Carlos Sainz 3812/5000

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 13-01-17, 05:52

8) ufffff....
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Łyba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: 10-06-14, 10:57

Postautor: Łyba » 13-01-17, 07:50

Ja też chcę Carlosa i i i prywatna stacje benzynowa :(

Awatar użytkownika
Pitahaja
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 100
Rejestracja: 12-12-06, 23:28

Postautor: Pitahaja » 13-01-17, 21:56

Z cyklu piątkowe promocje w Lidlu

3sgte revII przebieg podobno 149k

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dwa błotniki

Obrazek

Oprócz tego zakupiłem "na zapas" inne graty z CS min cały kompletny zawias,hamulce,klimatyzacje,wał,dyfer,skrzynia,ecu,wiązka Lhd,cały środek w skórze,spryski lamp,plastiki bagażnika z wykładziną,nadkola wb,drzwi kompletne i 150 innych pierdół...Teraz szukam kogoś ogarniętego,kto zrobi przekładkę silnika
Ostatnio zmieniony 15-01-17, 04:55 przez Pitahaja, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cccp88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 918
Rejestracja: 21-03-10, 22:11

Postautor: cccp88 » 14-01-17, 04:54

Że idziesz grubo w temacie to mało powiedziane :) Oby tak dalej, powodzenia :wink:

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4502
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 14-01-17, 22:19

"Chlapacze" w wide body? :eek:
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 14-01-17, 22:25

ktoś sobie doczepił uniwersalne z allegro
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Pitahaja
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 100
Rejestracja: 12-12-06, 23:28

Postautor: Pitahaja » 15-01-17, 00:55

KRYSO pisze:"Chlapacze" w wide body? :eek:


DCG pisze:ktoś sobie doczepił uniwersalne z allegro


Italo tjuning z Fiata :-D

Pytanie do znawców,czy każdy Carlos miał torsena? Jeśli nie,można to jakoś sprawdzić poza otwieraniem dyfra?

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 15-01-17, 10:18

Każdy. Rusz na sniegu gwałtownie i niech ktoś Ci popatrzy czy Ci spina, ale raczej masz. Acha zapomniałem ze Ci chwilowo nie jezdzi. 🙄
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

mmg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 01-02-13, 09:47

Postautor: mmg » 16-01-17, 23:32

Pitahaja pisze:
KRYSO pisze:"Chlapacze" w wide body? :eek:


DCG pisze:ktoś sobie doczepił uniwersalne z allegro


Italo tjuning z Fiata :-D

Pytanie do znawców,czy każdy Carlos miał torsena? Jeśli nie,można to jakoś sprawdzić poza otwieraniem dyfra?


Przy odlaczonym wale zakręc kolem/dyfrem z jednej strony. W Torsenie będzie się obracala takze flansza wału. W otwartym dyfrze tylko drugie koło będzie się kręcić. W obydwu dyfrach koła będą się kręcić w przeciwne strony, po tym nie poznasz. Szansa że masz otwarty jest znikoma.

Awatar użytkownika
Pitahaja
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 100
Rejestracja: 12-12-06, 23:28

Postautor: Pitahaja » 16-01-17, 23:38

mmg pisze:
Pitahaja pisze:
KRYSO pisze:"Chlapacze" w wide body? :eek:


DCG pisze:ktoś sobie doczepił uniwersalne z allegro


Italo tjuning z Fiata :-D

Pytanie do znawców,czy każdy Carlos miał torsena? Jeśli nie,można to jakoś sprawdzić poza otwieraniem dyfra?


Przy odlaczonym wale zakręc kolem/dyfrem z jednej strony. W Torsenie będzie się obracala takze flansza wału. W otwartym dyfrze tylko drugie koło będzie się kręcić. W obydwu dyfrach koła będą się kręcić w przeciwne strony, po tym nie poznasz. Szansa że masz otwarty jest znikoma.


No właśnie to tak nie działa...Mam też szpere torsen w Lexusie,robiłem tak jak piszesz i nic z tego.

