ST185 JDM GT FOUR A by Krzychu

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 01-10-15, 18:19

Po małych problemach znowu jeździ. Teraz czeka sobie na założenie teinów, blitz nur speca i zegarów dodatkowych. Oprócz tego będzie poprawione mocowanie chłodnicy oleju, trzeba znaleźć przyczyne niedzialajacych halogenow oraz składanych lusterek.
Póki co skromne zdjęcie, zero szału:
Obrazek

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 01-10-15, 18:37

Alternator padł ?

Awatar użytkownika
vegeta_84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 978
Rejestracja: 04-02-09, 20:12

Postautor: vegeta_84 » 01-10-15, 19:31

Krzychu pisze:Póki co skromne zdjęcie, zero szału:

Co Ty gadasz ? zero szału ? Kufa jest cudna, jak bym był w stanie to bym ją odkupił od Ciebie :D
Obrazek
fanatyk V-gen

Awatar użytkownika
MisiekPolarny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 544
Rejestracja: 18-06-07, 08:48

Postautor: MisiekPolarny » 01-10-15, 19:57

Soczysta :D

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 02-10-15, 13:33

Markus pisze:Alternator padł ?
tak. Po regeneracji ładowanie w normie.
vegeta_84 pisze:jest cudna

MisiekPolarny pisze:Soczysta

Dzięki :D

Kinia80
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 14-09-13, 23:11

Postautor: Kinia80 » 02-10-15, 17:06

Fajny felung

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 02-10-15, 20:59

Krzychu pisze: trzeba znaleźć przyczyne niedzialajacych
z tego co mi wiadomo, to nie masz tam zalozonego pająka z włącznikiem halogenow, jak chcesz je włączać bez tego włącznika to jedynie możesz znalezc w wiazce odpowiednie kable i zrobić dodatkowy włącznik i umiesic go pod kieratą, tylko po co kombinować, poszukaj pająka (przełącznik zespolony) który ma wlacznik halogenów obok włącznika świateł, bez tego ani rusz ;) ps. przekaźnik w nogach pasażera już masz :) no albo kombinuj z pająkiem z anglika który masz...

co do luster to nie wiem co masz a czego nie masz, ale również i w tym przypadku występuje dodatkowy włącznik i przekaźnik, ewentualnie jak masz włącznik, to mogę podać nr tel, do kuzyna który niedawno przerabiał temat w swoim VI genie (też anglik po przekładce) więc już wie gdzie i co trzeba dorobić :) bo u niego już działają jak ta lala :)
Ostatnio zmieniony 02-10-15, 21:14 przez breczus, łącznie zmieniany 1 raz.
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 02-10-15, 21:03

breczus, jdmy nie mają w manetce przełącznika halogenow tylko wlącza się je przyciskiem gdzie normalnie jest przycisk p.mgielnych tylnych. W moim przypadku też tak jest.

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 02-10-15, 21:18

jestes tego pewny? pierwsze słysze, ale jeśli jest jak mówisz, to może kwestia jest w tym że wiązki masz włożone z europejczyka, czyli z opcją w manetce której Ci teraz barkuje, JDM musiał mieć zapewne inaczej to rozwiązane w wiązce w kabinie, prosciej bedzie zainwestować w manetkę (i lepiej mi się wydaje jest mieć możliwość osobnego właczenia przodu) niż szukać i rzeźbić wiązkę
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 02-10-15, 21:26

Zderzak cs leży w garażu. Zakładając go problem z halogenami sam by się rozwiązał a co najważniejsze zmieściłbym fmic. Niestety nie ma sensownego intercoolera którego bym upchnął między halogenami i jednocześnie nie byłby zasłonięty przez górną część zderzaka gt4

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 03-10-15, 01:07

po co fmic?
st182 gtb

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 03-10-15, 07:32

Powietrzny tmic nie będzie tak wydajny jak icek w zderzaku lub wodny

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 04-10-15, 15:43

Krzychu pisze:Powietrzny tmic nie będzie tak wydajny jak icek w zderzaku lub wodny

A widzisz, myślałem, że wodnego masz, mój błąd,
fmic w zderzaku carlosowym żre
http://gtfour.tumblr.com/image/130384758515
st182 gtb

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 08-10-15, 00:36

Zakupiona nowa termopara o średnicy 5mm. Autogauganowska wygląda jakby miała się zaraz przepalic i zrobić ała turbinie.
Obrazek
pytanie na który cylinder najlepej zamontować czujkę?

