Celica V GTi 2.0 16V by Komor

Roczniki 1990-1993
Komor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 14-10-14, 02:37

Celica V GTi 2.0 16V by Komor

Postautor: Komor » 29-10-14, 00:43

Samochód:
*Toyota Celica GTi 2.0 16V

Silnik:
*3S-GE rev II w wersji 175KM

Przeniesienie napędu:
*Seria

Zawieszenie:
*Seria

Hamulce:
*Seria, nowe klocki i tarcze z przodu

Układ wydechowy:
*Kolektor owinięty
*Przelot wydech zakończony dwururką

Układ dolotowy:
*Stożek Simota

koła:
*Felgi OZ Superleggera w kolorze z palety Kawasaki

Wnętrze:
*Kiera od VII

Audio:
*Radio Blaupunkt Melbourne 120
*W tylnej półce Voicekrafty
*W desce wrzucone jakieś zamienniki głośników ori

Body:
*Zderzak przód od polifta
*Odświeżony lakier

Toyota Celica GTi 2.0 16V
Wyposażenie: ABS, elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, alarm, centralny z pilota, bagażnik otwierany z pilota, regulacja kiery z pamięcią, cupholder, ori fotele kubełkowe.

Krótki opis/historia samochodu:
Toyotę kupiłem 2 tygodnie temu (jeszcze nie zdążyłem nawet przerejstrować). Szukałem od około 2 miesięcy samochodu po sprzedaży motocykla. Toyotę pojechałem obejrzałem i kupiłem. Poprzedni właściciel sporo w nią zainwestował (pasjonat modelu). Odświeżył lakier, wyremontował silnik, wymienił gumy w zawieszeniu, zabezpieczył podłogę, progi i nadkola baranem, założył przelot i dbał o samochód jak oczko w głowie. Zewnętrznie poza małymi mankamentami typu wgniotka, rysa jest idealnie, rdza jest tylko na tylnym błotniku (kropeczka 1mmx1mm). Wnętrze tak samo zadbane i czyściutkie, poza łatą na fotelu kierowcy to jak nowe. Silnik zadbany, nie zakatowny, jedynie poci się lekko na uszczelniaczu wału.


Krótki opis planów zmian:
*Lekko obniżyć (raczej springami, bo gwint mam już w jednym samochodzie i na codzień kiepsko się jeździ)
*Wrzucić porządniejsze audio
*Wymienić fotel kierowcy na lepszy stanowo
*Zderzak z GT4
*Może jakieś ingerencje w silnik celem zwiększenia jego mocy
*No i dbać, chuchać i jeździć jak najdłużej :)
Zdjęcia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 31-10-14, 13:50 przez Komor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 29-10-14, 08:20

A tak długo wisiała na allegro, jaki stan ?

Komor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 14-10-14, 02:37

Postautor: Komor » 29-10-14, 09:07

Stan prawie igla poza tym problemem co wrzuciłem w technicznych i poza tym ze ostatnio zacisk z przodu mi się odkręcil podczas jazdy :D

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 29-10-14, 11:47

Sorry, że tak powiem, ale jak dla mnie kolor felg obrzydliwy :eek: Jak dla mnie do białego auta tylko biel lub czerń :wink:

Komor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 14-10-14, 02:37

Postautor: Komor » 29-10-14, 13:37

Łyba pisze:Sorry, że tak powiem, ale jak dla mnie kolor felg obrzydliwy :eek: Jak dla mnie do białego auta tylko biel lub czerń :wink:

Spoko każdy ma swój gust, ja już tak kupiłem, zimówki będą białe :D

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 29-10-14, 15:34

pociągnij jakąś rure od filtra do puszki w nadkolu, bo na razie bierze Ci ciepłe powietrze.
3sge rev 2 miało 156KM z tego co pamiętam, rev 3 miało 170/175
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 29-10-14, 15:51

adrianh92 pisze:pociągnij jakąś rure od filtra do puszki w nadkolu, bo na razie bierze Ci ciepłe powietrze.
3sge rev 2 miało 156KM z tego co pamiętam, rev 3 miało 170/175

Nie znasz się, ja też. Tu rurka, tam rurki brak i konie same urosły... ale kolega widać planuje dalszy przyrost mocy... Poczekamy cierpliwie i obejrzymy ten wykres z hamowni - wtedy się poznamy.
[center]JEDZIEMY[/center]

Komor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 14-10-14, 02:37

Postautor: Komor » 29-10-14, 17:25

Dolot zrobię to wiadomo bo tak jak piszecie bierze ciepłe powietrze z silnika. I tu was zaskocze bo w papierach mam wpisane 127KW, właściciel tłumaczył to tym ze to wersja na Szwajcarie (stamtąd Celica została sprowadzona) i dlatego tak.

