Celica ST185 GT-Four
- AlliedXaphon
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 22-07-12, 17:06
Najwyższa pora na mały update:
Po 7 tyś. km pasek rozrządu zakończył swój żywot... Pewien "Pan" od którego kupiłem auto zapomniał wymienić napinacza przy wymianie rozrządu. Pasek został rozerwany i zrobił troche spustoszenia w silniku:
A więc po kolei:
-blok i głowica poddane regeneracji
-założone wałki od 3sge rev II
-nowy kompletny rozrząd, filtry, płyny, przewody WN, świece i przewody podciśnieniowe
-intercooler zregenerowany oraz wspawana flansza pod zawór upustowy
-malowanie komory silnika, spodu maski, polerowanie pokrywy zaworow oraz odnowienie czego sie da pod maska
Jak tylko będzie gotowe to zamieszcze fotki jak to wszystko wygląda.
W planach na przyszły rok jest malowanie całego auta oraz elementów pod autem... no chyba że do tego czasu auto się sprzeda, bo jest taka opcja
EDIT:
A co tam pochwale się jeszcze zakupami:
-owiewki do V gen
-ramka 2din nowa fabrycznie, nigdy nie montowana
-nawiew alternatora
-opcjonalna kierownica MOMO z VI gen
Po 7 tyś. km pasek rozrządu zakończył swój żywot... Pewien "Pan" od którego kupiłem auto zapomniał wymienić napinacza przy wymianie rozrządu. Pasek został rozerwany i zrobił troche spustoszenia w silniku:
A więc po kolei:
-blok i głowica poddane regeneracji
-założone wałki od 3sge rev II
-nowy kompletny rozrząd, filtry, płyny, przewody WN, świece i przewody podciśnieniowe
-intercooler zregenerowany oraz wspawana flansza pod zawór upustowy
-malowanie komory silnika, spodu maski, polerowanie pokrywy zaworow oraz odnowienie czego sie da pod maska
Jak tylko będzie gotowe to zamieszcze fotki jak to wszystko wygląda.
W planach na przyszły rok jest malowanie całego auta oraz elementów pod autem... no chyba że do tego czasu auto się sprzeda, bo jest taka opcja
EDIT:
A co tam pochwale się jeszcze zakupami:
-owiewki do V gen
-ramka 2din nowa fabrycznie, nigdy nie montowana
-nawiew alternatora
-opcjonalna kierownica MOMO z VI gen
AT180 - R.I.P
ST182 - sold
ST185 GT-Four - dla zabawy
AT200 Coupe - odbudowa
ST182 - sold
ST185 GT-Four - dla zabawy
AT200 Coupe - odbudowa
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- AlliedXaphon
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 22-07-12, 17:06
Może i prościej było by poprostu wymienic silnik. Problem tkwi w tym, że nigdy niewiadomo co się kupi, a po zakupie i tak trzeba zainwestować i podstawowe rzeczy w tym silniku wymienić.
Z kolei mój silnik znam, wiem co było w nim robione. No i przede wszystkim ma mały przebieg.
A co do aspektów rozwojowych to nie wiem czy chce cos więcej wyciągac z tego silnika. To ma być zdrowa seria.
Z kolei mój silnik znam, wiem co było w nim robione. No i przede wszystkim ma mały przebieg.
A co do aspektów rozwojowych to nie wiem czy chce cos więcej wyciągac z tego silnika. To ma być zdrowa seria.
AT180 - R.I.P
ST182 - sold
ST185 GT-Four - dla zabawy
AT200 Coupe - odbudowa
ST182 - sold
ST185 GT-Four - dla zabawy
AT200 Coupe - odbudowa