Czerwona Celinka
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
Byłem u blacharza w celu wyceny napraw blacharskolakierniczych. Podwozie 1500zł, nadwozie 4500zł po znajomości!
Cena obejmuje części, lakiery, robocizne itp. Na razie zrobię tylko podwozie bo to już woła o pomstę do nieba dziury że łapę można wsadzić. Oponę strach wymieniać bo lewarek może się wbić w podłogę.
Cena obejmuje części, lakiery, robocizne itp. Na razie zrobię tylko podwozie bo to już woła o pomstę do nieba dziury że łapę można wsadzić. Oponę strach wymieniać bo lewarek może się wbić w podłogę.
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
Celinka na podnośniku u blacharza. Dodam niedługo zdjęcia podwozia, a raczej tego co z niego zostało
Dodatkowo zakupiłem nowe oponki. 4szt 400zł, w tym transport kurier
Cena stąd, że bieżnikowane, ale znajomy po nad 4 lata na takich jeździ i nie widzi różnicy między oryginalnie nowymi a bieżnikowanymi. W razie czego 3 lata gwarancji są
Dodatkowo zakupiłem nowe oponki. 4szt 400zł, w tym transport kurier
Cena stąd, że bieżnikowane, ale znajomy po nad 4 lata na takich jeździ i nie widzi różnicy między oryginalnie nowymi a bieżnikowanymi. W razie czego 3 lata gwarancji są
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
Oto obraz nędzy i rozpaczy Ale nie długo będzie zdrowa
Po postukaniu poodpadało wszystko
Przy okazji wyszła kolejna wada. Przewód paliwowy przeciekał. Myślałem że spalanie było duże (10-12l) z powodu agresywnej jazdy od czasu do czasu (mrrrr...), ale w takim razie spadnie jeszcze troche
Tak wyglądał przewód:
Po postukaniu poodpadało wszystko
Przy okazji wyszła kolejna wada. Przewód paliwowy przeciekał. Myślałem że spalanie było duże (10-12l) z powodu agresywnej jazdy od czasu do czasu (mrrrr...), ale w takim razie spadnie jeszcze troche
Tak wyglądał przewód:
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
Celina jak ta lala wygląda. Jak będę miał możliwość to cyknę kilka fotek
Przy okazji wrzucam zdjęcia z montowania siłowników zamka centralnego. Może ktoś nie będzie miał pomysłu jak zamontować
Filmik: LINK
Na filmiku widać drut który był w zestawie z siłownikami. Wykorzystałem go w inny sposób niż jego zastosowanie ale grunt że działa Potem go uciąłem i zabezpieczyłem tunelem z zakręcaną śrubką pochodzący z kostki do łączenia kabli.
Mój zamek chodzi idealnie.
Przy okazji wrzucam zdjęcia z montowania siłowników zamka centralnego. Może ktoś nie będzie miał pomysłu jak zamontować
Filmik: LINK
Na filmiku widać drut który był w zestawie z siłownikami. Wykorzystałem go w inny sposób niż jego zastosowanie ale grunt że działa Potem go uciąłem i zabezpieczyłem tunelem z zakręcaną śrubką pochodzący z kostki do łączenia kabli.
Mój zamek chodzi idealnie.
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
Witam ponownie!
Przed świętami nie udało się niestety wszystkiego zrobić. Na złość jeszcze szwagrowy migomat szlag trafił. Ale dziś właśnie wróciłem moim maleństwem już ogarniętym. Nowe KYB (Pozdrawiam Tomcia) elegancko głuszą polskie drogi. Używki sprężynki pomalowane farbą typu HAMMERITE też ładnie wyszły. O tak:
Wymieniłem też wadliwą sondę lambda. Spalanie zmalało, a autko już tak się nie dławi
Kupiłem sondę 4-przewodową mimo, że fabryczna była 2-przewodowa. Dwa czarne przewody, jak ktoś nie wie, służą do podłączenia grzałki sondy lambda, która ją rozgrzewa, bo sama sonda działa od 300*C. Dzięki grzałce czas od którego zaczyna działać skraca się z kilku min do 15 sekund! Czytałem, że można dwa pozostałe można gdzieś tam podłączyć i powinno działać. Muszę doczytać.
Właśnie wysyłam obiecane filmiki z chińskiej kamerki. Nie długo tu wrzucę. Pozdrawiam!
Przed świętami nie udało się niestety wszystkiego zrobić. Na złość jeszcze szwagrowy migomat szlag trafił. Ale dziś właśnie wróciłem moim maleństwem już ogarniętym. Nowe KYB (Pozdrawiam Tomcia) elegancko głuszą polskie drogi. Używki sprężynki pomalowane farbą typu HAMMERITE też ładnie wyszły. O tak:
Wymieniłem też wadliwą sondę lambda. Spalanie zmalało, a autko już tak się nie dławi
Kupiłem sondę 4-przewodową mimo, że fabryczna była 2-przewodowa. Dwa czarne przewody, jak ktoś nie wie, służą do podłączenia grzałki sondy lambda, która ją rozgrzewa, bo sama sonda działa od 300*C. Dzięki grzałce czas od którego zaczyna działać skraca się z kilku min do 15 sekund! Czytałem, że można dwa pozostałe można gdzieś tam podłączyć i powinno działać. Muszę doczytać.
Właśnie wysyłam obiecane filmiki z chińskiej kamerki. Nie długo tu wrzucę. Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 03-04-16, 19:47 przez VanKiller, łącznie zmieniany 1 raz.
