ST185 GT-FOUR A, by breczus, for Patka, made by Żułw :)
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Bokken pisze:breczus pisze:przykryć Plastidipem albo obkleić, ewentualnie pomalować na inny
to jak z premedytacją wyrwać brzydka dziewczynę (subiektywnie) , żeby później założyć jej karton na głowę bez sensu.
Poproś kogoś w temacie viewtopic.php?p=450507#450507 o przeróbkę.
a jeśli nikt się nie zgłosi daj cynka poproszę kogoś ode mnie
outatime pisze:brzydką dziewczynę łatwiej wyrwać
Internety wyjaśniły tę kwestię już dawno
Ja też popieram opcję, żeby poprosić w temacie Virtual Tuning o zrobienie takiej V w tym kolorze dla przymiarki. Tak jak proponuje Bokken
- Rizla
- Użytkownik
- Posty: 77
- Rejestracja: 07-01-15, 17:05
Nawet tu sobie można zwizualizować wizję zamiast męczyć się w VT
http://www.3dtuning.com/en-US/tuning/to ... coupe-1989
http://www.3dtuning.com/en-US/tuning/to ... coupe-1989
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
niestety na stronce wszystko mi się ładuje oprócz aut pewno jakiejś wtyczki nie mam aktualnej
EDIT: OK udało mi się auto załadować, ale niestety nie mają maski od st185 (tej z grabem), ale i tak dopasowałem mniej więcej ten kolor i robi ciekawe wrażenie moim skromnym zdaniem
Bokken mistrzu, jak możesz to zrób taki VT przy chwilce wolnego czasu, chętnie spojrze zanim zaczne malować
co do auta, to na razie jestem w trakcie renowacji zacisków 2-tłoczkowych, niestety wnętrze też troche pokiereszowane, więc będzie ścierane i tłoczki nadwymiarowe dopasujemy dam fotki jak skończe
ps.
co do tego to nie stosuje się do tej zasady, jestem typem ktory lubi zdobywać to co warte zdobycia moja przyszła żona jest tego najlepszym przykładem (ps2. tak ma konto na tym forum i niekiedy czyta co pisze )
EDIT: OK udało mi się auto załadować, ale niestety nie mają maski od st185 (tej z grabem), ale i tak dopasowałem mniej więcej ten kolor i robi ciekawe wrażenie moim skromnym zdaniem
Bokken mistrzu, jak możesz to zrób taki VT przy chwilce wolnego czasu, chętnie spojrze zanim zaczne malować
co do auta, to na razie jestem w trakcie renowacji zacisków 2-tłoczkowych, niestety wnętrze też troche pokiereszowane, więc będzie ścierane i tłoczki nadwymiarowe dopasujemy dam fotki jak skończe
ps.
outatime pisze:brzydką dziewczynę łatwiej wyrwać
co do tego to nie stosuje się do tej zasady, jestem typem ktory lubi zdobywać to co warte zdobycia moja przyszła żona jest tego najlepszym przykładem (ps2. tak ma konto na tym forum i niekiedy czyta co pisze )
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
felgi na czarno, listwy na czarno, plastik wlotu na masce (początek garba i wnętrze na czarno) i uważam że będzie robić robotę i większe wrażenie wizualne niż szary/czarny/biały/czerwony carlos czy gt4
ps. parę autek w podobnym kolorze też nieźle wyglada
ps. parę autek w podobnym kolorze też nieźle wyglada
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
Nic nie robi większego wrażenia niż biały carlos.
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
grzesiu jak się już przyzwyczaisz do swojej nowej białej VI, po 2 latach też stwierdzisz że biały traci swój urok jak masz go na co dzień, zaczyna wyglądać normalnie, a nie bosko
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
breczus, Tu nie chodzi o VI gen ale powiem, że jestem ciekaw jak wyjdzie ta wasza V w tym kolorze Może nie będzie tak źle
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
grzegoslav pisze:Nic nie robi większego wrażenia niż biały carlos.
Święte słowa - ale brecz nie ma carlosa
zawsze cytuję to samo zdjęcie :
breczus pisze:grzesiu jak się już przyzwyczaisz do swojej nowej białej VI, po 2 latach też stwierdzisz że biały traci swój urok jak masz go na co dzień
W tej VI-tce to akurat chyba się nie da znudzić tym kolorkiem - biała perła robi robotę
breczus pisze:po 2 latach też stwierdzisz że biały traci swój urok jak masz go na co dzień, zaczyna wyglądać normalnie, a nie bosko
co do Twojej V-tki to biały kolor do t18 jest ekstra, ale w carlosie to boski kolor
Przykład zdjęcia podany przez "Pucusia" pokazuje jednak, że może być ciekawie w tym niebieskim
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- xmorf
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: 18-03-07, 16:20
Tu masz podobny kolorek http://www.armytrix.com
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
i też wygląda bosko na tym aucie
Mam Pytanko, pisałem w szybkich, ale bez odpowiedzi zginie zaraz w gąszczu
więc wkleje je tu, może ktoś pomoże
Pytanie o zaciski 2-tłoczkowe z st185/165:
jestem w trakcie renowacji zacisków kupionych kiedyś na forum, są to zaciski 2tłoczkowe, prawdopodobnie sciągnięte z st185.
