Celica V 2.0 Gti - Babcia Celina Łyby
- Łyba
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: 10-06-14, 10:57
Celica V 2.0 Gti - Babcia Celina Łyby
Pora na mój temat który będzie kontynuacją tematu Bartka.
Samochód:
*Toyota Celica ST182
Silnik:
*3S-GE rev II
*remont silnika (nowe panewki, pierścienie, szlif głowy, kompletne uszczelnienie itp)
*odwiert w głowicy i montaż dodatkowych czujników ciś. i temp. oleju
*odmalowane elementy silnika
*spolerowany kolektor ssący, osłona kolektora wydechowego oraz alternator
*instalacja podtlenku lpg
Przeniesienie napędu:
*seria
*krótsza dźwignia zmiany biegów od polifta
*mieszek i gałka alcantara
Zawieszenie:
*Amortyzatory BILSTEIN B4
*Sprężyny EIBACH -30mm
*poli gumy, łączniki, poduszki - tył
*rozpóka 3- punktowa przednich kielichów
Hamulce:
*tarcze brembo przód/ seria tył
*klocek FERODO
*przewody w oplocie GOODRIDGE
Układ wydechowy:
*seria+ środkowy tłumik od avensisa + przelot dwururka
Układ dolotowy:
*seria
*jedwabny filtr powietrza SIMOTA
Koła:
*felgi 16" z VIIgen - czarny mat
Wnętrze:
*zadbana seria
*skórzane boczki drzwi
*lotniczy pstryczek odłączania podświetlenia dodatkowych zegarów
*zmiana podświetlenia na białe (zegary) i czerwone (cała reszta)
*elementy wnętrza oklejone włóknem węglowym
Audio:
*LiveSound (8 z 10)
*JVC KW-AVX710
*piec MAGNAT i tuba JBL
Body:
*białe kierunki w zderzak
*białe kierunki w błotnik
*nowy lakier
*maska z wersji turbo
*zderzak poloft + polift halogeny
TOYOTA CELICA ST182 89'
Wyposażenie podstawowe:
ABS, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby, centralny zamek, elektryczne i grzane lusterka, regulacja kierownicy z pamięcią, spoiler ze światłem STOP, spryskiwacze reflektorów, szyber dach, oryginalne światła przeciwmgielne, korektor świateł, wspaniale trzymające fotele "kubełkowe", cup holder, dwu din'owa kieszeń pod radio, system live sound, wejście aux w podłokietniku
Wyposażenie dodatkowe:
Zestaw dodatkowych wskaźników na słupku, cb radio, strefa komfort - domykanie szyb po zamknięciu auta, alarm, centralny zamek bagażnika, kamera cofania z funkcją mirror, radio JVC KW-AVX710, wzmacniacz Magnat The Rock, sub JBL GT4
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód "zbudowany" przez Bartka_asika. Autko kupione 1 września w komisie pod Poznaniem. Przy okazji sprzedaży handlarz zrzeźbił z samochodu CB oraz seryjne białe 15` z zimówkami.
Krótki opis planów zmian:
W tej chwili samochód jest taki jak mi się kiedyś wymarzył. W chwili obecnej planuję kilka małych zmian, co będzie później się okaże.
W planach:
-zainstalowanie oryginalnych skórzanych foteli (welur obiecany Mulcowi )
-wymiana szwów w kierownicy i drążku zmiany biegów na ciemny czerwony
-dokupienie boczków z głośnikami z livesounda (w tej chwili 8 z 10)
-w dalszej przyszłości być może ponowne polakierowanie całego samochodu jak Bóg przykazał, w chwili obecnej błotniki są ciut ciemniejsze niż reszta auta, w niektórych miejscach delikatne pęknięcia lakieru, trochę rysek
Samochód:
*Toyota Celica ST182
Silnik:
*3S-GE rev II
*remont silnika (nowe panewki, pierścienie, szlif głowy, kompletne uszczelnienie itp)
*odwiert w głowicy i montaż dodatkowych czujników ciś. i temp. oleju
*odmalowane elementy silnika
*spolerowany kolektor ssący, osłona kolektora wydechowego oraz alternator
*instalacja podtlenku lpg
Przeniesienie napędu:
*seria
*krótsza dźwignia zmiany biegów od polifta
*mieszek i gałka alcantara
Zawieszenie:
*Amortyzatory BILSTEIN B4
*Sprężyny EIBACH -30mm
*poli gumy, łączniki, poduszki - tył
*rozpóka 3- punktowa przednich kielichów
Hamulce:
*tarcze brembo przód/ seria tył
*klocek FERODO
*przewody w oplocie GOODRIDGE
Układ wydechowy:
*seria+ środkowy tłumik od avensisa + przelot dwururka
Układ dolotowy:
*seria
*jedwabny filtr powietrza SIMOTA
Koła:
*felgi 16" z VIIgen - czarny mat
Wnętrze:
