Czerwona strzała GT V 2,0 GTI
-
- Użytkownik
- Posty: 311
- Rejestracja: 27-07-16, 13:42
Czerwona strzała GT V 2,0 GTI
Dzień dobry
Jestem nowy na forum i jak to każdy facet który ma już rodzinę zawsze chcę mieć coś dla siebie , coś do czego nikt inny nie będzie miał wstępu i kluczyków.
Wcześniej miałem zajawkę na motocykle , ale po 10 latach już mi przeszło.(chyba człowiek mądrzeje na starość)
Samochód:
*Toyota Celica ST182
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie :
Amortyzatory MONROE
Sprężyny minus 4 cm
Hamulce:
Seryjne , tylko wymienione wszystkie klocki tarcze i gumy na zaciskach
Nowy płyn.
Układ wydechowy:
*seria od początku do końca
Układ dolotowy:
Filtr stożkowy.
Koła:
Felgi 16"
Wnętrze:
Seryjne.
Audio:
Radio Alpine jakiś wzmacniacz i tuba do bagażnika.
Body:
*białe kierunki w zderzak
*białe kierunki w błotnik
*nowy lakier
*dokładki zderzaka z VI
Krótki opis/historia samochodu:
Szukałem jakiegoś klasyka ale takiego innego , czego nie spotyka się na drogach.
Wybór padł na Toyotę Celica V 2,0 GTI 156KM( tylko gdzie te konie )
Po długich poszukiwaniach i zwiedzeniu prawie całej Polski kupiłem takową w Opolu
Jest ona z 1991r jest piękna i jak na Celicę przystało jest czerwona
Moje plany są już częściowo realizowane.
Jak szukałem tego modelu to głównie chodziło mi oto by była w fajnym stanie blacharskim.
Wszystkie które oglądałem miały być w dobrym stanie a w żeczywistości były zmasakrowane i zjedzone przez rdzę.
Model którego znalazłem jest jak myślę w dobrym jak na swoje lata stanie.
Nie ma też wad:
Z wad silnika:
Jak odpaliłem go rano to tak dziwnie odpalał na zimnym ,po rozgrzaniu wszystko gra ,
Okazało się ze padł czujnik temperatury ssania .Wymieniłem i jest ok
Kolejną sprawą to takie żeżenie przy puszczaniu gazu , okazało się że musiałem wymienić napinacz hydrauliczny ,oraz przy okazji cały kompletny rozrząd (dobrze że w drodze powrotnej się nie rozleciało)
Kolejną wadą był układ wydechowy ,poprzedni właściciel go wybebeszył i wstawił przelotowy tłumik, w efekcie nie słychać było swoich myśli.
Ale zaradziłem już temu , udało mi się zprowadzić kompletny komplet tłumików aż od Anglosasów, teraz czeka na wolny kanał.
Kolejnym minusem było zawieszenie Obniżone o 4 cm i usztywnione kolejna masakra .
Kupiłem nowe amorki ,oraz orginalne sprężyny plus komplet poliuretanów na tył i teraz
chodzi jak talala .
Zabrałem się już za blacharkę .
Podwozie w miejscach korozji poszło do piaskowania.
Następnie ,elementy gdzie była rdza wycięte i pryśniente podkładem epoksydowym odaz Bitexem .
Oto efekt:
Po zakonserwowaniu:
W środę auto idzie do spawacza więc wszystkie dziury znikną
Przed usunięciem dziur w podłodze muszę wymontować dywaniki na podłodze
A przy okazji będę prał całą podłogę i obicia foteli.
Przy okazji wyciszę całe auto
W planach wymiana kierunkowskazów w zderzaku i błotnikach na białe
felgi 16 od wersji turbo.
Po polakierowaniu całej kasty wezmę się za estetykę silnika.
ale to odległe plany.
Pozdrawiam
Jestem nowy na forum i jak to każdy facet który ma już rodzinę zawsze chcę mieć coś dla siebie , coś do czego nikt inny nie będzie miał wstępu i kluczyków.
Wcześniej miałem zajawkę na motocykle , ale po 10 latach już mi przeszło.(chyba człowiek mądrzeje na starość)
Samochód:
*Toyota Celica ST182
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie :
Amortyzatory MONROE
Sprężyny minus 4 cm
Hamulce:
Seryjne , tylko wymienione wszystkie klocki tarcze i gumy na zaciskach
Nowy płyn.
Układ wydechowy:
*seria od początku do końca
Układ dolotowy:
Filtr stożkowy.
Koła:
Felgi 16"
Wnętrze:
Seryjne.
Audio:
Radio Alpine jakiś wzmacniacz i tuba do bagażnika.
Body:
*białe kierunki w zderzak
*białe kierunki w błotnik
*nowy lakier
*dokładki zderzaka z VI
Krótki opis/historia samochodu:
Szukałem jakiegoś klasyka ale takiego innego , czego nie spotyka się na drogach.
