ST185 JDM GT FOUR A by Krzychu

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 18-12-15, 12:43

JaQb_CK pisze:Góral cczytasz po łebkach. Ten co robił przekładkę ;) Z tego co widzę to _zulw007_.
Dobrze, że ogarniasz auto!! Podoba mi się Twój łacznik :-D Jak znajdę zdjęcia to wstawie jak wydech idzie u górala ;-)
cieszta sie ze wujek góral w ogóle jeszcze cos czyta😝😉. Hmmm.. No z wiązka to sie kurde kolega nie popisał...
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 18-12-15, 12:58

kurde wpadam do Ciebie zobaczyc fure na zywo bo na zdjeciach wyglada bardzo dobrze.

Awatar użytkownika
GCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: 07-04-09, 21:38

Postautor: GCG » 18-12-15, 16:02

Gratuluje Celici :-D chciałeś foura i masz :-)
Gregor

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 08-01-16, 11:35

Celica teraz rzyga olejem z każdej dziury, uszczelki, spawane doprowadzenie oleju do sprężarki też okazało się nieszczelne. Skrzynia od spodu cała mokra, olej kapie na wydech.. masakra. Niebawem oddaję auto do uszczelnienia. Posadzka w garażu się brudzi :evil:
Nie wiem czy na zlot się wyrobię.

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 08-01-16, 22:04

ło jeju... z uszczelnieniem jest troszkę roboty... ale wierzę w Ciebie i Twoich speców ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 11-01-16, 21:04

Dzięki Bartek :wink:
Nie ukrywając swojego niezadowolenia z pracy jaką wykonał żółw, dzisiaj znowu skoczylo mi ciśnienie jak w trakcie jazdy podświetlenie zegarów i panelu grzania zaczęło mrugać, aż w końcu się wyłączyło. Czyżby jakaś skrętka w wiązce pod kokpitem się odkręciła? Who knows... Na noc odłączam aku. Nie chcę spalić auta razem z domem. Jedno ognisko w aucie mi wystarczy. Jestem załamany ilością rzeczy do poprawy po przekladce. Szkoda że żółw zwyczajnie umywa ręce.
Chciałem wszystko załatwić polubownie, ale kontakt się urwał. Na nic nie ma reklamacji. Ale to nic, zrobi się...

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 12-01-16, 10:29

Krzychu, musisz wszystkie takie rzeczy wyrzucić z instalacji :

Obrazek

podejrzewam, że gdzieś takie są u Ciebie w instalacji

u mnie w VI od Bassiego takich smaczków nie brakowało . . . . . przez te domowe rozwiązania paliło bezpieczniki

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 12-01-16, 12:21

Zdecydowanie najlepiej założyć termokurcz i polutować, a zupełnie najlepiej nowe kable 8)
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 12-01-16, 14:38

Widzę, że chłopak profesjonalnie podchodzi do tematu. Niczym pan Wiesio :P
https://youtu.be/s8W5u3tvGis?t=56s
Nie ma co się czepiać. Chłopak trzyma standardy i tyle :-D
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 12-01-16, 14:51

A może też myślał że do rozpinowania kabli niezbędne jest specjalne urządzenie :lol:

Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 12-01-16, 21:00

JaQb_CK pisze:Widzę, że chłopak profesjonalnie podchodzi do tematu. Niczym pan Wiesio :P
https://youtu.be/s8W5u3tvGis?t=56s
Nie ma co się czepiać. Chłopak trzyma standardy i tyle :-D


Dokładnie to samo pomyślałem.
U siebie pewnie też zrobił na odpierdol :mrgreen:
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 12-01-16, 22:08

No patrzcie co za majtkogrzeb, a zdawało się, że chłopak ma poukładane, przykre
st182 gtb

Awatar użytkownika
rider016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 03-05-12, 20:15

Postautor: rider016 » 12-01-16, 22:26

A Carlos DCG też był na turbo skrętkach?
AT180

Awatar użytkownika
MatiM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 70
Rejestracja: 10-06-13, 10:38

Postautor: MatiM » 12-01-16, 23:04

rider016 pisze:A Carlos DCG też był na turbo skrętkach?


Tak też była, jeszcze nie ogarnięta. Ale zrobi się
ŻYJ TAK, ABY ŚMIERĆ NA KOŃCU POWIEDZIAŁA CI TAK '' Nienawidzę tej roboty gdy przychodzi mi zabierać takich ludzi jak ty''

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 13-01-16, 20:40

ja pierd0le... co za kaszana... to jakiś kurna problem wziąć lutownicę i użyć?!
co za matoł

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 26-01-16, 18:34

Elektrykę zostawiam na przyszły tydzień.
W międzyczasie chcieliśmy zlikwidować wyciek spod miski olejowej i co się okazało? Dwóch śrub imbusowych, które trzymają miskę do bloku nie da się odkręcić. Jeden imbus wyrobiony jest na "kółko", a w drugim gwint jest przekręcony. Jedyny wygodny dostęp do nich, żeby w jakiś sposób wyciągnąć śruby, jest po ściągnięciu zamachu. Nie da się odkręcić tych dwóch śrub bez zdjęcia skrzyni. Mam dość.

Żółw go to hell....

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 26-01-16, 18:52

nie da się naciąć żeby nabić nasadkę?

P.

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 26-01-16, 18:54

Nie da, z kąta jest podejście.

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 26-01-16, 20:35

te śruby mają dostęp przechooyowy ;/
współczuję takiego ulepa :(

Awatar użytkownika
mlodzik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1109
Rejestracja: 24-02-08, 16:00

Postautor: mlodzik » 26-01-16, 20:43

Torxa albo Splina wbijaj w te imbusy, często jest to ostatnia deska ratunku przy obrobionych łbach. Swoją drogą w życiu bym do miski śrub imbusowych nie dał. Przecież oryginalne śrubki z dwoma nakrętki do miski z ASO to nie taki koszmar.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D:D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D:D