Celica V 2.0 Gti - Babcia Celina Łyby

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Celica V 2.0 Gti - Babcia Celina Łyby

Postautor: Łyba » 26-10-14, 14:51

Pora na mój temat 8) który będzie kontynuacją tematu Bartka.

Obrazek

Samochód:
*Toyota Celica ST182

Silnik:
*3S-GE rev II
*remont silnika (nowe panewki, pierścienie, szlif głowy, kompletne uszczelnienie itp)
*odwiert w głowicy i montaż dodatkowych czujników ciś. i temp. oleju
*odmalowane elementy silnika
*spolerowany kolektor ssący, osłona kolektora wydechowego oraz alternator
*instalacja podtlenku lpg

Przeniesienie napędu:
*seria
*krótsza dźwignia zmiany biegów od polifta
*mieszek i gałka alcantara

Zawieszenie:
*Amortyzatory BILSTEIN B4
*Sprężyny EIBACH -30mm
*poli gumy, łączniki, poduszki - tył
*rozpóka 3- punktowa przednich kielichów

Hamulce:
*tarcze brembo przód/ seria tył
*klocek FERODO
*przewody w oplocie GOODRIDGE

Układ wydechowy:
*seria+ środkowy tłumik od avensisa + przelot dwururka

Układ dolotowy:
*seria
*jedwabny filtr powietrza SIMOTA

Koła:
*felgi 16" z VIIgen - czarny mat

Wnętrze:
*zadbana seria
*skórzane boczki drzwi
*lotniczy pstryczek odłączania podświetlenia dodatkowych zegarów
*zmiana podświetlenia na białe (zegary) i czerwone (cała reszta)
*elementy wnętrza oklejone włóknem węglowym

Audio:
*LiveSound (8 z 10)
*JVC KW-AVX710
*piec MAGNAT i tuba JBL

Body:
*białe kierunki w zderzak
*białe kierunki w błotnik
*nowy lakier
*maska z wersji turbo
*zderzak poloft + polift halogeny

TOYOTA CELICA ST182 89'

Wyposażenie podstawowe:
ABS, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby, centralny zamek, elektryczne i grzane lusterka, regulacja kierownicy z pamięcią, spoiler ze światłem STOP, spryskiwacze reflektorów, szyber dach, oryginalne światła przeciwmgielne, korektor świateł, wspaniale trzymające fotele "kubełkowe", cup holder, dwu din'owa kieszeń pod radio, system live sound, wejście aux w podłokietniku

Wyposażenie dodatkowe:
Zestaw dodatkowych wskaźników na słupku, cb radio, strefa komfort - domykanie szyb po zamknięciu auta, alarm, centralny zamek bagażnika, kamera cofania z funkcją mirror, radio JVC KW-AVX710, wzmacniacz Magnat The Rock, sub JBL GT4


Krótki opis/historia samochodu:
Samochód "zbudowany" przez Bartka_asika. Autko kupione 1 września w komisie pod Poznaniem. Przy okazji sprzedaży handlarz zrzeźbił z samochodu CB oraz seryjne białe 15` z zimówkami.


Krótki opis planów zmian:
W tej chwili samochód jest taki jak mi się kiedyś wymarzył. W chwili obecnej planuję kilka małych zmian, co będzie później się okaże.
W planach:
-zainstalowanie oryginalnych skórzanych foteli (welur obiecany Mulcowi :wink: )
-wymiana szwów w kierownicy i drążku zmiany biegów na ciemny czerwony
-dokupienie boczków z głośnikami z livesounda (w tej chwili 8 z 10)
-w dalszej przyszłości być może ponowne polakierowanie całego samochodu jak Bóg przykazał, w chwili obecnej błotniki są ciut ciemniejsze niż reszta auta, w niektórych miejscach delikatne pęknięcia lakieru, trochę rysek
Ostatnio zmieniony 06-07-18, 06:28 przez Łyba, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
rider016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 03-05-12, 20:15