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 08-10-15, 09:27

Drugi od lewej. Grubsza, ciekawe jaka będzie szybka jej reakcja na zmiany EGT?
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 17-12-15, 23:23

góral pisze:ciekawe jaka będzie szybka jej reakcja na zmiany EGT?
EGT założone. Reakcja na "gaz" bardzo dobra :wink:

Po odbiorze auta z Bydgoszczy celica jeszcze jakiś czas stała w warsztacie Jap-Auto w Gdańsku gdzie chłopaki mieli misję , żeby odgruzować celicję po przekładce, za co bardzo im dziękuję.
Wiele rzeczy zostało poprawione jak należy, kilka drobiazgów jeszcze zostało do zrobienia, jak brak długich świateł, brak zasilania w zapalniczce. Najgorsze jest to, że pojawiły się wycieki spod nowej uszczelki oem aso pod pokrywą zaworów oraz co gorsze na łączeniu miski, bloku i skrzyni po przejechaniu 200km. Mam nadzieję, że to nie uszczelniacz wału, bo się wk.. No, ale zrobi się, jak wszystko inne.

Aha, przydałby się schemat folding mirrorsów, bo skłądają się, ale w drugą stronę :lol:
Jakby ktoś miał do V gen to poproszę :wink:

Teraz trochę fotek z ostatnich prac.
Przedłużenie wiązki na "skrętki" przed:
Obrazek
Polutowane, poprawione:
Obrazek
to samo przy ECU:
Obrazek
Pozbyłem się peszla a'la zelmer:
Obrazek
Aku przeniesiony do bagażnika, w tle widać źle zarobione przewody hamulcowe, wszystkie przy pompie i kolektorze siły hamowania tak samo trzymały się na 2-3 zwojach:
Obrazek
Poprawione:
Obrazek
Po odbiorze auto zmulone było strasznie. Standardowo łącznik dolotu od przepustnicy był pęknięty.
Naprawiłem to po stoczniowemu :lol: :
Obrazek
Obrazek
Dolot zrobiony, wiązka uporządkowana, kable pochowane, nowe miejsce dla puszki bezpieczników, nowy grzyb, stary się rozsypał w rękach:
Obrazek

Będę musiał wydech poprawić w 4 miejscach, bo 3" rynna obija się o wszystko co możliwe, między innymi o coś takiego zamontowanego do przedniej podpory wału. Co to jest, czy jest potrzebne i czy można to zdemontować, żeby zrobić trochę miejsca?
Obrazek

Teraz auto wygląda tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Co do strojenia auta to zdecydowałem się na EMU.
Dziękuję. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 18-12-15, 07:28

Da sie zrobic tak zeby 3 calowy wydech o nic nie obijał. Kto ci tak "pięknie " zrobił wiązke poprzednio!? Gdybys był z południa Polski, powiedział bym ze nieistniejący juz Project XS😬
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 18-12-15, 08:32

Góral cczytasz po łebkach. Ten co robił przekładkę ;) Z tego co widzę to _zulw007_.
Dobrze, że ogarniasz auto!! Podoba mi się Twój łacznik :-D Jak znajdę zdjęcia to wstawie jak wydech idzie u górala ;-)
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
DZIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1055
Rejestracja: 23-09-05, 22:18

Postautor: DZIK » 18-12-15, 08:46

Dobra robota Krzychu. Rece poucinac temu co kable na skretke laczy, gad dem jak ja kocham takie Januszostwo specow od przekladek.
Fura kozak , ten kolor robi robote w V genie.
Bylo:
AT180
ST202
ST205
ST185 Carlos

Awatar użytkownika
Wykas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1196
Rejestracja: 03-06-09, 16:50

Postautor: Wykas » 18-12-15, 09:57

kuffa.. ładna :/
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu