Celica ST185 CS No.2470/5000

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 23-01-17, 00:41

krrizz pisze:wpisz numer katalogowy w wyszukiwarkę i wyjdą Ci linki do stron gdzie jeszcze można wkładkę kupić,
wpisując nr. mieszka w grafikę wychodzi kilka zdjęć mieszka, i jakoś tak ten nowy mieszek mi nie pasuje, jest za szary, chyba że jest to przekłamanie kolorystyczne



Tzn gdzieś zza granicy za dolary ? To ja sie nie znam, nie wiem jak, narazie zapytam w ASO.

kamjar pisze:Super Carlos, gratulacje. Tylko pozazdrościć :D Powodzenia w dalszych pracach, na pewno będę śledził temat :D

Dzięki, nie ukrywam że miło się czyta takie komentarze ;-)

Dzisiaj ją umyłem i nawoskowałem.
Obrazek
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

Awatar użytkownika
kycho
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 10-01-15, 14:13

Postautor: kycho » 23-01-17, 14:19

Oszukujesz. Na tym zdjęciu wygląda jak jakiś model 1:43 a nie umyty i nawoskowany CS :-D

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 23-01-17, 14:23

fap fap fap
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

Awatar użytkownika
krrizz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2343
Rejestracja: 07-05-06, 13:40

Postautor: krrizz » 23-01-17, 15:10

outatime pisze:Tzn gdzieś zza granicy za dolary ? To ja sie nie znam, nie wiem jak, narazie zapytam w ASO.


wystarczy karta kredytowa i cały świat jest Twój :D

Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 24-01-17, 01:44

Zrobione telefonem, prawdziwego aparatu nie posiadam 8)
Wkrótce usunę folię przyciemniającą z tylnych szyb, słabo to wygląda i przeszkadza przy cofaniu w nocy.
Gdyby ktoś miał do sprzedania emblemat na tylną klapę turbo4wd to chętnie kupię, trochę go tutaj brakuje, resztę oznaczeń mam (tylko przymocować).

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 24-01-17, 08:19

outatime pisze:Gdyby ktoś miał do sprzedania emblemat na tylną klapę turbo4wd to chętnie kupię

mam, proszę o maila.

P.

Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 24-01-17, 09:12

Pawciu, poszłedł email i PW, tak dla pewności.
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

Awatar użytkownika
GCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: 07-04-09, 21:38

Postautor: GCG » 24-01-17, 22:56

Piękny Carlos w najpiękniejszym kolorze! Gratulacje auta :)
Gregor

Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 08-02-17, 02:42

GCG, dzięki !

Pisałem wcześniej że ubywa płyn hamulcowy. Zauważyłem wyciek przy końcówce jednego z przewodów ABS. Dokładniej, przewód biegnący od zbiorniczka z płynem hamulcowym, przy grodzi, do pompy ABS.
Tak się składa że miałem taki przewód z poprzedniej celicy, więc wymieniłem.
Stwierdziłem przy tym że płyn wyciekał w tym miejscu już od dawna, świadczy o tym "poparzony" lakier w tym miejscu, poza tym ktoś wcześniej majtkogrzebał przy tej końcówce - przewód był nieco krótszy niż mój, który zamontowałem, i nie siedział w ostatniej plastikowej prowadnicy bo był za krótki.
Końcówka też fabrycznie jest odpowiednio ukształtowana aby przylegała do stożka w gnieździe, a została przycięta i ukształtowana na nowo, i to już nie było do końca szczelne.

A więc przewód wymieniony, cały układ odpowietrzyłem. Oblatane jakieś 500km od wymiany i płynu do tej pory nie ubywa.