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 29-10-14, 18:13

156KM i kropka. jak chcesz zwiększać moc to zagadaj do użytkownika Marcin, akurat ktoś w ogłoszeniach sprzedaje ecu
ST202 Milka - SOLD

ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD

ST205 JDM 98' CASTROL

IMPREZA WRX 04' - SOLD

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 29-10-14, 18:33

Komor pisze:właściciel tłumaczył to tym ze to wersja na Szwajcarie

właściciel miał bujną wyobraźnię, na Szwajcarię miały takie samo 156km jak w całej EU
Komor pisze:I tu was zaskocze bo w papierach mam wpisane 127KW

chyba czas sprawdzić czy z papierami masz wszystko ok, który rok produkcji masz w dowodzie?
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Komor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 14-10-14, 02:37

Postautor: Komor » 29-10-14, 18:42

Rok w dowodzie i karcie pojazdu ten sam (1991), moc tu i tu taka sama. A takie ECU ile daje średnio?

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 29-10-14, 18:55

Komor pisze:Rok w dowodzie i karcie pojazdu ten sam (1991), moc tu i tu taka sama. A takie ECU ile daje średnio?

w silnikach n/a niewiele, ale zawsze więcej niż stożki itp
ST202 Milka - SOLD

ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD

ST205 JDM 98' CASTROL

IMPREZA WRX 04' - SOLD

Awatar użytkownika
Tegro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 71
Rejestracja: 25-06-12, 08:47

Postautor: Tegro » 29-10-14, 21:38

No chyba że jeszcze w Szwajcarii był swap na 3sge rev 3 i wyższa moc była wbita w dowód.
Polska rzeczywistość i ambicje poprzedniego właściciela mogły zabić motor i wpadł swap na tańszy 3sge rev2 ;)

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 29-10-14, 22:49

A papier wszystko przyjmie. Czekamy na wykres z tym zaskoczeniem. Żeby chocia te 140-150 KM wybiło przy tym "setapie"... ;)
[center]JEDZIEMY[/center]

Komor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 14-10-14, 02:37

Postautor: Komor » 30-10-14, 00:31

A toż to ja nigdzie nie pisałem że wykres będzie :) Chętnie bym zrobił z ciekawości ale niestety u mnie nigdzie w okolicy nie da rady :( A co do rev2 i 3, jakoś można rozróżnić?

Awatar użytkownika
Suseł
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 2591
Rejestracja: 01-01-08, 19:36

Postautor: Suseł » 30-10-14, 07:02

Rev 2
Obrazek
Rev 3
Obrazek
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007

Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold

Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily

Komor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 14-10-14, 02:37

Postautor: Komor » 31-10-14, 00:37

Dzięki wielkie, już różnicę widzę :) Tak patrzę że niektórzy wystawiają V gen z Rev2 i piszą że mają od 165 do 175km, ale wiadomo Wy tutaj temat lepiej ogarniacie i wiecie co ja mam. Tylko interesuje mnie czemu w papierach mam 127 KW wpisane. Niestety dziś okazało się że walnęła mi uszczelka pod głowicą, więc czeka mnie grubsza robota :(
A tutaj taka zagadka dla was jeszcze, to mój drugi projekt, wie ktoś co to za furka? :)
Obrazek

Awatar użytkownika
luq88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 30-11-09, 23:10

Postautor: luq88 » 01-11-14, 16:05

Scirocco Mk1 Cabrio by Bieber 8)
powered by 4AGE ;)
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO IV GEN. ZAPRASZAM
https://www.facebook.com/4agepl

Komor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 14-10-14, 02:37

Postautor: Komor » 02-11-14, 00:28

Hehe kolega ma rację:)

Komor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 14-10-14, 02:37

Postautor: Komor » 20-04-15, 01:32

Toyota sprzedana, temat do zamknięcia.