*zadbana seria
*skórzane boczki drzwi
*lotniczy pstryczek odłączania podświetlenia dodatkowych zegarów
*zmiana podświetlenia na białe (zegary) i czerwone (cała reszta)
*elementy wnętrza oklejone włóknem węglowym
Audio:
*LiveSound (8 z 10)
*JVC KW-AVX710
*piec MAGNAT i tuba JBL
Body:
*białe kierunki w zderzak
*białe kierunki w błotnik
*nowy lakier
*maska z wersji turbo
*zderzak poloft + polift halogeny
TOYOTA CELICA ST182 89'
Wyposażenie podstawowe:
ABS, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby, centralny zamek, elektryczne i grzane lusterka, regulacja kierownicy z pamięcią, spoiler ze światłem STOP, spryskiwacze reflektorów, szyber dach, oryginalne światła przeciwmgielne, korektor świateł, wspaniale trzymające fotele "kubełkowe", cup holder, dwu din'owa kieszeń pod radio, system live sound, wejście aux w podłokietniku
Wyposażenie dodatkowe:
Zestaw dodatkowych wskaźników na słupku, cb radio, strefa komfort - domykanie szyb po zamknięciu auta, alarm, centralny zamek bagażnika, kamera cofania z funkcją mirror, radio JVC KW-AVX710, wzmacniacz Magnat The Rock, sub JBL GT4
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód "zbudowany" przez Bartka_asika. Autko kupione 1 września w komisie pod Poznaniem. Przy okazji sprzedaży handlarz zrzeźbił z samochodu CB oraz seryjne białe 15` z zimówkami.
Krótki opis planów zmian:
W tej chwili samochód jest taki jak mi się kiedyś wymarzył. W chwili obecnej planuję kilka małych zmian, co będzie później się okaże.
W planach:
-zainstalowanie oryginalnych skórzanych foteli (welur obiecany Mulcowi )
-wymiana szwów w kierownicy i drążku zmiany biegów na ciemny czerwony
-dokupienie boczków z głośnikami z livesounda (w tej chwili 8 z 10)
-w dalszej przyszłości być może ponowne polakierowanie całego samochodu jak Bóg przykazał, w chwili obecnej błotniki są ciut ciemniejsze niż reszta auta, w niektórych miejscach delikatne pęknięcia lakieru, trochę rysek
Ostatnio zmieniony 06-07-18, 06:28 przez Łyba, łącznie zmieniany 6 razy.
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
Łyba pisze:-w dalszej przyszłości być może ponowne polakierowanie całego samochodu jak Bóg przykazał, w chwili obecnej błotniki są ciut ciemniejsze niż reszta auta, w niektórych miejscach delikatne pęknięcia lakieru, trochę rysek
Bartek zawsze się wkurzał jak mu przypominałem o tym i jak opowiadał o lakierowaniu
Pamiętaj że obecnie masz lakier "ładny" jeśli chcesz polakierować całość na "super" to licz się z kosztami rzędu 5tyś. za mniejsze kwoty znowu będziesz tak jak bartek, psioczył i miał dalej lakier "ładny/nowy"
Polecam zmienić kolor wtedy na perłowy
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- Łyba
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: 10-06-14, 10:57
W środę pijana laska na parkingu pod klubem stwierdziła, że ona nie będzie siedzieć na ziemi więc wlazła mi na maskę celem posiedzenia sobie. W efekcie cała maska i lampy nadają się do lakierowania. W życiu w taką agresję nie wpadłem jak w momencie, gdy zobaczyłem porysowaną machę. Na szczęście monitoring to uchwycił i winowajczyni poniesie koszty naprawy
Ps. Jak sądzicie ile dobry specjalista weźmie za lakierowanie machy i lampek?
- Łukasz K
- Użytkownik
- Posty: 946
- Rejestracja: 26-06-12, 19:33
Mogłeś tego nie wrzucać bo Bartek jak zobaczy to się zaryczy...
Sam nie wiem co bym zrobił gdyby mojej Celinie się coś takiego przytrafiło. Co za głupia torba to musiała być.
Dobry lakiernik za mniejszy element jak tutaj lampa może zawołać 200zł za większy typu maska 300zł. Ceny z WLKP. U Ciebie może być inaczej.
Sam nie wiem co bym zrobił gdyby mojej Celinie się coś takiego przytrafiło. Co za głupia torba to musiała być.
Dobry lakiernik za mniejszy element jak tutaj lampa może zawołać 200zł za większy typu maska 300zł. Ceny z WLKP. U Ciebie może być inaczej.
