Auto:
*TOYOTA CELICA- AT180 - STI
Rok. prod. 93.r.
Silnik:
*4A-FE 1,6 16v
*Świece NGK
*Kable NGK
Przeniesienie napędu:
*seria.
Zawieszenie:
* amortyzatory Kayaba (przód)
*łączniki stabilizatora
Hamulce:
*seria.
Układ wydechowy:
*brak katalizatora
*Tłumik końcowy WM Mugen
Układ dolotowy:
*seria
Wnętrze:
* przekładka z manualnych na elektryczne szyby (boczki z otworem na korbkę zostały)
Zostało wykonane przeze mnie :
*nowe amortyzatory przód Kayaba
*Tłumik końcowy WM mugen
*przekładka szyb manualne- elektryczne
*nowy akumulator
*rozpórka (przód)
*łączniki stabilizatora (przód)
*nowe reflektory
*kierunki clear (boki)
*nowe świece
*nowa butla gazowa
*oraz poboczne prace
Celice posiadam od ponad 2 lat (moje pierwsze auto), w momencie kupna była w niezbyt dobrym stanie, poprzedni właściciel wychodził chyba z założenia, że jeśli jeździ to wszystko jest dobrze. Od 2 lat staram się na ile to możliwe finansowo( jestem studentem) doprowadzać Celice do porządku, nie ukrywam że mechanik ze mnie żaden ale staram na tyle na ile potrafię .
Forum przeglądam od momentu zakupu mojej Celiny. W planach było sprzedanie auta i zakup czegoś mocniejszego i lepiej wyposażonego, ale przekonałem się, że nie jest tak łatwo się z nią rozstać i postanowiłem jeszcze mocniej zabrać się za moją piątkę.
Dziś:
poprzedni sezon:
Celica AT180 Ferroxx
-
- Użytkownik
- Posty: 158
- Rejestracja: 03-11-12, 21:41