Praska Celina
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Praska Celina
Kilka lat czekałem i się doczekałem i to naprawdę kilka. Zawsze coś wypadało i trzeba było z kupki kasę brać. Ale już jest.
Oto ONA
Samochód:
* Toyota Celica ST182 1992
Silnik:
* 3S - GE rev II
Przeniesienie napędu:
* seria
Zawieszenie:
* sprężyny eibach - 30 przemalowane na czarno
* poliuretany wszystkie możliwe
Układ wydechowy:
* seria
Układ dolotowy:
*jest już seria
Koła:
* 15'" pięcioramienne, opony 195/50
Wnętrze:
* seria (szare, będzie czarne )
Audio:
* jakieś radyjko z markietu + badziew po przednich trzech właścicielach.
w planach budowa car-audio, na podstawie systemu Live Sound + 1 sub. Cały proces budowy będzie opisany
Body:
* seria
* maska turbo
* zderzak CS
Plany:
- doprowadzenie do ładu
Do zrobienia
- i kupa jakiś drobiazgów
- wymiana przewodów podciśnienie na kolor
Co już zrobiłem Na zielono wykonane prace
- nowy olej i filtr
- hamulce tył ( szczęki + zestaw naprawczy jakieś sprężarki i blaszki)
- Klocki tył
- nowe wycieraczki szyby przedniej (płaskie, prezent od sąsiada)
- wymyty silniczek
- wymiana linki do otwierania maski - zrobione
- uszkodzony mechanizm zagłówków i pogniecione gumy - zrobione
- brzęczący wydech końcowy , wydech wymieniony
- połamane plastiki pod kierownicą (ten z głośnikiem) - wymieniony
- łożyska tył , wymienione już nie huczą
- pas bezpieczeństwa kierowcy do odkręcenia , dziwnie się układa - zrobione ( pierwsza praca ojciec/syn)
- prawidłowe zamontowanie klamki zew. kierowcy ( jedna śruba puściła) - zrobione
- nawiercone dziury przy mieszku ( do załatania ,nie mam pojęcia po co ktoś je robił ?? ) - wymieniony na cały
- termostat nie domaga, (wymieniony na org. z ASO)
- wymiana uszczelek w podstawie filtra oleju (wymienione , nic się nie poci)
- palą się dwie kontrolki, poziom oleju i ABS ( z tego cieszę się naprawdę :) nic nie sygnalizuje błędów ) a nie wykręciłem żarówek , tak jak mi ktoś proponował:):)
- gleba - 30 gotowe
- wywalenie wiadra i montaż oryginału (może ktoś ma w dobrej cenie? ) - zrobione :)
- system Live sound skompletowane
- ruda na jednym progu dziura wielkości 20 złotowego banknotu ,reszta spodu auta o dziwo ok - niema dziury, nie ma rudej
- ruda wypryski i małe kalafiory pod maską ( maska wymieniona na TURBO ) i tylną klapą
- nie wielki wyciek oleju, może stary, muszę umyć cały spód i będzie wiadomo - winna uszczelka pod filtrem oleju
- połamany plastyk w bagażniku ten od strony świateł - wymienony
- łuszczy się lakier na dachu - zrobione
- małe ognisko rdzy na szyberdachu
- jak nalej pod korek benzoline , to cieknie więc nie leje 3/4 baku też na chwile starcza - winna rura wlewu, już wymieniona
- i może z czasem jakaś spora felga na naleśniku 40-35 (-30)
- Problem z hamulcem ręcznym ( już działa )
- porżnięta półka z tyłu ( udało się kupić )
- zawieszenie wszystkie poli
- kierownica, nie mam jeszcze konkretu ,ale może z VII (jest plan na kierownice z poduchą z USA)
- wymiana świec
- wymiana kopułki i palca
- wymiana kabli zasilających
kilka fotek
Ten młody człowiek to mój Synek i jego pluszowy kumpel Mirek
Rok 2015
na wlewie paliwa ciekawa naklejka, miałem ją wywalić ale wir w baku to dobry motyw
macha w górę
To tyle ,tylko proszę ,nie błagam nie pytajcie z jakiego szrotu moją Celinke wyrwałem
Będzie piękna ,potrzebuje tylko godzin mojej pracy i wagonu PKP CAEGO pieniędzy
kilka fotek
A tu usterki lakiernicze
ostatnia fotka przed remontem
było 08.2017
jest 11.2019
Oto ONA
Samochód:
* Toyota Celica ST182 1992
Silnik:
* 3S - GE rev II
Przeniesienie napędu:
* seria
Zawieszenie:
* sprężyny eibach - 30 przemalowane na czarno
* poliuretany wszystkie możliwe
Układ wydechowy:
* seria
Układ dolotowy:
*jest już seria
Koła:
* 15'" pięcioramienne, opony 195/50
Wnętrze:
* seria (szare, będzie czarne )
Audio:
* jakieś radyjko z markietu + badziew po przednich trzech właścicielach.