Postautor: rider016 » 26-10-14, 15:36

dbaj, szanuj i jeździj :D czasem daj jej w palnik do bo 3 tyś to zamęczysz to auto :D
AT180

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 26-10-14, 18:48

Łyba pisze:-w dalszej przyszłości być może ponowne polakierowanie całego samochodu jak Bóg przykazał, w chwili obecnej błotniki są ciut ciemniejsze niż reszta auta, w niektórych miejscach delikatne pęknięcia lakieru, trochę rysek


Bartek zawsze się wkurzał jak mu przypominałem o tym i jak opowiadał o lakierowaniu :P

Pamiętaj że obecnie masz lakier "ładny" jeśli chcesz polakierować całość na "super" to licz się z kosztami rzędu 5tyś. za mniejsze kwoty znowu będziesz tak jak bartek, psioczył i miał dalej lakier "ładny/nowy"
Polecam zmienić kolor wtedy na perłowy 8)
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 26-10-14, 20:47

Gdy już się zdecyduje na lakierowanie z pewnością nie zlecę tego byle komu, a i grosza skapic nie zamierzam ;) pewnie będzie to coś z palety Ferrari ;)

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 13-02-15, 10:48

Obrazek

W środę pijana laska na parkingu pod klubem stwierdziła, że ona nie będzie siedzieć na ziemi więc wlazła mi na maskę celem posiedzenia sobie. W efekcie cała maska i lampy nadają się do lakierowania. W życiu w taką agresję nie wpadłem jak w momencie, gdy zobaczyłem porysowaną machę. Na szczęście monitoring to uchwycił i winowajczyni poniesie koszty naprawy :wink:

Ps. Jak sądzicie ile dobry specjalista weźmie za lakierowanie machy i lampek?

Awatar użytkownika
Łukasz K
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 946
Rejestracja: 26-06-12, 19:33

Postautor: Łukasz K » 13-02-15, 13:48

Mogłeś tego nie wrzucać bo Bartek jak zobaczy to się zaryczy...

Sam nie wiem co bym zrobił gdyby mojej Celinie się coś takiego przytrafiło. Co za głupia torba to musiała być.

Dobry lakiernik za mniejszy element jak tutaj lampa może zawołać 200zł za większy typu maska 300zł. Ceny z WLKP. U Ciebie może być inaczej.
9-3 AERO SS

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 13-02-15, 15:51

W ASO Toyoty 1500 zł :-D Poniekąd te uszkodzenia wyjdą mi na dobre bo maska już mocno była zblaknięta i odstawała odcieniem od błotników, a tak będzie elegancko zrobione :) Powiem wam, że w momencie, gdy zobaczyłem rysy na masce, a jeszcze nie miałem pojęcia kto to zrobił to mój stan był straszny.

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 13-02-15, 18:16

breczus pisze:Pamiętaj że obecnie masz lakier "ładny" jeśli chcesz polakierować całość na "super" to licz się z kosztami rzędu 5tyś. za mniejsze kwoty znowu będziesz tak jak bartek, psioczył i miał dalej lakier "ładny/nowy"


No mniej więcej tyle mnie to wyszło - ja nigdy nie szczędziłem na celice, a lakiernik po prostu mnie oszukał ;) I tak uważam, że pomalowane było dobrze bo wiele celic np. w wlkp widziałem pomalowanych tragicznie ;)

Łukasz K pisze:Mogłeś tego nie wrzucać bo Bartek jak zobaczy to się zaryczy...


No też się trochę wkurzyłem, (nie płakałem :P) bo dziś w dodatku na rolce znalazłem ślady ułomnego parkowania pod naszą firmą :evil:

Łukasz K pisze:Dobry lakiernik za mniejszy element jak tutaj lampa może zawołać 200zł za większy typu maska 300zł. Ceny z WLKP. U Ciebie może być inaczej.


Potwierdzam, taniej ciężko znaleźć by ktoś to zrobił dobrze.

