Celica V GTi 2.0 16V by Komor
-
- Użytkownik
- Posty: 89
- Rejestracja: 14-10-14, 02:37
Celica V GTi 2.0 16V by Komor
Samochód:
*Toyota Celica GTi 2.0 16V
Silnik:
*3S-GE rev II w wersji 175KM
Przeniesienie napędu:
*Seria
Zawieszenie:
*Seria
Hamulce:
*Seria, nowe klocki i tarcze z przodu
Układ wydechowy:
*Kolektor owinięty
*Przelot wydech zakończony dwururką
Układ dolotowy:
*Stożek Simota
koła:
*Felgi OZ Superleggera w kolorze z palety Kawasaki
Wnętrze:
*Kiera od VII
Audio:
*Radio Blaupunkt Melbourne 120
*W tylnej półce Voicekrafty
*W desce wrzucone jakieś zamienniki głośników ori
Body:
*Zderzak przód od polifta
*Odświeżony lakier
Toyota Celica GTi 2.0 16V
Wyposażenie: ABS, elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, alarm, centralny z pilota, bagażnik otwierany z pilota, regulacja kiery z pamięcią, cupholder, ori fotele kubełkowe.
Krótki opis/historia samochodu:
Toyotę kupiłem 2 tygodnie temu (jeszcze nie zdążyłem nawet przerejstrować). Szukałem od około 2 miesięcy samochodu po sprzedaży motocykla. Toyotę pojechałem obejrzałem i kupiłem. Poprzedni właściciel sporo w nią zainwestował (pasjonat modelu). Odświeżył lakier, wyremontował silnik, wymienił gumy w zawieszeniu, zabezpieczył podłogę, progi i nadkola baranem, założył przelot i dbał o samochód jak oczko w głowie. Zewnętrznie poza małymi mankamentami typu wgniotka, rysa jest idealnie, rdza jest tylko na tylnym błotniku (kropeczka 1mmx1mm). Wnętrze tak samo zadbane i czyściutkie, poza łatą na fotelu kierowcy to jak nowe. Silnik zadbany, nie zakatowny, jedynie poci się lekko na uszczelniaczu wału.
Krótki opis planów zmian:
*Lekko obniżyć (raczej springami, bo gwint mam już w jednym samochodzie i na codzień kiepsko się jeździ)
*Wrzucić porządniejsze audio
*Wymienić fotel kierowcy na lepszy stanowo
*Zderzak z GT4
*Może jakieś ingerencje w silnik celem zwiększenia jego mocy
*No i dbać, chuchać i jeździć jak najdłużej
Zdjęcia:
*Toyota Celica GTi 2.0 16V
Silnik:
*3S-GE rev II w wersji 175KM
Przeniesienie napędu:
*Seria
Zawieszenie:
*Seria
Hamulce:
*Seria, nowe klocki i tarcze z przodu
Układ wydechowy:
*Kolektor owinięty
*Przelot wydech zakończony dwururką
Układ dolotowy:
*Stożek Simota
koła:
*Felgi OZ Superleggera w kolorze z palety Kawasaki
Wnętrze:
*Kiera od VII
Audio:
*Radio Blaupunkt Melbourne 120
*W tylnej półce Voicekrafty
*W desce wrzucone jakieś zamienniki głośników ori
Body:
*Zderzak przód od polifta
*Odświeżony lakier
Toyota Celica GTi 2.0 16V
Wyposażenie: ABS, elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, alarm, centralny z pilota, bagażnik otwierany z pilota, regulacja kiery z pamięcią, cupholder, ori fotele kubełkowe.
Krótki opis/historia samochodu:
Toyotę kupiłem 2 tygodnie temu (jeszcze nie zdążyłem nawet przerejstrować). Szukałem od około 2 miesięcy samochodu po sprzedaży motocykla. Toyotę pojechałem obejrzałem i kupiłem. Poprzedni właściciel sporo w nią zainwestował (pasjonat modelu). Odświeżył lakier, wyremontował silnik, wymienił gumy w zawieszeniu, zabezpieczył podłogę, progi i nadkola baranem, założył przelot i dbał o samochód jak oczko w głowie. Zewnętrznie poza małymi mankamentami typu wgniotka, rysa jest idealnie, rdza jest tylko na tylnym błotniku (kropeczka 1mmx1mm). Wnętrze tak samo zadbane i czyściutkie, poza łatą na fotelu kierowcy to jak nowe. Silnik zadbany, nie zakatowny, jedynie poci się lekko na uszczelniaczu wału.
Krótki opis planów zmian:
*Lekko obniżyć (raczej springami, bo gwint mam już w jednym samochodzie i na codzień kiepsko się jeździ)
*Wrzucić porządniejsze audio
*Wymienić fotel kierowcy na lepszy stanowo
*Zderzak z GT4
*Może jakieś ingerencje w silnik celem zwiększenia jego mocy
*No i dbać, chuchać i jeździć jak najdłużej
Zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 31-10-14, 13:50 przez Komor, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- adrianh92
- Użytkownik
- Posty: 2192
- Rejestracja: 26-03-11, 18:18
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
adrianh92 pisze:pociągnij jakąś rure od filtra do puszki w nadkolu, bo na razie bierze Ci ciepłe powietrze.
3sge rev 2 miało 156KM z tego co pamiętam, rev 3 miało 170/175
Nie znasz się, ja też. Tu rurka, tam rurki brak i konie same urosły... ale kolega widać planuje dalszy przyrost mocy... Poczekamy cierpliwie i obejrzymy ten wykres z hamowni - wtedy się poznamy.
[center]JEDZIEMY[/center]
-
- Użytkownik
- Posty: 89
- Rejestracja: 14-10-14, 02:37
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Komor pisze:właściciel tłumaczył to tym ze to wersja na Szwajcarie
właściciel miał bujną wyobraźnię, na Szwajcarię miały takie samo 156km jak w całej EU
Komor pisze:I tu was zaskocze bo w papierach mam wpisane 127KW
chyba czas sprawdzić czy z papierami masz wszystko ok, który rok produkcji masz w dowodzie?
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- adrianh92
- Użytkownik
- Posty: 2192
- Rejestracja: 26-03-11, 18:18
-
- Użytkownik
- Posty: 89
- Rejestracja: 14-10-14, 02:37
Dzięki wielkie, już różnicę widzę Tak patrzę że niektórzy wystawiają V gen z Rev2 i piszą że mają od 165 do 175km, ale wiadomo Wy tutaj temat lepiej ogarniacie i wiecie co ja mam. Tylko interesuje mnie czemu w papierach mam 127 KW wpisane. Niestety dziś okazało się że walnęła mi uszczelka pod głowicą, więc czeka mnie grubsza robota
A tutaj taka zagadka dla was jeszcze, to mój drugi projekt, wie ktoś co to za furka?
A tutaj taka zagadka dla was jeszcze, to mój drugi projekt, wie ktoś co to za furka?
- luq88
- Użytkownik
- Posty: 186
- Rejestracja: 30-11-09, 23:10