w planach budowa car-audio, na podstawie systemu Live Sound + 1 sub. Cały proces budowy będzie opisany
Body:
* seria
* maska turbo
* zderzak CS
Plany:
- doprowadzenie do ładu
Do zrobienia
- i kupa jakiś drobiazgów
- wymiana przewodów podciśnienie na kolor
Co już zrobiłem Na zielono wykonane prace
- nowy olej i filtr
- hamulce tył ( szczęki + zestaw naprawczy jakieś sprężarki i blaszki)
- Klocki tył
- nowe wycieraczki szyby przedniej (płaskie, prezent od sąsiada)
- wymyty silniczek
- wymiana linki do otwierania maski - zrobione
- uszkodzony mechanizm zagłówków i pogniecione gumy - zrobione
- brzęczący wydech końcowy , wydech wymieniony
- połamane plastiki pod kierownicą (ten z głośnikiem) - wymieniony
- łożyska tył , wymienione już nie huczą
- pas bezpieczeństwa kierowcy do odkręcenia , dziwnie się układa - zrobione ( pierwsza praca ojciec/syn)
- prawidłowe zamontowanie klamki zew. kierowcy ( jedna śruba puściła) - zrobione
- nawiercone dziury przy mieszku ( do załatania ,nie mam pojęcia po co ktoś je robił ?? ) - wymieniony na cały
- termostat nie domaga, (wymieniony na org. z ASO)
- wymiana uszczelek w podstawie filtra oleju (wymienione , nic się nie poci)
- palą się dwie kontrolki, poziom oleju i ABS ( z tego cieszę się naprawdę :) nic nie sygnalizuje błędów ) a nie wykręciłem żarówek , tak jak mi ktoś proponował:):)
- gleba - 30 gotowe
- wywalenie wiadra i montaż oryginału (może ktoś ma w dobrej cenie? ) - zrobione :)
- system Live sound skompletowane
- ruda na jednym progu dziura wielkości 20 złotowego banknotu ,reszta spodu auta o dziwo ok - niema dziury, nie ma rudej
- ruda wypryski i małe kalafiory pod maską ( maska wymieniona na TURBO ) i tylną klapą
- nie wielki wyciek oleju, może stary, muszę umyć cały spód i będzie wiadomo - winna uszczelka pod filtrem oleju
- połamany plastyk w bagażniku ten od strony świateł - wymienony
- łuszczy się lakier na dachu - zrobione
- małe ognisko rdzy na szyberdachu
- jak nalej pod korek benzoline , to cieknie więc nie leje 3/4 baku też na chwile starcza - winna rura wlewu, już wymieniona
- i może z czasem jakaś spora felga na naleśniku 40-35 (-30)
- Problem z hamulcem ręcznym ( już działa )
- porżnięta półka z tyłu ( udało się kupić )
- zawieszenie wszystkie poli
- kierownica, nie mam jeszcze konkretu ,ale może z VII (jest plan na kierownice z poduchą z USA)
- wymiana świec
- wymiana kopułki i palca
- wymiana kabli zasilających
kilka fotek
Ten młody człowiek to mój Synek i jego pluszowy kumpel Mirek
Rok 2015
na wlewie paliwa ciekawa naklejka, miałem ją wywalić ale wir w baku to dobry motyw
macha w górę
To tyle ,tylko proszę ,nie błagam nie pytajcie z jakiego szrotu moją Celinke wyrwałem
Będzie piękna ,potrzebuje tylko godzin mojej pracy i wagonu PKP CAEGO pieniędzy
kilka fotek
A tu usterki lakiernicze
ostatnia fotka przed remontem
było 08.2017
jest 11.2019
Ostatnio zmieniony 26-06-20, 12:51 przez Dommel, łącznie zmieniany 39 razy.
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- CelT50
- Użytkownik
- Posty: 237
- Rejestracja: 22-03-12, 17:49
Vteczka OK bedzie dobrze. Trzeba poświęcić trochę serca, czasu i pieniędzy ale efekty będą. Fajnie że V teczki rosną w siłę na forum
CelT50 >> Celica V 2,0 GTI
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Dziękuję za dobre słowa, szyberdach musiał być, tak mi się marzyło.co do tego badziewia na wlewie, to mam mieszane uczucia . Wygląda fatalnie, ale wir w baku też jest a nikt nierozbite lepszego niż diabeł tasmanski, zniknie przy odnawianiu lakirniczym
A fotki zrobię i wrzucę tylko nie szybko, właśnie siedzę na porodowce przed salą
A fotki zrobię i wrzucę tylko nie szybko, właśnie siedzę na porodowce przed salą
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15