cieszta sie ze wujek góral w ogóle jeszcze cos czyta😝😉. Hmmm.. No z wiązka to sie kurde kolega nie popisał...JaQb_CK pisze:Góral cczytasz po łebkach. Ten co robił przekładkę Z tego co widzę to _zulw007_.
Dobrze, że ogarniasz auto!! Podoba mi się Twój łacznik Jak znajdę zdjęcia to wstawie jak wydech idzie u górala
ST185 JDM GT FOUR A by Krzychu
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
ło jeju... z uszczelnieniem jest troszkę roboty... ale wierzę w Ciebie i Twoich speców
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
Dzięki Bartek
Nie ukrywając swojego niezadowolenia z pracy jaką wykonał żółw, dzisiaj znowu skoczylo mi ciśnienie jak w trakcie jazdy podświetlenie zegarów i panelu grzania zaczęło mrugać, aż w końcu się wyłączyło. Czyżby jakaś skrętka w wiązce pod kokpitem się odkręciła? Who knows... Na noc odłączam aku. Nie chcę spalić auta razem z domem. Jedno ognisko w aucie mi wystarczy. Jestem załamany ilością rzeczy do poprawy po przekladce. Szkoda że żółw zwyczajnie umywa ręce.
Chciałem wszystko załatwić polubownie, ale kontakt się urwał. Na nic nie ma reklamacji. Ale to nic, zrobi się...
Nie ukrywając swojego niezadowolenia z pracy jaką wykonał żółw, dzisiaj znowu skoczylo mi ciśnienie jak w trakcie jazdy podświetlenie zegarów i panelu grzania zaczęło mrugać, aż w końcu się wyłączyło. Czyżby jakaś skrętka w wiązce pod kokpitem się odkręciła? Who knows... Na noc odłączam aku. Nie chcę spalić auta razem z domem. Jedno ognisko w aucie mi wystarczy. Jestem załamany ilością rzeczy do poprawy po przekladce. Szkoda że żółw zwyczajnie umywa ręce.
Chciałem wszystko załatwić polubownie, ale kontakt się urwał. Na nic nie ma reklamacji. Ale to nic, zrobi się...
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
Krzychu, musisz wszystkie takie rzeczy wyrzucić z instalacji :
podejrzewam, że gdzieś takie są u Ciebie w instalacji
u mnie w VI od Bassiego takich smaczków nie brakowało . . . . . przez te domowe rozwiązania paliło bezpieczniki
podejrzewam, że gdzieś takie są u Ciebie w instalacji
u mnie w VI od Bassiego takich smaczków nie brakowało . . . . . przez te domowe rozwiązania paliło bezpieczniki
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
Widzę, że chłopak profesjonalnie podchodzi do tematu. Niczym pan Wiesio
https://youtu.be/s8W5u3tvGis?t=56s
Nie ma co się czepiać. Chłopak trzyma standardy i tyle
https://youtu.be/s8W5u3tvGis?t=56s
Nie ma co się czepiać. Chłopak trzyma standardy i tyle
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
JaQb_CK pisze:Widzę, że chłopak profesjonalnie podchodzi do tematu. Niczym pan Wiesio
https://youtu.be/s8W5u3tvGis?t=56s
Nie ma co się czepiać. Chłopak trzyma standardy i tyle
Dokładnie to samo pomyślałem.
U siebie pewnie też zrobił na odpierdol
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
Elektrykę zostawiam na przyszły tydzień.
W międzyczasie chcieliśmy zlikwidować wyciek spod miski olejowej i co się okazało? Dwóch śrub imbusowych, które trzymają miskę do bloku nie da się odkręcić. Jeden imbus wyrobiony jest na "kółko", a w drugim gwint jest przekręcony. Jedyny wygodny dostęp do nich, żeby w jakiś sposób wyciągnąć śruby, jest po ściągnięciu zamachu. Nie da się odkręcić tych dwóch śrub bez zdjęcia skrzyni. Mam dość.
Żółw go to hell....
W międzyczasie chcieliśmy zlikwidować wyciek spod miski olejowej i co się okazało? Dwóch śrub imbusowych, które trzymają miskę do bloku nie da się odkręcić. Jeden imbus wyrobiony jest na "kółko", a w drugim gwint jest przekręcony. Jedyny wygodny dostęp do nich, żeby w jakiś sposób wyciągnąć śruby, jest po ściągnięciu zamachu. Nie da się odkręcić tych dwóch śrub bez zdjęcia skrzyni. Mam dość.
Żółw go to hell....
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
Torxa albo Splina wbijaj w te imbusy, często jest to ostatnia deska ratunku przy obrobionych łbach. Swoją drogą w życiu bym do miski śrub imbusowych nie dał. Przecież oryginalne śrubki z dwoma nakrętki do miski z ASO to nie taki koszmar.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D