Wybór padł na Toyotę Celica V 2,0 GTI 156KM( tylko gdzie te konie )
Po długich poszukiwaniach i zwiedzeniu prawie całej Polski kupiłem takową w Opolu
Jest ona z 1991r jest piękna i jak na Celicę przystało jest czerwona
Moje plany są już częściowo realizowane.
Jak szukałem tego modelu to głównie chodziło mi oto by była w fajnym stanie blacharskim.
Wszystkie które oglądałem miały być w dobrym stanie a w żeczywistości były zmasakrowane i zjedzone przez rdzę.
Model którego znalazłem jest jak myślę w dobrym jak na swoje lata stanie.
Nie ma też wad:
Z wad silnika:
Jak odpaliłem go rano to tak dziwnie odpalał na zimnym ,po rozgrzaniu wszystko gra ,
Okazało się ze padł czujnik temperatury ssania .Wymieniłem i jest ok
Kolejną sprawą to takie żeżenie przy puszczaniu gazu , okazało się że musiałem wymienić napinacz hydrauliczny ,oraz przy okazji cały kompletny rozrząd (dobrze że w drodze powrotnej się nie rozleciało)
Kolejną wadą był układ wydechowy ,poprzedni właściciel go wybebeszył i wstawił przelotowy tłumik, w efekcie nie słychać było swoich myśli.
Ale zaradziłem już temu , udało mi się zprowadzić kompletny komplet tłumików aż od Anglosasów, teraz czeka na wolny kanał.
Kolejnym minusem było zawieszenie Obniżone o 4 cm i usztywnione kolejna masakra .
Kupiłem nowe amorki ,oraz orginalne sprężyny plus komplet poliuretanów na tył i teraz
chodzi jak talala .
Zabrałem się już za blacharkę .
Podwozie w miejscach korozji poszło do piaskowania.
Następnie ,elementy gdzie była rdza wycięte i pryśniente podkładem epoksydowym odaz Bitexem .
Oto efekt:
Po zakonserwowaniu:
W środę auto idzie do spawacza więc wszystkie dziury znikną
Przed usunięciem dziur w podłodze muszę wymontować dywaniki na podłodze
A przy okazji będę prał całą podłogę i obicia foteli.
Przy okazji wyciszę całe auto
W planach wymiana kierunkowskazów w zderzaku i błotnikach na białe
felgi 16 od wersji turbo.
Po polakierowaniu całej kasty wezmę się za estetykę silnika.
ale to odległe plany.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 02-10-16, 17:16 przez rafał 1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 311
- Rejestracja: 27-07-16, 13:42
No w końcu prace ruszyły.
Doszły też nowe prezenyty:
Kierunki w zderzak i błotniki.
oraz dokładki zderzaka
Został też zamontowany nowy kompletny wydech od kolektora do końca.
Wymieniłem komplet tulei poliuretanowych w tylnym zawieszeniu
oraz obie śruby w tylnej piaście.
Zregenerowałem hamulce , wymieniłem wszystkie gumy w zaciskach i na tłoczkach.
Nowe klocki
Zalałem nowym płynem .
Zostały też wymienione przewody miedziane te co idą do regulatora siły hamowania.
Doszły też nowe prezenyty:
Kierunki w zderzak i błotniki.
oraz dokładki zderzaka
Został też zamontowany nowy kompletny wydech od kolektora do końca.
Wymieniłem komplet tulei poliuretanowych w tylnym zawieszeniu
oraz obie śruby w tylnej piaście.
Zregenerowałem hamulce , wymieniłem wszystkie gumy w zaciskach i na tłoczkach.
Nowe klocki
Zalałem nowym płynem .
Zostały też wymienione przewody miedziane te co idą do regulatora siły hamowania.
Ostatnio zmieniony 07-10-16, 18:56 przez rafał 1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 311
- Rejestracja: 27-07-16, 13:42
Jak kupiłem tą Celica to chodziło mi żeby była jak najbardziej zbliżona do orginału
I znalazłem w Warszawie firmę która ściąga wydechy do wersji 2.0 gti od Anglików.
A oto efekt końcowy z poskładanym zawieszeniem
.
Aż oko cieszy efekt końcowy , było ciężko ale się opłacało
Zdjęcia były robione telefonem , w rzeczywistości wygląda o wiele lepiej
I znalazłem w Warszawie firmę która ściąga wydechy do wersji 2.0 gti od Anglików.
A oto efekt końcowy z poskładanym zawieszeniem
.
Aż oko cieszy efekt końcowy , było ciężko ale się opłacało
Zdjęcia były robione telefonem , w rzeczywistości wygląda o wiele lepiej
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
rafał 1, Dopasuj pierwszy post do szablonu obowiązującego na forum
viewtopic.php?t=25725
A po drugie - dbaj, kochaj i jeździj na zloty
viewtopic.php?t=25725
A po drugie - dbaj, kochaj i jeździj na zloty
Po prostu Frugo
-
- Użytkownik
- Posty: 311
- Rejestracja: 27-07-16, 13:42
Wszystko już zmieniłem.
