Celica V 2.0 Gti - Babcia Celina Łyby

Roczniki 1990-1993
Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 19-06-16, 19:00

Popieram Grzesia, Mam Corolle E11 na codzień i nie patrze za siebie zostawiając na parkingach pod sklepami. Tylko ze ja nie kupiłem z LPG i spala mi podobnie do STI :|

Następny daily musi juz byc z LPG

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 20-06-16, 18:05

taniego szrotka w lpg na dojazdy a na lans zostaw celice ;) Fajnie, że dbasz o nią ;)

Co do dystansy z tyłu - trzeć będzie.... musiałbyś albo zawinąć ranty albo wsadzić gwint i skręcić go na beton :P można jeszcze pochylić koła... ale to zalatuje bezsensownym modem z hondy ;) Dobra robota!
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 20-06-16, 21:55

Najchętniej zawinalbym ranty ale na aucie jak wiesz jest szpachla i boję się że może popekac. Z tego powodu skończy się pewnie na pochyleniu kół

Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 22-06-16, 17:00

Łyba pisze:Kolejnym większym tematem było w końcu założenie upragnionych dystansów na tył. Siadły 23 mm. Koło zrównało się z budą i teraz jest obłędnie. Jednak przy szybkim braniu ostrych zakrętów, gdy buda się przechyla opona zaczęła obcierać o rant nadkola więc czeka mnie jeszcze wizyta na geometrii


Po co Ci te dystanse ?
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 27-06-16, 07:29

Obrazek

I znowu na serwis :( wygląda na to że poszedł przewód hamulcowy

Awatar użytkownika
bryku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: 23-05-12, 13:02

Postautor: bryku » 27-06-16, 08:01

przewody zwykle puszczają przy łączeniach.
Jak łączysz daleką przyszłośc z tym autem to wymień wszystkie przewody na nowe miedziane.
Mechanior posiedzi przy tym pare godzin, weźmie pare złotych , a ty masz problem z głowy na kuuuuupe czasu.

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 27-06-16, 09:14

Przód już jest z miedzi teraz zrobimy tyl

Awatar użytkownika
bryku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: 23-05-12, 13:02

Postautor: bryku » 27-06-16, 10:03

Łyba pisze:Przód już jest z miedzi teraz zrobimy tyl


:smt023 :smt023 :smt023

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 27-06-16, 21:58

tam z tyłu pamiętam, że urwałem lewy oplot - był założony "na razie" seria gumowy, a co do rurek to już chyba część wymieniałem na miedź.. nie pamiętam tylko czy wszystkie ;) oczyśćcie konserwację to się okaże ile do wymiany ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 27-06-16, 22:41

Pan na przeglądzie mówił że z przodu już jest miedź tylko tyl do zrobienia

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 28-06-16, 15:15

coś do tyłu na pewno było kładzione, ale na pewno nie wszystko ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 13-08-16, 17:40

Obrazek

Wypadki chodzą po ludziach :( była słaba widoczność deszcz i nic. Schował mi się mały znak za bocznym słupkiem na parkingu :( błotnik do klepania i malowania :( a to nie wszystko o czym wkrótce

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 13-08-16, 17:45

Tragedi ni ma. Ogarniesz spokojnie

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 13-08-16, 21:16

Biedna celica.......

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 21-09-16, 15:45

Panowie cały czas nadchodzi mnie żeby jednak zamienić moja babcie na gt4. Większości z was ten samochód jest znany jako że jest odziedziczony po Bartek_asik. Pytanie do was gdybym zdecydował się na sprzedaż ile mógłbym za nią wołać? Celica w chwili obecnej nie ma żadnych usterek czy uszkodzeń, od dwóch lat jeżdżę nią bezawaryjnie.

Awatar użytkownika
Łukasz K
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 946
Rejestracja: 26-06-12, 19:33

Postautor: Łukasz K » 21-09-16, 23:08

Auto znacznie się pozmieniało od czasów posiadania w rękach Bartka. Ja osobiście znam ją od roku około 2005(czasy szkoły średniej) i pamiętam jak wyglądała po zakupie przez Bartka i w czasie późniejszym ile w nią serducha, czasu i dolarów włożył żeby doprowadzić do stanu w jakim była finalnie. To auto o ile dobrze pamiętam było myte i czyszczone co 300 kilometrów!!!
Po zdjęciach jakie wrzucałeś na forum mogę podejrzewać i się domyślać, że stan auta zmienił się i to znacznie niestety w tym gorszym kierunku.
Czytałem temat i narzekałeś na duży koszt utrzymania a należy pamiętać, że to tylko GTi. Schodząc na ziemię i twardo po niej stąpając, takie GT4 będzie w utrzymaniu droższe na pewno 2 jak nawet nie 3 razy więc dobrze się zastanów czy na pewno warto. Osobiście uważam, że do użytku codziennego lepiej zostawić ''babcię'' i zrobić ją jak trzeba aby wyglądała i jeździła jak u Bartka.
9-3 AERO SS

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 22-09-16, 06:44

+1
w st185 trzeba wkładać gruby plik kasy, co miesiąc (chyba że auto to zabawka która stoi w garażu i wyjeżdża od czasu do czasu) Łukasz K, z tym 3 razy więcej wcale nie przesadza.
ST185 to stare, 25-letnie auto z napędem na 4 koła i z doładowaniem, tu już wszystko ma prawo się posypać, a jak posypie się silnik, to nie kupisz używki tak jak 3s-ge za 1000zł.
Do tego jak sprzedasz swoją (myślę max 8tys.), to na zakup st185 licz minimum jeszcze +20k,
(a nie jak proponowałeś mi kiedyś zamianę na Carlosa +5, czy tam 10tys. :lol: )
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 22-09-16, 07:43

max 8 tysi


8 tysięcy :eek:? Z tego co widzę na allegro to po 8 tys same ulepy chodzą. Co do stanu to moim zdaniem wcale nie ma gorzej niż u Bartka. Jedynie co to lakier nie wygląda już tak dobrze ale to nie moja wina

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 22-09-16, 07:51

Próbuj za więcej, może znajdziesz napaleńca, ale cudów nie oczekuj
Łyba pisze:8 tysięcy :eek: ? Z tego co widzę na allegro to po 8 tys same ulepy chodzą.

ulepy chodzą za 3-4k
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 22-09-16, 08:21

Nigdy w życiu nie sprzedam Babci za taką cenę. Sam za nią zapłaciłem dużo więcej a od tego czasu Babcia jest coraz ładniejsza a i grosza na nią nie skapie. Zmieniłem zdanie Babcia zostaje.