Carlos Sainz 3812/5000
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- Pitahaja
- Klubowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 12-12-06, 23:28
Z cyklu piątkowe promocje w Lidlu
3sgte revII przebieg podobno 149k
Dwa błotniki
Oprócz tego zakupiłem "na zapas" inne graty z CS min cały kompletny zawias,hamulce,klimatyzacje,wał,dyfer,skrzynia,ecu,wiązka Lhd,cały środek w skórze,spryski lamp,plastiki bagażnika z wykładziną,nadkola wb,drzwi kompletne i 150 innych pierdół...Teraz szukam kogoś ogarniętego,kto zrobi przekładkę silnika
3sgte revII przebieg podobno 149k
Dwa błotniki
Oprócz tego zakupiłem "na zapas" inne graty z CS min cały kompletny zawias,hamulce,klimatyzacje,wał,dyfer,skrzynia,ecu,wiązka Lhd,cały środek w skórze,spryski lamp,plastiki bagażnika z wykładziną,nadkola wb,drzwi kompletne i 150 innych pierdół...Teraz szukam kogoś ogarniętego,kto zrobi przekładkę silnika
Ostatnio zmieniony 15-01-17, 04:55 przez Pitahaja, łącznie zmieniany 1 raz.
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
ktoś sobie doczepił uniwersalne z allegro
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
-
- Użytkownik
- Posty: 51
- Rejestracja: 01-02-13, 09:47
Pitahaja pisze:KRYSO pisze:"Chlapacze" w wide body?DCG pisze:ktoś sobie doczepił uniwersalne z allegro
Italo tjuning z Fiata
Pytanie do znawców,czy każdy Carlos miał torsena? Jeśli nie,można to jakoś sprawdzić poza otwieraniem dyfra?
Przy odlaczonym wale zakręc kolem/dyfrem z jednej strony. W Torsenie będzie się obracala takze flansza wału. W otwartym dyfrze tylko drugie koło będzie się kręcić. W obydwu dyfrach koła będą się kręcić w przeciwne strony, po tym nie poznasz. Szansa że masz otwarty jest znikoma.
- Pitahaja
- Klubowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 12-12-06, 23:28
mmg pisze:Pitahaja pisze:KRYSO pisze:"Chlapacze" w wide body?DCG pisze:ktoś sobie doczepił uniwersalne z allegro
Italo tjuning z Fiata
Pytanie do znawców,czy każdy Carlos miał torsena? Jeśli nie,można to jakoś sprawdzić poza otwieraniem dyfra?
Przy odlaczonym wale zakręc kolem/dyfrem z jednej strony. W Torsenie będzie się obracala takze flansza wału. W otwartym dyfrze tylko drugie koło będzie się kręcić. W obydwu dyfrach koła będą się kręcić w przeciwne strony, po tym nie poznasz. Szansa że masz otwarty jest znikoma.
No właśnie to tak nie działa...Mam też szpere torsen w Lexusie,robiłem tak jak piszesz i nic z tego.
- Pitahaja
- Klubowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 12-12-06, 23:28
Udało się uruchomić czarnego Wielkie podziękowania dla JaQb_CK za wsparcie telefoniczno-techniczne Auto jest mocno zapuszczone,stało ponad 3 lata bez rozruchu.Jednocześnie muszę podjąć decyzje ,który z nich ze mną zostanie.Nie stać mnie na przywrócenie do stanu wymarzonego dwóch sztuk,więc gdyby ktoś był zainteresowany,zapraszam na pw do negocjacji
Ostatnio zmieniony 24-01-17, 08:41 przez Pitahaja, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pitahaja
- Klubowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 12-12-06, 23:28
-
- Użytkownik
- Posty: 51
- Rejestracja: 01-02-13, 09:47
Pitahaja pisze:mmg pisze:Przy odlaczonym wale zakręc kolem/dyfrem z jednej strony. W Torsenie będzie się obracala takze flansza wału. W otwartym dyfrze tylko drugie koło będzie się kręcić. W obydwu dyfrach koła będą się kręcić w przeciwne strony, po tym nie poznasz. Szansa że masz otwarty jest znikoma.
No właśnie to tak nie działa...Mam też szpere torsen w Lexusie,robiłem tak jak piszesz i nic z tego.
Aż takim znawcą nie jestem ... ale w dniu w którym zadałeś pytanie miałem akurat w bagażniku dwa tylne dyfry odebrane z piaskowania. Jeden Torsen, a drugi otwarty (rzadki okaz). Zakręciłem jednym i drugim i efekt był taki jak napisałem. Otwartego dyfra szukałem pół roku, więc szansa że taki masz jest znikoma.
Przy głębszym zastanowienium chyba musiałbyś mieć wszystko odpięte żeby było jak napisałem. Ja dyfry miałem luzem. Jak koła podpięte to ich ciężar będzie pewnie powodował inne działanie przekładni. To już chyba prościej odkręcić dekiel i do dyfra po prostu zajrzeć. W otwartym w środku będzie pusta przestrzeń pomiędzy satelitami gdzie da się włożyć rękę i zdjąć zawleczkę flanszy półosi. W Torsenie masz wszytko zapchane ślimakami i nie widać półosi, wybija się ją młotkiem od zewnątrz
Ostatnio zmieniony 21-01-17, 16:01 przez mmg, łącznie zmieniany 1 raz.