A na zlotach na pewno się spotkamy tylko muszę zgrać auto do końca
W zderzak chcę zamontować światła do jazdy dziennej:
http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dzienne ... 66343.html
Co wy na to ?
Podobne okrągłe były wstawiane w IV
https://www.google.pl/imgres?imgurl=htt ... mrc&uact=8
A na zlotach na pewno się spotkamy tylko muszę zgrać auto do końca
W zderzak chcę zamontować światła do jazdy dziennej:
http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dzienne ... 66343.html
Co wy na to ?
Podobne okrągłe były wstawiane w IV
https://www.google.pl/imgres?imgurl=htt ... mrc&uact=8
- vegeta_84
- Użytkownik
- Posty: 978
- Rejestracja: 04-02-09, 20:12
- owiec0
- Użytkownik
- Posty: 257
- Rejestracja: 29-06-16, 00:50
Oryginalne halogeny akurat stoją na allegro i czekają na zakup:) To znaczy przedliftowe, bo poliftowego lewego to nie mogę upolować już od dawna... A tak w ogóle to czy można jeździć na halogenach jako światłach do jazdy dziennej? Serio pytam, bo nie wiem jak to w przepisach jest. Sam mam w planach tak jeździć jeżeli kiedyś wreszcie znajdę ten halogen...
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
vegeta_84 pisze:rafał 1 pisze:ie lepiej wstawic oryginalne halogeny skor chciales trzymac sie oryginalu?
That's a great idea, no daylight allowed on a V-gen
No chyba że dopadniesz zderzak z turbawki JDM z miejscem na okrągłe halogeny
taki o:
20160828_185504 by w b, on Flickr
st182 gtb
- vegeta_84
- Użytkownik
- Posty: 978
- Rejestracja: 04-02-09, 20:12
budolf pisze:vegeta_84 napisał/a:
rafał 1 napisał/a:
ie lepiej wstawic oryginalne halogeny skor chciales trzymac sie oryginalu?
That's a great idea, no daylight allowed on a V-gen
No chyba że dopadniesz zderzak z turbawki JDM z miejscem na okrągłe halogeny
taki o:
20160828_185504 by w b, on Flickr
Ło to mi chodziło
A tak w ogóle to czy można jeździć na halogenach jako światłach do jazdy dziennej? Serio pytam, bo nie wiem jak to w przepisach jest. Sam mam w planach tak jeździć jeżeli kiedyś wreszcie znajdę ten halogen...
Co do tego pomysłu, też tak chciałem ale ze strony prawa, no wey
Aczkolwiek nie wiem czemu, przecie halogeny nie świecą po gałach tylko po drodze i chodnikach.
-
- Użytkownik
- Posty: 311
- Rejestracja: 27-07-16, 13:42
w chwili wolnego czasu wszystkie fotele wyleciały
Tapicerka z foteli poszła do prania jak i zarazem wykładzina z całego auta.
Przy okazji zrobiłem porządek z przewodami od radia oraz od wzmacniacza.
Masakra jak ludzie potrafią sobie utrudnić życie
Dziś powoli przygotowywuje auto do malowania i luzuje wszystkie śruby od elemętów które idą do malowania .
Zdemontowałem zderzak przedni i masakra cztery śruby z ośmiu ukręciłem mimo że wcześniej użyłem WD 40 , następnie wiertarka i po kolei gwintowniki . Fajna zabawa
Dobrze że posłuchałem Tatę , bym kupił komplet gwintowników .
Bo większość śrub będzie się ukręcać , wkącu lata robią swoje z metalem.
Po zdemontowaniu zderzaka cała bekla przednia oraz dół pasa przedniego poszła do szlifowania i malowania
A oto efekt
Tapicerka z foteli poszła do prania jak i zarazem wykładzina z całego auta.
Przy okazji zrobiłem porządek z przewodami od radia oraz od wzmacniacza.
Masakra jak ludzie potrafią sobie utrudnić życie
Dziś powoli przygotowywuje auto do malowania i luzuje wszystkie śruby od elemętów które idą do malowania .
Zdemontowałem zderzak przedni i masakra cztery śruby z ośmiu ukręciłem mimo że wcześniej użyłem WD 40 , następnie wiertarka i po kolei gwintowniki . Fajna zabawa
Dobrze że posłuchałem Tatę , bym kupił komplet gwintowników .
Bo większość śrub będzie się ukręcać , wkącu lata robią swoje z metalem.
Po zdemontowaniu zderzaka cała bekla przednia oraz dół pasa przedniego poszła do szlifowania i malowania
A oto efekt
- cccp88
- Użytkownik
- Posty: 918
- Rejestracja: 21-03-10, 22:11