Silnik:
*3SGTE revIII
Przeniesienie napędu:
*???
Zawieszenie:
*Amortyzatory przód KYB tyl KYB
Hamulce:
*seria
Układ wydechowy:
*2.5 cala
Układ dolotowy:
*custom
Koła:
*felgi aluminiowe 18
*opony continental 225/40/r18
Wnętrze:
*fotele seria
Wyposażenie :
*el szyberdach
*el lusterka
*wspomaganie
Audio:
-Sony Xplode
Body:
*okropny body kit założony przez poprzedniego właściciela
*maska od wersji turbo
Krótki opis/historia samochodu:
Autko zakupione w kwietniu 2014r z allegro był temat tego samochodu na forum CC .
Krótki opis zmian:
*FMIC w zderzaku
*wymiana ct26 na holset hx35
*całkowita przebudowa beznadziejnej instalacji LPG :p.Obecnie 2 reduktory tłokowe 2 wtryski na cylinder ogólnie z zakupionej z samochodem inst. została butla która i tak była zle zamontowana
Plany
*wymiana sterownika i instalacji silnika był st185jdm wpada st205jdm
*panewki ,tłoki ,pierścienie ,uszczelki
*zewnętrzny wastegate
fotki :
W odpowiedzi na prośby zamieszczenia tematu 3sgte w LPG na forum temat już jest .
Auto w Lpg już kupiłem a że lubię grzebać samodzielnie przy lpg też to instalacja została a raczej butla i sterownik ze starej .Obecnie po 28tys/km na lpg i niewłaściwym sterowniku silnika od st185.Po rozbiórce silnika mogę powiedzieć nic mu nie ma Przynajmniej na oko tłoki nie stopione zawory całe nie wypalone ,pierścinie też nie są zapieczone.
st182 3sgte rev3 by PAWLO2525
-
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 20-06-10, 13:27
Mały update 3sgte sie wysr... po 10 tys/km od poskładania panewka na 4 cylindrze
Spalanie stukowe wykończyło silnik .Co ciekawe przy takim samym doladowniu na LPG i przejechaniu 30tys/km po rozbebraniu nie było śladu stukowego a teraz jezdiłem na paliwie 98 i tloki podziurkowane jak gąbka .Ale nie poddaje się już składam drugie 3sgte tym razem od zera .
Są panewki clevite trimetal ,kute tloki będzie w krótce do kąpletu ecumaster EMU z szerokopasmówką do pomiaru AFR + ebc . Jest jeszcze opcja że silnik finalnie wyląduje w nowo zakupionej VI at200.
Spalanie stukowe wykończyło silnik .Co ciekawe przy takim samym doladowniu na LPG i przejechaniu 30tys/km po rozbebraniu nie było śladu stukowego a teraz jezdiłem na paliwie 98 i tloki podziurkowane jak gąbka .Ale nie poddaje się już składam drugie 3sgte tym razem od zera .
Są panewki clevite trimetal ,kute tloki będzie w krótce do kąpletu ecumaster EMU z szerokopasmówką do pomiaru AFR + ebc . Jest jeszcze opcja że silnik finalnie wyląduje w nowo zakupionej VI at200.
-
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 20-06-10, 13:27