Toyota Celica V 2.0 GTI 1991 By Uszol Szczecin
-
- Użytkownik
- Posty: 50
- Rejestracja: 20-05-15, 18:11
Toyota Celica V 2.0 GTI 1991 By Uszol Szczecin
*Toyota Celica ST182
Silnik:
*3S-GE rev II po kapitalnym remoncie
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
* seria ( rozpórka seryjna 3 punktowa )
Hamulce:
*tarcze seria przód / seria tył
Układ wydechowy:
*seria (podwójna końcówka tłumika do galanta 2.0 16v)
Układ dolotowy:
*seria
Koła:
*felgi 15" alulefgi comodoro wheels
Wnętrze:
*zadbana seria GTi
Audio:
* Radio Kenwood
* Wzmacniacz Vibe Edge ED71200 Monoblock 1200 W / 600 W RMS
* Skezynia Magnat Transforce Reference 1000 W głośnik z oryginalnego magnata 400 W RMS
został zmieniony na BM Audio VTK-S12 1300 W / 700 W RMS
Body:
* przed lift
Celinkę kupiłem w kwietniu tego roku i od tamtego czasu zrobiłem kapitalny remont silnika który wyniósł 6000 zł, zbieram teraz kasę na gruntowną konserwację podwozia koszt ok 1000 zł , a potem już rozmawiałem z znajomym lakiernikiem będę ją całą malował w oryginalnym kolorze i koszt 2500 zł,
a jak na razie to docieramy już jest po 3 wymianie oleju + filtr (pierwsza po 8 km, druga 200 km, trzecia 1000 km i teraz po 5000 km i wymiana na 5W40 Full Syntetyk
a tak się prezentuje
Silnik:
*3S-GE rev II po kapitalnym remoncie
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
* seria ( rozpórka seryjna 3 punktowa )
Hamulce:
*tarcze seria przód / seria tył
Układ wydechowy:
*seria (podwójna końcówka tłumika do galanta 2.0 16v)
Układ dolotowy:
*seria
Koła:
*felgi 15" alulefgi comodoro wheels
Wnętrze:
*zadbana seria GTi
Audio:
* Radio Kenwood
* Wzmacniacz Vibe Edge ED71200 Monoblock 1200 W / 600 W RMS
* Skezynia Magnat Transforce Reference 1000 W głośnik z oryginalnego magnata 400 W RMS
został zmieniony na BM Audio VTK-S12 1300 W / 700 W RMS
Body:
* przed lift
Celinkę kupiłem w kwietniu tego roku i od tamtego czasu zrobiłem kapitalny remont silnika który wyniósł 6000 zł, zbieram teraz kasę na gruntowną konserwację podwozia koszt ok 1000 zł , a potem już rozmawiałem z znajomym lakiernikiem będę ją całą malował w oryginalnym kolorze i koszt 2500 zł,
a jak na razie to docieramy już jest po 3 wymianie oleju + filtr (pierwsza po 8 km, druga 200 km, trzecia 1000 km i teraz po 5000 km i wymiana na 5W40 Full Syntetyk
a tak się prezentuje
Ostatnio zmieniony 14-12-15, 11:06 przez kamilpasz, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 50
- Rejestracja: 20-05-15, 18:11
-
- Użytkownik
- Posty: 50
- Rejestracja: 20-05-15, 18:11
- CelT50
- Użytkownik
- Posty: 237
- Rejestracja: 22-03-12, 17:49
Ładne auto. Celica V gen to jest TO Dobrze że ją uratowałeś, a teraz Celina wynagrodzi Ci wszystko bezawaryjnym użytkowaniem. Tak trzymać... Gratuluję
CelT50 >> Celica V 2,0 GTI
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
-
- Użytkownik
- Posty: 50
- Rejestracja: 20-05-15, 18:11
-
- Użytkownik
- Posty: 50
- Rejestracja: 20-05-15, 18:11
- MisiekPolarny
- Użytkownik
- Posty: 544
- Rejestracja: 18-06-07, 08:48
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
- MisiekPolarny
- Użytkownik
- Posty: 544
- Rejestracja: 18-06-07, 08:48
Frugo pisze:Żadnych zabudów w pułkach.
To twoje zdanie. Moim zdaniem jak ktoś już zadał sobie trud i zabudował woofer, żeby grało i wyglądało, to powinien też zatroszczyć się o głośniki w półce, skoro już tam są. Zostawianie gołych głośników w półce tak, że praktycznie całe bebechy wystają do bagażnika i są od razu widoczne po otwarciu klapy, trąci wioską.
Tak samo miałem u siebie, jak kupiłem auto, dlatego oddałem półeczkę do warsztatu Car Audio, gdzie "wystrugali" mi fajną zabudowę. Jestem zadowolony z wyglądu i dźwięku.