Fotki już po wymianie przewodu. Nie robiłem fotorelacji z prac, ale chcę pokazać jak w mało prawdopodobnym i widocznym miejscu była nieszczelność, tym bardziej jak plastikowa osłona była założona.
Spodziewałem się wycieku na przewodzie przy jednym z kół a nie tutaj :-D No ale mój bląd - plastikowa osłona trzymająca się na opaskach zaciskowych zamiast fabrycznych spinek wskazywała na pewną fachowość jaka mogła się pod tym kryć :lol:
Obrazek Obrazek
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

Awatar użytkownika
Wiśnia2424
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 71
Rejestracja: 20-09-15, 22:00

Postautor: Wiśnia2424 » 15-02-17, 22:26

Rzeczywiście pięknie się prezentuje :P Idealnie pasuje taki Carlos do podziemnego parkingu :wink: pewnie doskonale ściąga spojrzenia właścicieli innych aut :-D

Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 18-02-17, 16:39

Wiśnia2424, nie mam pojęcia.

Nadal potrzebny:
emblemat na tylną klapę turbo4wd (Pawciu niestety u siebie nie znalazł)
kierownica od st185

Gdyby ktoś coś. :wink:
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

Awatar użytkownika
Juru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 34
Rejestracja: 08-11-15, 22:59

Postautor: Juru » 19-02-17, 10:46

outatime napisz do tego gościa, na jednym ze zdjęć z ogłoszenia widnieje klapa z tym emblematem :)

https://www.olx.pl/oferta/maska-celica- ... a6457860a1

Awatar użytkownika
Slowik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 146
Rejestracja: 25-10-13, 11:26

Postautor: Slowik » 20-02-17, 13:34

Emblematu ja też poszukuję, natomiast kierownicę mogę mieć, sprawdzę.
ST 185 WB

Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 30-04-17, 00:02

Emblematu jeszcze nie udało się zdobyć, i fabrycznej kierownicy z ST185 też nie.
Jakiś czas nie uaktualniałem tematu, ale pomimo że nic szczególnego się nie dzieje, to kilka rzeczy się uzbierało od lutego i to będzie dłuższy post.

Trochę ulepszyłem audio, bo brakowało mi Live Sounda.
Głośniki Pioneer TS-G1031I plus 2 fabryczne głośniki w puszkach LS z tyłu grały zauważalnie słabiej niż pełny zestaw LS.
Wymieniłem je na model TS-E1002i i wygłuszyłem gąbką przednie puszki - zagrało to znacznie lepiej.
Zachęcony jakością dźwięku serii TS-E, nabyłem również do tylnych puszek odpowiedniki o średnicy 17cm: TS-E1702is

Więc obecnie audio to 2 głośniki 10cm z przodu, i 2 z tyłu 17cm - wszystkie w fabrycznych puszkach. Podłączone tylko pod radio Pioneer DEH-X8700BT, bez dodatkowego wzmacniacza.
Jestem bardzo zadowolony z efektu. Na tyle że już nie potrzebny mi tu LS :wink:
Gra ładnie, czysto, głośno i jest sporo basu.

Pioneer TS-E1002i
Obrazek Obrazek

Porównanie TS-G i TS-E
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Gotowe do montażu
Obrazek

Na tył 17cm Pioneer TS-E1702is
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Zdjęcia z montażu
ObrazekObrazek
Obrazek Obrazek

Kolejna rzecz jaką udało się ogarnąć to zegary.
Problem był taki że jakoś mi to dziwnie słabo świeciło, pomimo wymiany wszystykich żarówek.
Brakowało tej soczystej zieleni a całe podświetlenie wyglądało jakby świeczka była z tyłu, więc musiałem sprawdzić o co chodzi z tarczami zegarów.