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
Znowu update
Czekam na dostawę przewodów wysokiego napięcia:
http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=1e3837a5&cat[cmf]=354&cat[cmo]=501&cat[cve]=1104&cat[art]=133a9&cat[atg]=237b95&offset=0&sort=2
Myślałem nad radiem, bo boli trochę, że oryginalne nie ma usb ani sd. Chińszczyzny nie chce, a markowe trochę kosztują. Btw szkoda mi wymieniać oryginału, bo ma swój fajny klimat
Dlatego na urodziny zamówiłem sobie transmiter FM z bluetooth żeby przy okazji mieć zestaw głośnomówiący (przyda się w mojej pracy). Braciak miał chińskiego i ładnie mu chodził, a jak 3 auta postawili obok siebie to wszystkie razem z jednego transmitera grały
Zdam raport jak to tam wyjdzie.
Czekam na dostawę przewodów wysokiego napięcia:
http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=1e3837a5&cat[cmf]=354&cat[cmo]=501&cat[cve]=1104&cat[art]=133a9&cat[atg]=237b95&offset=0&sort=2
Myślałem nad radiem, bo boli trochę, że oryginalne nie ma usb ani sd. Chińszczyzny nie chce, a markowe trochę kosztują. Btw szkoda mi wymieniać oryginału, bo ma swój fajny klimat
Dlatego na urodziny zamówiłem sobie transmiter FM z bluetooth żeby przy okazji mieć zestaw głośnomówiący (przyda się w mojej pracy). Braciak miał chińskiego i ładnie mu chodził, a jak 3 auta postawili obok siebie to wszystkie razem z jednego transmitera grały
Zdam raport jak to tam wyjdzie.
- bryku
- Użytkownik
- Posty: 420
- Rejestracja: 23-05-12, 13:02
VanKiller pisze:zamówiłem sobie transmiter FM
też miałem transmiter swego czasu.
Niestety pasmo przenoszenia fal radiowych wykorzystywane do nadawania radia jest na tyle wąskie że albo ucina wysokie tony, albo niskie.
Zauważ że na stacjach radiowych gdzie masz dobry bass, masz słaby sopran, i odwrotnie.
Do zwykłego codziennego słuchania wystarczy. Jednak przy głośniejszym odsłuchu wzmacniane sa również wszystkie nieczystości w dźwięku generowane przez transmiter...
Tak więc na codzień - ok.
Do mocniejszego odsłuchu - nie jest źle, ale wiesz że mogłoby być lepiej.
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
Ok, dzięki za ciekawostki. Zobaczymy jak zadziała. Bardzo wymagający nie jestem. I tak głównie wsłuchuję się w silnik
Jeśli się spisze to spróbuję przenieść z niego odbiornik podczerwieni i schować go np w półeczkę na telefon. Dzięki temu nadajnik będzie niewidoczny a pilocik będzie chodził. A 2 wolne gniazda zapalniczki mam za radiem więc myślę że zadziała to tak.
Jeśli się spisze to spróbuję przenieść z niego odbiornik podczerwieni i schować go np w półeczkę na telefon. Dzięki temu nadajnik będzie niewidoczny a pilocik będzie chodził. A 2 wolne gniazda zapalniczki mam za radiem więc myślę że zadziała to tak.
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
Witam ponownie,
W końcu znalazłem czas na dopieszczanie wnętrza. Wcześniej pisałem o zamku centralnym który zamontowałem. Długo zwlekałem z podłączeniem kierunkowskazów, aby mrygały przy otwieraniu i zamykaniu zamka. Przydatna funkcja dająca pewność że zamkneliśmy auto.
Zostawiam wskazówki dla potomnych
Centralke umieściłem pod popielniczką więc najlepiej było się wpiąć w przycisk świateł awaryjnych. Ściągnąłem środkową kratkę nawiewów. Posiada ona cztery długie trzpienie-zatrzaski, po jednym na róg. Trzeba ciągnąć ze sporą siłą, w miarę równomiernie, prostopadle do deski. Sam przycisk posiada sporo kabelków. Interesują nas dwa. Jeden jest w rogu a drugi obok. Na zdjęciu będzie widać. To lewy i prawy kierunek. Wpinamy się oczywiście z diodami półprzewodnikowymi podłączonymi do odpowiedniego przewodu z centralki. Trochę zabawy z lutowaniem, ale warto. Dodatkowo wyprowadziłem sobie przewód ładowarki, dzięki czemu znajduje się tuż pod uchwytem.
W końcu znalazłem czas na dopieszczanie wnętrza. Wcześniej pisałem o zamku centralnym który zamontowałem. Długo zwlekałem z podłączeniem kierunkowskazów, aby mrygały przy otwieraniu i zamykaniu zamka. Przydatna funkcja dająca pewność że zamkneliśmy auto.
Zostawiam wskazówki dla potomnych
Centralke umieściłem pod popielniczką więc najlepiej było się wpiąć w przycisk świateł awaryjnych. Ściągnąłem środkową kratkę nawiewów. Posiada ona cztery długie trzpienie-zatrzaski, po jednym na róg. Trzeba ciągnąć ze sporą siłą, w miarę równomiernie, prostopadle do deski. Sam przycisk posiada sporo kabelków. Interesują nas dwa. Jeden jest w rogu a drugi obok. Na zdjęciu będzie widać. To lewy i prawy kierunek. Wpinamy się oczywiście z diodami półprzewodnikowymi podłączonymi do odpowiedniego przewodu z centralki. Trochę zabawy z lutowaniem, ale warto. Dodatkowo wyprowadziłem sobie przewód ładowarki, dzięki czemu znajduje się tuż pod uchwytem.