El Matador - kompletna odbudowa auta

Roczniki 1990-1993
CSL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 18-06-16, 21:36

El Matador - kompletna odbudowa auta

Postautor: CSL » 25-06-16, 21:45

Witam,
Stałem się posiadaczem autka z dzieciństwa czyli celicy sainz limited. Zobaczyłem u kolegi i stwierdziłem,że muszą ją odbudować, Carlos ma spalony przodek ale na szczęście szybko ugaszona a reszta budy jest zdrowiutka.

Samochód:
*Toyota Celica Carlos Sainz limited

Silnik:
*3S-GTE

Przeniesienie napędu:
*seria

Zawieszenie:
*seria

Hamulce:
*seria

Układ wydechowy:
*seria


Koła:

seria

Wnętrze:

Deska spalona tapicerka do uratowania.

Audio:
*LIve sound

Body:
*kolor biały
Carlos

Obrazek


Na razie tyle bo sprawdzam czy już mogę pisać
Ostatnio zmieniony 25-06-16, 22:29 przez CSL, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 25-06-16, 22:16

To Ci powiem Kolego ze jestes troche w dupie. Ciekaw jestem skad weźmiesz części blacharskie do tego ? Dawno juz ich Toyota nie produkuje. O ile błotniki Wide Body sa do dostania bez problemu, to maska i zderzak sa praktycznie nie dostepne. No chyba ze Pawciu jeszcze ma laminaty. Co z elektryka? Przeciez jest pewnie cała usmażona 🙄 Jeżeli kupiłeś go za wiecej niż 3 tys zł to przplaciles.
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

CSL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 18-06-16, 21:36

Postautor: CSL » 25-06-16, 22:27

E tam przesadzasz.
zderzak i maskę mam na oku. elektryka nie problem. wole takie aua niż szczepana jakaiegoś ;]

kiedyś do jednego auta spryskiwaczy lamp szukałem 8 lat i znalazłem i tu się znajdą graty ciśnienia niema, wszystko ma być ori.


przepłaciłem -trudno się mówi ;]

Bierzemy się do roboty:
Obrazek

Obrazek

upały mnie trochę wyhamowały, na przyszły tydzień mam ustawione piaskowanie budy. potem epoksyd i pierwszy etap za mną potem już bedzie na spokojnie

Awatar użytkownika
Wiśnia2424
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 71
Rejestracja: 20-09-15, 22:00

Postautor: Wiśnia2424 » 25-06-16, 22:55

Ja Cię podziwiam ;) Że podchodzisz do tak trudnego zadania ... to już naprawdę sport dla bogatych, ale jeśli ją uratujesz to będzie to coś pięknego , bo tych aut już nie przybędzie .
Szacunek :roll:

CSL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 18-06-16, 21:36

Postautor: CSL » 25-06-16, 23:07

Narazie niema co podziwiać, jak skończę to mam nadzieję że będzie co.

Zwracam się odrazu z prośbą do forumowiczów jeśli napotkacie coś z gratów (a jest tego troche:P) co może mi się przydać proszę o info za ciekawe cynki odwdzięczę sie dobrym Whiskaczem - taki konkurs :)

Awatar użytkownika
Asci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1032
Rejestracja: 12-05-07, 00:38

Postautor: Asci » 26-06-16, 08:32

CSL, szacunek dla ciebie. Zycze wytrwalosci i dobrego sponsora na czesci.

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 26-06-16, 11:56

Wszystko da się zrobić i Ty też sobie poradzisz o ile jesteś zamożnym człowikiem, to odbudujesz autko bez najmniejszego problemu, bez ciśnienia oraz bez stresu. Pamietam jak był filmik na youtube z historią opisana ze miliarder wodował nowe lambo, i śmiał się po wyjściu z wody ze je odbuduje. I tak zrobił :) po dach w wodzie a rozebrane do gołęj blachy przez salon lambo i zrobione jak nalezy. Albo to bylo ferrari?? :roll: nie wazne :P

Na 100% nie opłaca się tego Carliego ratować, ale ludzie mają swoje marzenia i pasje, moją Celice sti po dachowaniu też sie nie opłacało ratowac a jednak dziś prezentuje się bardzo dobrze i technicznie też jest coraz lepiej, ale jako człowiek ponizej zarabiajacy średniej krajowej, odbudowa trwa bardzi długo etapami, oraz kosztuje mnie wiele wyrzeczen i nerwów, aby było elegancko. Tak czy inaczej trzymam uszy aby Ci się udało, bo wiem ze nie jeden taki projekt utknął na roznych forach motoryzacyjnych a potem szedl na psrzedaz niedokonczony.