Tył tarcz zegarów był cały czarny, podejrzewałem że jest to jakaś folia lub farba. Postanowiłem to potraktować rozpuszczalnikiem, poniżej efekty.
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Gdyby ktoś chciał tak rozbierać zegary, to poprawnie ustawić wskazówki da się jedynie jak zegary są włączone - stacyjka na pozycję przed rozruchem.
Wcześniej jak za pierwszym razem to poskładałem i podłączyłem, to obrotomierz pokazywał 4k rpm, temperatura wody że auto jest rozgrzane itp.
Wszystko się przestawia podczas zdejmowania i zakładania wskazówek na te igiełki - nie da się tego nie obrócić, a wracają do swojej nominalnej pozycji jedynie po podłączeniu i dopiero wtedy można poprawnie ustawić na nich wskazówki.
Najtrudniej odpowiednio ustawić wskaźnik paliwa - polecam przed tym zatankować pod korek i ustawić wskazówkę na końcu skali.

Trochę dziubania z tym było ale nareszcie świeci jak powinno.
Obrazek Obrazek


Następną rzeczą którą się zająłem był wyciek oleju z tylnego dyferencjału.
Ciekło na simmeringu półosi.
Obrazek Obrazek

Wziął bym z ASO, ale nie miałem czasu czekać i cena 2x wyższa.
Gdyby ktoś potrzebował, poniżej można dobrać po wymiarach.
Obrazek

Dyfer zalany Valvoline 75W90 GL5 LS - dzięki krizz i Krzychu za szybką pomoc w wyborze odpowiednich parametrów i dziękuję również DCG i bartek_asik za to że mogę zawsze zadzwonić i podpytać to i owo :wink:
Obrazek Obrazek
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

kitol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 113
Rejestracja: 23-09-16, 21:57

Postautor: kitol » 29-05-17, 07:37

U mnie każdy simmering w pudełku Corteco był firmy NOK. Ten Twój na zdjęciu też? Z tego co wiem, to fabryka kładła w tamtych czasach na pierwszy montaż NOK-i. Możliwe więc, że w ASO kupiłbyś taki sam.

Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 31-05-17, 02:31

Bardzo możliwe że tu też jest NOK, ale nie pamiętam na 100%.
W każdym razie olej nie cieknie.
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 31-05-17, 07:42

NOK w Corteco to nie jest ten sam NOK co w ASO. Można powiedzieć niestety. Z pewnością nie mają tej samej wytrzymałości.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

sawawawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 495
Rejestracja: 19-08-07, 08:25

Postautor: sawawawa » 31-05-17, 08:38

Uszczelniacze do dyfra kupujemy tu

Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 05-06-17, 14:40

Ok, dzięki za rady.

Przymierzam się do wymiany rozrządu oraz wymiany wszystkich uszczelniaczy, simmeringów które mogą tego wymagać.

Jakieś sugestie co, gdzie za ile, czy tylko ASO ?
Wymiana rozrządu - wyciągać silnik czy nie ?

Dostęp tam jest trudny więc może łatwiej będzie wyciągnąć cały silnik i zrobić wszystko co trzeba, bo oleju też ubywa a nie jestem w stanie dokładnie stwierdzić skąd.
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

kitol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 113
Rejestracja: 23-09-16, 21:57

Postautor: kitol » 06-06-17, 08:48

Ja u siebie nie wyciągałem silnika i nie jest tam tak źle z dostępem. Nie wiem czym się różni turbo, podejrzewam, że w kwestii wymiany napędu rozrządu niewiele. U mnie siedzi wolnossak 2.0. Trochę od góry, trochę od dołu i da się to zrobić. Co do simmeringów są widzę różne opinie. Na przykładzie mojego silnika: jak pisałem wcześniej w moim silniku wszystkie simmeringi to NOK-i z pudełeczek Corteco. Kosztowały mniej więcej 11-18 zł za sztukę. Kupione w motoryzacyjnym w Pabianicach. Po wpisie Carsika sam jestem ciekaw ile wytrzymają, ale póki co trzymają. Po dwóch i pół roku i ok. 20 000 km nie przecieka żaden. Jak któryś zacznie mi puszczać podzielę się tym na forum. O-ring w pompie oleju (taki fikuśny) musiałem kupić w ASO, bo nie udało mi się dostać go nigdzie indziej. Swoją drogą bardzo ładny Carslosik.