9-3 AERO SS
- Łyba
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: 10-06-14, 10:57
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
breczus pisze:Pamiętaj że obecnie masz lakier "ładny" jeśli chcesz polakierować całość na "super" to licz się z kosztami rzędu 5tyś. za mniejsze kwoty znowu będziesz tak jak bartek, psioczył i miał dalej lakier "ładny/nowy"
No mniej więcej tyle mnie to wyszło - ja nigdy nie szczędziłem na celice, a lakiernik po prostu mnie oszukał I tak uważam, że pomalowane było dobrze bo wiele celic np. w wlkp widziałem pomalowanych tragicznie
Łukasz K pisze:Mogłeś tego nie wrzucać bo Bartek jak zobaczy to się zaryczy...
No też się trochę wkurzyłem, (nie płakałem ) bo dziś w dodatku na rolce znalazłem ślady ułomnego parkowania pod naszą firmą
Łukasz K pisze:Dobry lakiernik za mniejszy element jak tutaj lampa może zawołać 200zł za większy typu maska 300zł. Ceny z WLKP. U Ciebie może być inaczej.
Potwierdzam, taniej ciężko znaleźć by ktoś to zrobił dobrze.
Łyba pisze:Powiem wam, że w momencie, gdy zobaczyłem rysy na masce, a jeszcze nie miałem pojęcia kto to zrobił to mój stan był straszny.
Dobrze wiem jak się czułeś Ale się nie załamuj, będzie cacy jak odzyska blask
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- KariF1Racing
- Użytkownik
- Posty: 113
- Rejestracja: 27-03-13, 20:38
- CelT50
- Użytkownik
- Posty: 237
- Rejestracja: 22-03-12, 17:49
Łyba pisze:Obrazek
Maska od GT4 już jest. Ponoć pastwił się nad nią sam Pablo Picasso
Teraz pozostało czekać na wolny termin u lakiernika
Gratulacje ... świetna, wyjątkowa sztuka drugiej takiej na pewno nie ma
CelT50 >> Celica V 2,0 GTI
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
maska bez spoilerka jest bardziej JDM Jak dasz spoiler to musisz też dać wyższe dysze spryskiwaczy
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Panie.. kupił byś maskę EU to miałbyś dziurki - masz maskę gt4 JDM - one nie miały lotki, możesz ją przełożyć, ale tak jak pisze rider016 trzeba wiercić
P.S. maska gt4 w czerwieni z przedlifotowym zderzakiem wygląda słabo No i nie będzie już ori seria.. Panowie kiedyś na imprezie z klasyków długo podziwiali celę i zwracali uwagę na detale przedliftowej st182 - byłem w szoku, że ktoś z poza forum ma taką wiedzę, powiedzieli, że powinienem powrócić do ori skórzanego słupka (zegary założone tak, że da się to zrobić) i do 2-din ori radia i kąsek dla kolekcjonera jak znalazł No ale teraz to Twój wybór czy będziesz miał ori klasyka czy kolejnego składaka
P.S. maska gt4 w czerwieni z przedlifotowym zderzakiem wygląda słabo No i nie będzie już ori seria.. Panowie kiedyś na imprezie z klasyków długo podziwiali celę i zwracali uwagę na detale przedliftowej st182 - byłem w szoku, że ktoś z poza forum ma taką wiedzę, powiedzieli, że powinienem powrócić do ori skórzanego słupka (zegary założone tak, że da się to zrobić) i do 2-din ori radia i kąsek dla kolekcjonera jak znalazł No ale teraz to Twój wybór czy będziesz miał ori klasyka czy kolejnego składaka
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Łyba
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: 10-06-14, 10:57
W przyszłości zamierzam założyć zderzak od carlosa albo przynajmniej poliftowy także myślę że całość będzie się całkiem ładnie komponowała.
jak jechałem po autko do poznania to zamierzałem wszystkie modyfikacje wywalić to jest białe,kierunki radio wskazniki w słupku ale na żywo wyglądają na tyle dobrze że postanowiłem je zostawić tak jak były. jak będą pieniądze zamierzam jeszcze założyć oryginalne skórzane fotele i pewnie to będzie na tyle zmian.
a za 10 lat jak celinka będzie prawdziwym białym krukiem na drodze zawsze będzie można wrócić do serii gdyż oryginalnych części raczej nie zamierzam sprzedawać
jak jechałem po autko do poznania to zamierzałem wszystkie modyfikacje wywalić to jest białe,kierunki radio wskazniki w słupku ale na żywo wyglądają na tyle dobrze że postanowiłem je zostawić tak jak były. jak będą pieniądze zamierzam jeszcze założyć oryginalne skórzane fotele i pewnie to będzie na tyle zmian.
a za 10 lat jak celinka będzie prawdziwym białym krukiem na drodze zawsze będzie można wrócić do serii gdyż oryginalnych części raczej nie zamierzam sprzedawać
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48