Awatar użytkownika
Pitahaja
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 100
Rejestracja: 12-12-06, 23:28

Postautor: Pitahaja » 18-01-17, 22:33

Udało się uruchomić czarnego :-D Wielkie podziękowania dla JaQb_CK za wsparcie telefoniczno-techniczne :!: Auto jest mocno zapuszczone,stało ponad 3 lata bez rozruchu.Jednocześnie muszę podjąć decyzje ,który z nich ze mną zostanie.Nie stać mnie na przywrócenie do stanu wymarzonego dwóch sztuk,więc gdyby ktoś był zainteresowany,zapraszam na pw do negocjacji



Obrazek
Ostatnio zmieniony 24-01-17, 08:41 przez Pitahaja, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kycho
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 27
Rejestracja: 10-01-15, 14:13

Postautor: kycho » 20-01-17, 14:07

Ta maska z turbo w ziemnym kamuflażu, w tle na 3 zdjęciu... To chyba jakiś kolejny projekt, Top Secret na czas ''W'' :-D

Awatar użytkownika
Pitahaja
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 100
Rejestracja: 12-12-06, 23:28

Postautor: Pitahaja » 20-01-17, 17:29

kycho pisze:Ta maska z turbo w ziemnym kamuflażu, w tle na 3 zdjęciu... To chyba jakiś kolejny projekt, Top Secret na czas ''W'' :-D


A po lewej aparatura do produkcji Sarinu :-D To garaż znajomego,gdzie trzymałem chwilowo auto.Czas przeszły , bo Carlos zmienił właściciela.

mmg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 01-02-13, 09:47

Postautor: mmg » 20-01-17, 20:35

Pitahaja pisze:
mmg pisze:Przy odlaczonym wale zakręc kolem/dyfrem z jednej strony. W Torsenie będzie się obracala takze flansza wału. W otwartym dyfrze tylko drugie koło będzie się kręcić. W obydwu dyfrach koła będą się kręcić w przeciwne strony, po tym nie poznasz. Szansa że masz otwarty jest znikoma.


No właśnie to tak nie działa...Mam też szpere torsen w Lexusie,robiłem tak jak piszesz i nic z tego.


Aż takim znawcą nie jestem ... ale w dniu w którym zadałeś pytanie miałem akurat w bagażniku dwa tylne dyfry odebrane z piaskowania. Jeden Torsen, a drugi otwarty (rzadki okaz). Zakręciłem jednym i drugim i efekt był taki jak napisałem. Otwartego dyfra szukałem pół roku, więc szansa że taki masz jest znikoma.

Przy głębszym zastanowienium chyba musiałbyś mieć wszystko odpięte żeby było jak napisałem. Ja dyfry miałem luzem. Jak koła podpięte to ich ciężar będzie pewnie powodował inne działanie przekładni. To już chyba prościej odkręcić dekiel i do dyfra po prostu zajrzeć. W otwartym w środku będzie pusta przestrzeń pomiędzy satelitami gdzie da się włożyć rękę i zdjąć zawleczkę flanszy półosi. W Torsenie masz wszytko zapchane ślimakami i nie widać półosi, wybija się ją młotkiem od zewnątrz
Ostatnio zmieniony 21-01-17, 16:01 przez mmg, łącznie zmieniany 1 raz.

TheMonk
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 20-01-17, 10:42

Postautor: TheMonk » 21-01-17, 13:30

ile cenisz maskę? daj info na PW

Awatar użytkownika
Pitahaja
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 100
Rejestracja: 12-12-06, 23:28

Postautor: Pitahaja » 02-02-17, 23:48

Powoli ale do przodu,silnik poza autem.Następny krok to malowanie komory silnika.Przy okazji obejrzałem dokładnie auto od spodu,nie ma tragedii jak na 25 lat :-D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 02-02-17, 23:53

Dobrze się ogląda takie rzeczy, powodzenia, kibicuję :-)
st182 gtb

Awatar użytkownika
Pitahaja
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 100
Rejestracja: 12-12-06, 23:28

Postautor: Pitahaja » 05-02-17, 04:01

budolf pisze:Dobrze się ogląda takie rzeczy, powodzenia, kibicuję :-)


Merci,robię co mogę :-D

Spotkałem dziś kuriera :headbang: :headbang: :headbang:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
vegeta_84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 978
Rejestracja: 04-02-09, 20:12

Postautor: vegeta_84 » 05-02-17, 12:12

chętnie bym kupił jeden zestaw kieszeni do boczków ;)
Obrazek
fanatyk V-gen

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 05-02-17, 12:21

Wysłany: Dzisiaj 4:01   

Pitahaja pisze:Spotkałem dziś kuriera


O takiej godzinie to chyba był diler a nie kurier :wink: :-D