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 26-06-16, 13:25

Właśnie. Tego sie obawiam ze utknie. Najgorzej bedzie z blacharka, elektryka tez od 0, ale to kwestia kasy. Podłużnice nie nadtopione?
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

kiwatyniec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 12-09-15, 12:37

Postautor: kiwatyniec » 26-06-16, 14:56

maska i zderzak to nie problem, pojawiaja sie regularnie na ebayu, wg mnie ciężko będzie ze wszystkimi detalami. No i nie wiem jak z dostępnością zawieszenia przedniego i napędów

Awatar użytkownika
vegeta_84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 978
Rejestracja: 04-02-09, 20:12

Postautor: vegeta_84 » 26-06-16, 15:03

Wszystko jest dostępne, jeszcze nie jest tak źle.
Obrazek
fanatyk V-gen

CSL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 18-06-16, 21:36

Postautor: CSL » 26-06-16, 15:36

Po dachu ja bym nie reanimował. Blachy są ok tyle co lakier spalony i troche rudej. Nic sie niepowykrzywialo nawet od temperatury. Jakbym kupil calego i tak bym go rozebral do zera. Wiec dla mnie bez roznicy co kupie. Aby buda byla zdrowa i z jednego kawalka. To moj 3ci projekt jak dotad udalo mi sie skoczyc poprzednie auta. Bogaty nie jestem ale budzet mam juz przewidziany.

Btw. Polakom się nic nie opłaca :p

Awatar użytkownika
groohaa1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 977
Rejestracja: 31-05-12, 22:41

Postautor: groohaa1 » 26-06-16, 17:22

To pochwal się co wcześniej odbudowywałeś, jakies linki...

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 26-06-16, 20:27

Tez bym oglądnał poprzednie projekty. Z silnika też nie wiadomo co zostało, temperatura przy pożarze mogła zrobić swoje. Tam nawet o ile pamietam ze zdjec to wszystko trzeba ze srodka wyciagnac bo pod deska rozdzielcza tez niezły sajgon. Po dachowaniu byś nie reanimował ja tez nie, ale u mnie dach nawet nie byl malowany :) tylko przod i bok mialem naprawde miekkie lądowanie zero wgniecen na dachu. Dlatego zrobilem autko. Balem sie ze na geometrii wyjda niespodzianki ale wszystko cacy. wklej te linki z poprzednich projektów bo naprawde zrzera mnie ciekawosc.

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 26-06-16, 20:31

Przy okazji napisałes iż Polakom się nic nie opłaca, a ja powiem inaczej że w Polsce WSZYSTKO się sprzeda. Celica ucieta szlifierką na typ TARGA sprzedała się, a teraz Carlos do połowy spalony za 12 tyś zł sprzedał się, gdy ładnego Carliego można kupic juz za 30 kilka, za granicą. Chyba nie myslisz ze ten projekt zamkniesz w tej kwocie, skoro ja do mojej STI juz z lakierowaniem i zawiasem oraz bierzącymi naprawami przekroczylem ok 14tys zl. a do Carliego wszystko dużo pewnie drozsze...

CSL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 18-06-16, 21:36

Postautor: CSL » 26-06-16, 21:53

nigdzie nie napisałem ze dałem za niego 12 ale 3 tez nie;]

Silnik ok mimo wszystko przejdzie remont, nawet pasek się mocno nie zjarał, wodny icek też się uratował (muszę jeszcze trochę w niego dmuchnąć sprawdzić czy się nie rozszczelnił, turbawka też ok ale i tak leci do regeneracji.Decha spłynełą kombajn tez komp, się uratował i kawałek wiązki tez więc jest od czego zaczynać;]

Poleci ktoś w okolicach wrocka sprawdzoną firmę o turbawek?
Deska rozdzielcza w carlosie różni się czymś od innych celic?
Ból jest taki, że nie mam punktu odniesienia, choć miałem przyjemność oglądnia carlosa kolegi MatiM, ale nie jest to 100% seryjne auto

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 26-06-16, 22:28

Deska jest ta sama. Tyle ze zamiast zegary ładowania masz wskaźnik od doładowania
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 26-06-16, 23:07

CSL pisze:Poleci ktoś w okolicach wrocka sprawdzoną firmę o turbawek?


TurboJet ;) robili mi 30 turbin albo i lepiej i wszystko cacy

Awatar użytkownika
Suseł
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 2591
Rejestracja: 01-01-08, 19:36

Postautor: Suseł » 27-06-16, 06:21

CSL pisze:Poleci ktoś w okolicach wrocka sprawdzoną firmę o turbawek?


Szukałbym turbawki od ST205 ;)
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007

Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold

Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily

Awatar użytkownika
bryku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: 23-05-12, 13:02

Postautor: bryku » 27-06-16, 08:10

CSL pisze:Deska rozdzielcza w carlosie różni się czymś od innych celic?


tak jak napisał góral - to samo tylko jeden wskaźnik pokazuje inną wartość.
Popatrz - ktoś nawet sprzedaje całą celikę na graty: viewtopic.php?t=41467 :lol:

wg mnie to nawet ciekawiej bo doładowanie możesz sobie wrzucic potem z kompletem innych zegarów. a ładowanie masz na seryjnym zegarze.

trzymam kciuki za projekt. aby twoj zapał nie przygasł.

CSL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 18-06-16, 21:36

Postautor: CSL » 27-06-16, 08:41

Suseł pisze:
CSL pisze:Poleci ktoś w okolicach wrocka sprawdzoną firmę o turbawek?


Szukałbym turbawki od ST205 ;)


ma być 100% oryginał