silnik:
-3S-GTE rev II JDM
-Zawór upustowy HKS Blitz
Przeniesienie napędu:
-Seria
Zawieszenie:
-Seria JDM
Hamulce:
-Seria
-Zregenerowane zaciski przód i tył (pomalowane na pomarańczowo)
Układ wydechowy:
-Tłumik końcowy z kwasówki
Układ dolotowy:
-Seria
Koła:
-17'' OZ SUPERTURISMO z oponami letnimi Bridgestone Potenza S001 91Y 225/45/17
-15" ori felgi z GT-Four'a z oponami zimowymi Klebre Krisalp HP2 195/65/15
Wnętrze:
-Skóra(fotele, tylna kanapa, boczki drzwi, mieszek gałki zmiany biegów)
-Kierownica turbo4WD (tymczasowo)
-Kolumna kierownicy regulowana w dwuch płaszczyznach
-Oba fotele pompowane elektrycznie
-Ori dywaniki (5 szt.)
-Klimatyzacja automatyczna
-Słoneczniki JDM
-Ramka na radio 2DIN z cup holderem
Audio:
-System Live Sound na orginalnym Japońskim wzmacniaczu
-Radyjko JVC KD-R731BT (instalacja LS przerobiona pod kostki ISO)
-Tylne głośniki Hertz DCX
Body:
-Zderzak CS
-Kierunkowskazy przednie cleary
-Listwa na maske JDM
-Lusterka składane elektrycznie
-Obrysówki przednie i tylne
-Przednia i tylna rozpórka CUSCO
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód kupiony jeśienią 2013 z przebiegiem 92 tyś. km. Jest to wersja GT-Four przeznaczona na Japoński rynek. Autko stało ładnych kilka lat nie ruszane. Zostało rozebrane, zakonserwowane i pomalowane na biały kolor farbą poliuretanową. Przkłądka zrobiona z Amerykańskiej wersji z całym wnętrzem i elektryką. Założony nowy rozrząd, świece, filtry i zalane nowe płyny. Na dzień dzisiejszy auto jest częściowo oklejone w barwy rajdowe z użyciem foli wylewanych w kolorze matowym czarnym i niebieskim.
Krótki opis planów zmian:
-Z ważnych rzeczy to na dniach będzie robione zawieszenie(coś puka z tyłu), oraz musze wymienić przewody zapłonowe
-Założenie brakującej listwy bocznej
-Wymiana listwy carbonowej pod światłami
-Zrobienie całego wydechu z kwasówki
-Ogólnie doprowadzenie auta do jak najlepszego stanu technicznego i wizualnego
-Przeróbka całęj instalacji Live Sound z pozbyciem sie orginalnego wzmacniacza. Wygłuszenie auta i założenie nowych głośników
-Zastanawiam się nad ponownym malowaniem auta...
Zdjęcia:
Auto zaraz po zakupie:
Auto tak wygląda na dzień dzisiejszy:
Ostatnio zmieniony 22-09-16, 14:21 przez AlliedXaphon, łącznie zmieniany 1 raz.
AT180 - R.I.P
ST182 - sold
ST185 GT-Four - dla zabawy
AT200 Coupe - odbudowa
ST182 - sold
ST185 GT-Four - dla zabawy
AT200 Coupe - odbudowa
- CelT50
- Użytkownik
- Posty: 237
- Rejestracja: 22-03-12, 17:49
Świetne auto, a prezentuje się rewelacyjnie ... "tak trzymać"
CelT50 >> Celica V 2,0 GTI
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
Eee jak brzydko zamocowałeś dokładki zderzaka
Ale oklejenie bomba wyszło
Ale oklejenie bomba wyszło
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
jednak nie sprzedajesz ? viewtopic.php?t=37323
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- AlliedXaphon
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 22-07-12, 17:06
Miło widzieć, że auto sie podoba
Byłem ciekaw jak będą wyglądać odwrotnie zamontowane Zostają tak póki zderzak nie bedzie przerabiany
Po chwili słabości zdecydowałem, że jednak zostaje ze mna
Zapraszamy jak najbardziej na małego spocika
grzegoslav pisze:Eee jak brzydko zamocowałeś dokładki zderzaka
Piotrek pisze:One tak zostają?
Byłem ciekaw jak będą wyglądać odwrotnie zamontowane Zostają tak póki zderzak nie bedzie przerabiany
Margo pisze:jednak nie sprzedajesz
Po chwili słabości zdecydowałem, że jednak zostaje ze mna
Barto197 pisze:Będę musiał kiedyś zajrzeć do Raciborza by obmacać
Zapraszamy jak najbardziej na małego spocika
AT180 - R.I.P
ST182 - sold
ST185 GT-Four - dla zabawy
AT200 Coupe - odbudowa
ST182 - sold
ST185 GT-Four - dla zabawy
AT200 Coupe - odbudowa
- AlliedXaphon
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 22-07-12, 17:06
Dawno się nic nie działo, więc pora na update.
-przejechane 5 tyś. km tak więc zmiana oleju i filtrów.
