ST185 JDM GT FOUR A by Krzychu
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
z tego co mi wiadomo, to nie masz tam zalozonego pająka z włącznikiem halogenow, jak chcesz je włączać bez tego włącznika to jedynie możesz znalezc w wiazce odpowiednie kable i zrobić dodatkowy włącznik i umiesic go pod kieratą, tylko po co kombinować, poszukaj pająka (przełącznik zespolony) który ma wlacznik halogenów obok włącznika świateł, bez tego ani rusz ps. przekaźnik w nogach pasażera już masz no albo kombinuj z pająkiem z anglika który masz...Krzychu pisze: trzeba znaleźć przyczyne niedzialajacych
co do luster to nie wiem co masz a czego nie masz, ale również i w tym przypadku występuje dodatkowy włącznik i przekaźnik, ewentualnie jak masz włącznik, to mogę podać nr tel, do kuzyna który niedawno przerabiał temat w swoim VI genie (też anglik po przekładce) więc już wie gdzie i co trzeba dorobić bo u niego już działają jak ta lala
Ostatnio zmieniony 02-10-15, 21:14 przez breczus, łącznie zmieniany 1 raz.
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
jestes tego pewny? pierwsze słysze, ale jeśli jest jak mówisz, to może kwestia jest w tym że wiązki masz włożone z europejczyka, czyli z opcją w manetce której Ci teraz barkuje, JDM musiał mieć zapewne inaczej to rozwiązane w wiązce w kabinie, prosciej bedzie zainwestować w manetkę (i lepiej mi się wydaje jest mieć możliwość osobnego właczenia przodu) niż szukać i rzeźbić wiązkę
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
Krzychu pisze:Powietrzny tmic nie będzie tak wydajny jak icek w zderzaku lub wodny
A widzisz, myślałem, że wodnego masz, mój błąd,
fmic w zderzaku carlosowym żre
http://gtfour.tumblr.com/image/130384758515
st182 gtb
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
EGT założone. Reakcja na "gaz" bardzo dobragóral pisze:ciekawe jaka będzie szybka jej reakcja na zmiany EGT?
Po odbiorze auta z Bydgoszczy celica jeszcze jakiś czas stała w warsztacie Jap-Auto w Gdańsku gdzie chłopaki mieli misję , żeby odgruzować celicję po przekładce, za co bardzo im dziękuję.
Wiele rzeczy zostało poprawione jak należy, kilka drobiazgów jeszcze zostało do zrobienia, jak brak długich świateł, brak zasilania w zapalniczce. Najgorsze jest to, że pojawiły się wycieki spod nowej uszczelki oem aso pod pokrywą zaworów oraz co gorsze na łączeniu miski, bloku i skrzyni po przejechaniu 200km. Mam nadzieję, że to nie uszczelniacz wału, bo się wk.. No, ale zrobi się, jak wszystko inne.
Aha, przydałby się schemat folding mirrorsów, bo skłądają się, ale w drugą stronę
Jakby ktoś miał do V gen to poproszę
Teraz trochę fotek z ostatnich prac.
Przedłużenie wiązki na "skrętki" przed:
Polutowane, poprawione:
to samo przy ECU:
Pozbyłem się peszla a'la zelmer:
Aku przeniesiony do bagażnika, w tle widać źle zarobione przewody hamulcowe, wszystkie przy pompie i kolektorze siły hamowania tak samo trzymały się na 2-3 zwojach:
Poprawione:
Po odbiorze auto zmulone było strasznie. Standardowo łącznik dolotu od przepustnicy był pęknięty.
Naprawiłem to po stoczniowemu :
Dolot zrobiony, wiązka uporządkowana, kable pochowane, nowe miejsce dla puszki bezpieczników, nowy grzyb, stary się rozsypał w rękach:
Będę musiał wydech poprawić w 4 miejscach, bo 3" rynna obija się o wszystko co możliwe, między innymi o coś takiego zamontowanego do przedniej podpory wału. Co to jest, czy jest potrzebne i czy można to zdemontować, żeby zrobić trochę miejsca?
Teraz auto wygląda tak:
Co do strojenia auta to zdecydowałem się na EMU.
Dziękuję. Pozdrawiam.
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21