Łyba pisze:Powiem wam, że w momencie, gdy zobaczyłem rysy na masce, a jeszcze nie miałem pojęcia kto to zrobił to mój stan był straszny.


Dobrze wiem jak się czułeś ;) Ale się nie załamuj, będzie cacy jak odzyska blask ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 13-02-15, 18:33

a zderzaka Ci nie porysowała jak schodziła? na pewno porysowany...
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 13-02-15, 23:00

Zderzak jest ok. Planuje zakup maski z wlotem od gt4 :twisted:

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 19-02-15, 13:48

Obrazek

Maska od GT4 już jest. Ponoć pastwił się nad nią sam Pablo Picasso :-D

Teraz pozostało czekać na wolny termin u lakiernika :)

Awatar użytkownika
rider016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 03-05-12, 20:15

Postautor: rider016 » 19-02-15, 15:11

Panie, prawa autorskie :D zdjęcie zrobione kotletem mielonym i przetworzone na mms'a :D maska zawieziona już do lakiernika, ogarnie ją w między czasie a później przyjdzie kolej na resztę :)
AT180

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 19-02-15, 15:53

Damy radę przeszczepić z mojej maski ten spojlerek, który jest przy szybie?

Awatar użytkownika
rider016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 03-05-12, 20:15

Postautor: rider016 » 19-02-15, 15:59

Trzeba by otwory wiercić... A i nie wiem czy w wzmocnieniu są przygotowane...
AT180

Awatar użytkownika
KariF1Racing
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 113
Rejestracja: 27-03-13, 20:38

Postautor: KariF1Racing » 19-02-15, 19:30

hah słynna maska w Twoich rękach :D nie szkoda ci lakierować takiej sztuki :lol:
Toyota Celica USA Coupe

Awatar użytkownika
CelT50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 237
Rejestracja: 22-03-12, 17:49

Postautor: CelT50 » 19-02-15, 20:17

Łyba pisze:Obrazek

Maska od GT4 już jest. Ponoć pastwił się nad nią sam Pablo Picasso :-D

Teraz pozostało czekać na wolny termin u lakiernika :)


Gratulacje ... świetna, wyjątkowa sztuka :-) drugiej takiej na pewno nie ma :-)

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 19-02-15, 20:31

maska bez spoilerka jest bardziej JDM :) Jak dasz spoiler to musisz też dać wyższe dysze spryskiwaczy

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 19-02-15, 20:34

Panie.. kupił byś maskę EU to miałbyś dziurki - masz maskę gt4 JDM - one nie miały lotki, możesz ją przełożyć, ale tak jak pisze rider016 trzeba wiercić ;)

P.S. maska gt4 w czerwieni z przedlifotowym zderzakiem wygląda słabo :wink: No i nie będzie już ori seria.. Panowie kiedyś na imprezie z klasyków długo podziwiali celę i zwracali uwagę na detale przedliftowej st182 - byłem w szoku, że ktoś z poza forum ma taką wiedzę, powiedzieli, że powinienem powrócić do ori skórzanego słupka (zegary założone tak, że da się to zrobić) i do 2-din ori radia i kąsek dla kolekcjonera jak znalazł 8) No ale teraz to Twój wybór czy będziesz miał ori klasyka czy kolejnego składaka ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 19-02-15, 23:29

W przyszłości zamierzam założyć zderzak od carlosa albo przynajmniej poliftowy także myślę że całość będzie się całkiem ładnie komponowała.

jak jechałem po autko do poznania to zamierzałem wszystkie modyfikacje wywalić to jest białe,kierunki radio wskazniki w słupku ale na żywo wyglądają na tyle dobrze że postanowiłem je zostawić tak jak były. jak będą pieniądze zamierzam jeszcze założyć oryginalne skórzane fotele i pewnie to będzie na tyle zmian.

a za 10 lat jak celinka będzie prawdziwym białym krukiem na drodze zawsze będzie można wrócić do serii gdyż oryginalnych części raczej nie zamierzam sprzedawać :wink:

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 19-02-15, 23:57

:wink:
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"