Chciałbym się dowiedzieć jakie na 100% tarcze podejdą pod ten zacisk, bo spotkałem się z informacją że w st165 występowały te same zaciski (w sensie 2 tłoczki) i miały tarcze 255,
Co do st185 to japońskie pierwsze wersje gt4 również podobno miały tarcze 255, dopiero potem 274.
zaciski kupiłem bez tarcz, nie wiem więc jakie były z nimi wcześniej
klocek mi polecili dopiero poszukać jak już będzie tarcza, podobno będzie wtedy łatwiej dopasować i dobrać odpowiedni
Ktoś wie jak sprawdzić jaką tarczę kupić do zacisku jaki mam?
Na zaciskach są wybite nr:
2304 AD43T
25-14
2
795
mniej więcej w takim ułożeniu jak powyżej są wybite.
Mam Pytanko, pisałem w szybkich, ale bez odpowiedzi zginie zaraz w gąszczu
więc wkleje je tu, może ktoś pomoże
Pytanie o zaciski 2-tłoczkowe z st185/165:
jestem w trakcie renowacji zacisków kupionych kiedyś na forum, są to zaciski 2tłoczkowe, prawdopodobnie sciągnięte z st185.
Chciałbym się dowiedzieć jakie na 100% tarcze podejdą pod ten zacisk, bo spotkałem się z informacją że w st165 występowały te same zaciski (w sensie 2 tłoczki) i miały tarcze 255,
Co do st185 to japońskie pierwsze wersje gt4 również podobno miały tarcze 255, dopiero potem 274.
zaciski kupiłem bez tarcz, nie wiem więc jakie były z nimi wcześniej
klocek mi polecili dopiero poszukać jak już będzie tarcza, podobno będzie wtedy łatwiej dopasować i dobrać odpowiedni
Ktoś wie jak sprawdzić jaką tarczę kupić do zacisku jaki mam?
Na zaciskach są wybite nr:
2304 AD43T
25-14
2
795
mniej więcej w takim ułożeniu jak powyżej są wybite.
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
tak też podejrzewałem czytając informacje jakie znalazłem.
Pozostaje też pytanie merytoryczne, lepiej hamuje zacisk 2-tloczkowy z tarcza 255, czy jedno tłoczkowy z 274? Pytam, bo posiadam również st182 i zastanawiam się czy nie dać do niej tego zacisku, a do st185 dać jednotłoczek z 274 (lub 4-tłoczek z st205 jak dostane jakiś przypływ gotówki )
Pozostaje też pytanie merytoryczne, lepiej hamuje zacisk 2-tloczkowy z tarcza 255, czy jedno tłoczkowy z 274? Pytam, bo posiadam również st182 i zastanawiam się czy nie dać do niej tego zacisku, a do st185 dać jednotłoczek z 274 (lub 4-tłoczek z st205 jak dostane jakiś przypływ gotówki )
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
breczus pisze:tak też podejrzewałem czytając informacje jakie znalazłem.
Pozostaje też pytanie merytoryczne, lepiej hamuje zacisk 2-tloczkowy z tarcza 255, czy jedno tłoczkowy z 274? Pytam, bo posiadam również st182 i zastanawiam się czy nie dać do niej tego zacisku, a do st185 dać jednotłoczek z 274 (lub 4-tłoczek z st205 jak dostane jakiś przypływ gotówki )
Nie znam się ale kiedyś ktoś napisał (chyba Carsik), że skoro przeszli z 2 na 1 tłoczek i większą tarczę to (w tamtych czasach) raczej z powodu poprawienia sprawności układu hamulcowego
[center]JEDZIEMY[/center]
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
KRYSO pisze:Nie znam się ale kiedyś ktoś napisał (chyba Carsik), że skoro przeszli z 2 na 1 tłoczek i większą tarczę to (w tamtych czasach) raczej z powodu poprawienia sprawności układu hamulcowego
a czy przypadkiem nie wrócili potem do 2tłoka w st202?
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
breczus pisze:a czy przypadkiem nie wrócili potem do 2tłoka w st202?
2-tłoczki były tylko w SSS, zwykła st202 miała 1-tłoczkowe
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally