ST185 GT4 '90
- _zulw007_
- Użytkownik
- Posty: 1492
- Rejestracja: 09-09-06, 22:17
To juz wedle uznania jak ktos chce 8 tloczkow tez nie ma problemu ale problemem sie robi wydajnosc pompy . W tamtym tyg. Robilem na tarczach nie cale 360 od dostawczaka i zacisk dawal klient nie wiem od czego one byly ale klocek prawie cala tarcze wykorzystywal. Pompe dawal od BMW. Ale alus 18" ledwo wszedl. Do celi tarcza o srednicy 300 i zacisku 4 tloczkowym w zupelnosci wystacza ale tak jak mowilem wszystko wedle uznania.
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
_zulw007_ pisze:To juz wedle uznania jak ktos chce 8 tloczkow tez nie ma problemu ale problemem sie robi wydajnosc pompy . W tamtym tyg. Robilem na tarczach nie cale 360 od dostawczaka i zacisk dawal klient nie wiem od czego one byly ale klocek prawie cala tarcze wykorzystywal. Pompe dawal od BMW. Ale alus 18" ledwo wszedl. Do celi tarcza o srednicy 300 i zacisku 4 tloczkowym w zupelnosci wystacza ale tak jak mowilem wszystko wedle uznania.
A z jakiego materiału robisz adaptery, jakiej grubości?
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
-
- Użytkownik
- Posty: 43
- Rejestracja: 12-09-15, 12:37
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
Do VI-stki podchodzi bez adapterów. jedynie trochę modernizuje się sam zacisk pod tarcze od WRX-a. Nie wiem jak z tarczą od s3
W V-tce myślę że jest podobnie.
Ponawiam pytanie.
A z jakiego materiału robisz adaptery, jakiej grubości?
W V-tce myślę że jest podobnie.
Ponawiam pytanie.
_zulw007_ pisze:To juz wedle uznania jak ktos chce 8 tloczkow tez nie ma problemu ale problemem sie robi wydajnosc pompy . W tamtym tyg. Robilem na tarczach nie cale 360 od dostawczaka i zacisk dawal klient nie wiem od czego one byly ale klocek prawie cala tarcze wykorzystywal. Pompe dawal od BMW. Ale alus 18" ledwo wszedl. Do celi tarcza o srednicy 300 i zacisku 4 tloczkowym w zupelnosci wystacza ale tak jak mowilem wszystko wedle uznania.
A z jakiego materiału robisz adaptery, jakiej grubości?
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
-
- Użytkownik
- Posty: 43
- Rejestracja: 12-09-15, 12:37
Maly update, autko stoi u mechanika i jest robione zawieszenie, hamulce, przewody i zbiornik.
Hamulce sa juz gotowe do montazu zaciski st205, amortyzatory wleca bc racing, a do zbiornika walbro.
http://imageshack.com/a/img910/2556/Ty0dHY.jpg
Hamulce sa juz gotowe do montazu zaciski st205, amortyzatory wleca bc racing, a do zbiornika walbro.
http://imageshack.com/a/img910/2556/Ty0dHY.jpg
-
- Użytkownik
- Posty: 43
- Rejestracja: 12-09-15, 12:37
-
- Użytkownik
- Posty: 43
- Rejestracja: 12-09-15, 12:37
-
- Użytkownik
- Posty: 43
- Rejestracja: 12-09-15, 12:37
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
-
- Użytkownik
- Posty: 43
- Rejestracja: 12-09-15, 12:37
Troszke przerwy sie zrobilo, przez ten czas udalo mi sie go odebrac od gt4 i znowu zawiezc z padnietym Walbro, wymiana na Boscha i wszystko smiga. Auto staje jak głupie dzieki hamulcom z st205, amortyzatory bc racing tez dzialaja wysmienicie. Z prac autorskich to niedlugo zostanie zrobiona reaktywacja pelnego Livesoundu, z tym ze glosniki beda nieoryginalne. Do zimy autko pojezdzi tak jak jest, a z pierwszym minusem zacznie sie operacja lakierowania i napraw blacharskich(Carlosowe maska i zderzak) oraz naprawa calego napedu- skrzynia z st205 i na 99% elegancki nowy zakuty silnik