-nowe sprzęgło z dociskiem i łożyskiem
-nowe tarcze i klocki
-turbina zregenerowana(silnik był wyciągnięty, więc tak przy okazji)
-nowe łożyska w piastach
-wpadly tylne lampy usdm z obrysami w bardzo ładnym stanie
-nowa uszczelka pod głowicą(okazało się, że była założona zła uszczelka...)
-na dniach wpadną jeszcze nowe świece, przewody zapłonowe, aparat zapłonowy i może cewka zapłonowa
W planach na najbliższy czas:
-nowe amorki
-zmiana koloru felg OZ Superturismo
-poprawne zamontowanie dokładek przedniego zderzaka
-auto miało być malowane na nowo innym lakierem, ale narazie to musi poczekac(finanse pochłania odbudowa at200 coupe)
-przejechane 5 tyś. km tak więc zmiana oleju i filtrów.
-nowe sprzęgło z dociskiem i łożyskiem
-nowe tarcze i klocki
-turbina zregenerowana(silnik był wyciągnięty, więc tak przy okazji)
-nowe łożyska w piastach
-wpadly tylne lampy usdm z obrysami w bardzo ładnym stanie
-nowa uszczelka pod głowicą(okazało się, że była założona zła uszczelka...)
-na dniach wpadną jeszcze nowe świece, przewody zapłonowe, aparat zapłonowy i może cewka zapłonowa
W planach na najbliższy czas:
-nowe amorki
-zmiana koloru felg OZ Superturismo
-poprawne zamontowanie dokładek przedniego zderzaka
-auto miało być malowane na nowo innym lakierem, ale narazie to musi poczekac(finanse pochłania odbudowa at200 coupe)
AT180 - R.I.P
ST182 - sold
ST185 GT-Four - dla zabawy
AT200 Coupe - odbudowa
ST182 - sold
ST185 GT-Four - dla zabawy
AT200 Coupe - odbudowa
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
AlliedXaphon pisze:W planach na najbliższy czas:
- car audio
AlliedXaphon pisze:-poprawne zamontowanie dokładek przedniego zderzaka
qwa koniecznie bo jak to wygląda
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- AlliedXaphon
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 22-07-12, 17:06
- Padaj2003
- Użytkownik
- Posty: 1024
- Rejestracja: 29-10-11, 15:17
Teraz wiem czemu Grzesiek meczy mnie o glosniki drzwiowe
Ze swojego skromnego doswiadczenia wiem tyle, ze jezeli nie chcesz rzezbic w oryginalnej puszcze glosnika to jak pamietam masz okolo 70mm glebokosci kosza i tu zaczyna sie problem bo jest niewiele glosnikow tego rozmiaru o tej grubosci. Sam mam ALPINE SPE-20SF 35W RMS i 42mm glebokosci ale jednac ciut za slabe bo bas nie jest na tyle mocny jak bym chcial dlatego jesli kasa nie gra roli wsadzilbym FOCAL INTEGRATION ISS 200
http://allegro.pl/zestaw-glosnikow-20cm ... 77709.html
ewentualna alternatywa jest zestaw 165mm na dystansie i tu juz masz w czym wybierac
Ze swojego skromnego doswiadczenia wiem tyle, ze jezeli nie chcesz rzezbic w oryginalnej puszcze glosnika to jak pamietam masz okolo 70mm glebokosci kosza i tu zaczyna sie problem bo jest niewiele glosnikow tego rozmiaru o tej grubosci. Sam mam ALPINE SPE-20SF 35W RMS i 42mm glebokosci ale jednac ciut za slabe bo bas nie jest na tyle mocny jak bym chcial dlatego jesli kasa nie gra roli wsadzilbym FOCAL INTEGRATION ISS 200
http://allegro.pl/zestaw-glosnikow-20cm ... 77709.html
ewentualna alternatywa jest zestaw 165mm na dystansie i tu juz masz w czym wybierac
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Padaj2003 pisze:Teraz wiem czemu Grzesiek meczy mnie o glosniki drzwiowe
Ze swojego skromnego doswiadczenia wiem tyle, ze jezeli nie chcesz rzezbic w oryginalnej puszcze glosnika to jak pamietam masz okolo 70mm glebokosci kosza i tu zaczyna sie problem bo jest niewiele glosnikow tego rozmiaru o tej grubosci. Sam mam ALPINE SPE-20SF 35W RMS i 42mm glebokosci ale jednac ciut za slabe bo bas nie jest na tyle mocny jak bym chcial dlatego jesli kasa nie gra roli wsadzilbym FOCAL INTEGRATION ISS 200
http://allegro.pl/zestaw-glosnikow-20cm ... 77709.html
ewentualna alternatywa jest zestaw 165mm na dystansie i tu juz masz w czym wybierac
Jest jeszcze seria Earthquake SWS do płytkiego montażu. Mam SWS-8 u siebie, ale do nich to już wzmacniacz na pewno musi być bo 150W RMS, to już trochę jest. Oczywiście ja mam ten konkretny model na dystansie z żywicy i włókna ale pewnie można kupić pasujące.