Frugo pisze:Najważniejszą scenę uzyskuje się przednim zestawem.
Może i tak. Ale jakiś czas temu wykręciłem głośniki z tylnej półki, bo dokończyły żywota i powiem Ci, że jest znaczna różnica - brakuje ich. Dodam, że nie mam woofera, więc to właśnie te głośniki pełnią rolę basu. Na pewno wstawię tam nowe, jak wygrzebię się z chwilowej (mam nadzieję) nędzy
-
- Użytkownik
- Posty: 50
- Rejestracja: 20-05-15, 18:11
dokładnie tak jak napisałeś te co są w półce będą wywalane i będę szukać półki bez dziur w każdym Car Audio najważniejszy jest przód słuchałem kolegi Audio gdzie władował 60 tys kable pozłacanie wszystkie wzmacniacz za 15 tys ale za to ma siłę wypchnąć głośnik i wyhamować radio Alpine skądś sprowadzał za 3000 zł ale takie ze ustawia w nim prędkość każdego głośnika jak ma grać i wszystko jest tak ustawione ze gra tak jak na koncercie bass jak wali to tak jak by z silnika się wydobywał.
Albo się robi Car Audio żeby łupało albo na zajebista jakość nie da rade zrobić ja jedno i drugie na raz
Albo się robi Car Audio żeby łupało albo na zajebista jakość nie da rade zrobić ja jedno i drugie na raz
- MisiekPolarny
- Użytkownik
- Posty: 544
- Rejestracja: 18-06-07, 08:48
-
- Użytkownik
- Posty: 50
- Rejestracja: 20-05-15, 18:11
Ale jajka w półce zazwyczaj sa albo 2drozne albo 3 wiec wysokie i średnie tony tez sa, to jaka to rola basu ? Ja osobiście jestem zwolennikiem przód dobrze zrobiony i skrzynia ma wydobywać głębię jedyne co mozna zrobic zeby to fajnie naprawdę grało to na słupkach zrobic zabudowę wysokich i średnich tonów i w drzwi wstawić średnio albo nisko tonowe i jakaś mała skrzynia wtedy na dopełnienie a ze w drzwiach nie mam możliwości zamontować glosnikow bo nie bede rozwalić tapicerki to jest jak jest
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
MisiekPolarny pisze:Frugo pisze:Żadnych zabudów w pułkach.
To twoje zdanie. Moim zdaniem jak ktoś już zadał sobie trud i zabudował woofer, żeby grało i wyglądało, to powinien też zatroszczyć się o głośniki w półce, skoro już tam są. Zostawianie gołych głośników w półce tak, że praktycznie całe bebechy wystają do bagażnika i są od razu widoczne po otwarciu klapy, trąci wioską.
Tak samo miałem u siebie, jak kupiłem auto, dlatego oddałem półeczkę do warsztatu Car Audio, gdzie "wystrugali" mi fajną zabudowę. Jestem zadowolony z wyglądu i dźwięku.
To nie jest tylko moje zdanie. Liznąłem co nieco wiedzy na temat CA. Najważniejszy jest zestaw przedni. Mniej zaawansowany dwu-drożny lub dla bardziej zaawansowanych trój-drożny.
W amatorskim zastosowaniu rzadko używa się 3-rój... bo trudniej je zgrać. Trzeba położyć spory worek pieniędzy na uzyskanie dobrego brzmienia.
To że ma burdel w bagażniku to inna kwestia. Wystarczy upięcie kabli. Dodatkowo można naciągnąć na nie ładny peszel z plecionki.
MisiekPolarny pisze:Frugo pisze:Najważniejszą scenę uzyskuje się przednim zestawem.
Może i tak. Ale jakiś czas temu wykręciłem głośniki z tylnej półki, bo dokończyły żywota i powiem Ci, że jest znaczna różnica - brakuje ich. Dodam, że nie mam woofera, więc to właśnie te głośniki pełnią rolę basu. Na pewno wstawię tam nowe, jak wygrzebię się z chwilowej (mam nadzieję) nędzy
To, że u Ciebie po wyciągnięciu tylnych głośników gra gorzej, jest efektem słabego zestawu przedniego.
Nie jestem przeciwnikiem głośników w pułkach, z tyłu itd., ale w takie rzeczy warto się bawić jak masz wszystko na wzmacniaczach, zwrotnicach + do tego procesor dźwięku lub radio z dobrą korekcją. To już wyższa szkoła jazdy i w takich instalacjach topowych uzyskuje się idealny dźwięk.
Proszę żebyś nie pisał głupot pt. "ja tak miałem". Zauważ, że oddałeś samochód do firmy CA i ona na pewno poprawiła to, co masz. Znają się na robocie. Ty wiedzy takowej nie posiadasz - bez urazy.