204 kuce i 274 Nm ?/ STAGE 2 od strony... 13??

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 13-11-09, 13:48

ale kupiles już ten det3? ciekawi mnie to bo ja dopiero dwójke ogarniam :oops:

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 13-11-09, 13:56

na dniach kupuje Det3 dla Gniadego i bede na tym stroil

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 13-11-09, 15:45

DET 2 jak dla naszych potrzeb w zupełnosci wystarczy.. Kupiłem 2 ke od Colina, i on tak twierdzi, a kto jak kto ale on sie zna..
Pasquale a co bedziesz tym stroił - Corolle? :-D
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 20-05-10, 14:24

No to odkopie kotleta.. Po kilkunastostogodzinnej w sumie walce wraz z Blizniakami, załozylismy wczoraj w koncu maske carbonowa Seibona, wymagało to przerobinia mojego super długiego i bezsensownego dolotu od turbiny do intercoolera i regulacji zamka maski. Ale jest . Wyglada beznadziejnie w porównaniu do seryjnej . Seibon to mega shitI sa tez new pomalomawne proszkowo na psedo złoty kolor felgi i dzis albo jutro w koncu wjada po raz drugi wiercone tarcze od 911 Turbo.. Zdjecia wkrótce. Jak sie wyśpie, bo codziennie walczylismy do 23.
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
ELCOYOTE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2254
Rejestracja: 03-11-05, 12:51

Postautor: ELCOYOTE » 21-05-10, 09:40

umordowałeś tą maskę w końcu nie rozumiem po co tyle kasy w błoto :-D

Awatar użytkownika
Draxan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 926
Rejestracja: 23-04-09, 23:12

Postautor: Draxan » 21-05-10, 11:12

nie dokuczaj koledze :P

nie przejmuj sie Góral, napewno maska jest zajebista tylko Ty masz zły gust ;) ;)

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 09-06-10, 22:00

Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Draxan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 926
Rejestracja: 23-04-09, 23:12

Postautor: Draxan » 09-06-10, 22:12

hmmm a co w niej złego? Moze ja cos niedowidze :wink:

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 09-06-10, 23:54

Udało się ją spasować???
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 10-06-10, 07:11

Taaaa.. Wymagało to troche zabawy ale siedzi dobrze. Wszystkie otwory pod srobki pasowały od pocztaku idealnie, to z wysokoscia wlotów/wylotów był problem..
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 10-01-12, 10:23

Znów odkopie kotleta zeby nie było ze nic sie nie dzieje. :-D Znów rozebralismy silnik, i oczywiscie okazało sie , ze dla odmiany złozony był za LUZNO ( poprzedni dla domiany za ciasno i sie zatarł). Tłoki normalnie latały luzno w cylindrach :( rece opadaja. Wpadł inny blok, nowy wał, panewki ACLa, tłoki i korby były ok, do tego nowe pierscienie Wiseco of korz. Nowa uszczelka Cometica,komplet uszczelek z ASO, nowa pompa oleju z ASO bla bla.. Kilka nowych gratów tunigowych :P Szerokopasmówka Innovate, Megasquirt 1 ka ( ale do wylotu finalnie) zapasowe 3 SGTE 3 gen od Roberta, Oz pieknie pomalowane przez Zibiego :!: (polecam ), wentylator Spala , i kupa rzeczy o których juz nie pamietam.. Silnik sie składa, ale ju znaprawde nie mam parcia na kiedy bedzie to bedzie..
[img]http:/[img]http://images35.fotosik.pl/1115/72d77e585c7b9cc4m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images50.fotosik.pl/1313/5c54c6c83d450950m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images41.fotosik.pl/1249/ec3e0488fbd9f6e0m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images46.fotosik.pl/1260/1c5c66a6ab058d78m.jpg[/img][/img]
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 10-01-12, 13:15

po czym poznales ze był zlozony za luźno ?
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 10-01-12, 13:23

Faaaak, za 8 dni Twój wątek o carlosie będzie miał 6 lat :D
nawet Kojota bijesz o rok.
Ostatnio zmieniony 10-01-12, 13:42 przez Pawciu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 10-01-12, 14:11

Rzeski pisze:po czym poznales ze był zlozony za luźno ?
Po czym? Ano kufa po tym ze jak poruszalem tlokiem w górnym maksymalnym położeniu, to tloki luźno chodziły na BOKI w CYLINDRZE robiąc KlikKlik.. :P Normalnie luźne były!!! Mam gdzieś zdjęcie jak jest powycierany płaszcz tloka z dwóch stron. Ale dało się je uratować. Składał oczywiście Project XS. Glowice sciagnelismy bo nie mogliśmy dojść do ładu z szalejacym EGT przy predkosciach autostradowych. Pawciu- No masz racje, niedaleko do Coyota mam, pewnie dlatego! Zamówił te lekkie kółka Prazyn w końcu u Ciebie czy nie bo cus mi sciemnia :P Kasę mu dałem, hehehe.,Moze przepił, juz student :-D
Ostatnio zmieniony 10-01-12, 16:50 przez góral, łącznie zmieniany 1 raz.
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 10-01-12, 16:16

Ok no chodzilo mi bardziej o to jak Ci sie to objawialo podczas jazdy ale juz rozumiem :-D
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 10-01-12, 16:51

Podczas jazdy nijak, tylko gdybysmy nie rozebrali, szlak by trafił tłoki, skosowały sie jakby w cylindrach.
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

ledziu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 114
Rejestracja: 11-08-10, 22:37

Postautor: ledziu » 11-01-12, 09:48

góral pisze:Podczas jazdy nijak, tylko gdybysmy nie rozebrali, szlak by trafił tłoki, skosowały sie jakby w cylindrach.


Wracając jeszcze do samej czynności składania motorowni, wspominałeś że poprzednio było za ścisło a później za luźno czy robiła to ta sama firma?
szybki

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 11-01-12, 10:24

Tak, ta sama . po prostu mieli zrobic sinik na 2 nadwymiar po zatarciu tłoków na 1 wszym( za ciasno) No to zrobili idioci zeby nie było przypadkiem za ciasno, duzo za luzno :!: . Takich kwiatków wychodzacyc po nich z czasem jets wiecej, np wlutowany w gniazdo na stałe kabel od czujnika stuku( bo wtyczki sie pozbyli) , wiazka poskrecana palcami bez izolacji.. echhh, nawet mi sie nie chce komentowac, teraz Prazyn powoli wyprowadza na prosta, np bedzie całkiem nowa wiazka silnika.
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

ledziu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 114
Rejestracja: 11-08-10, 22:37

Postautor: ledziu » 11-01-12, 18:21

Pytałem ponieważ ostatnio czytałem opis lexusa ISa z 1JZ-GTE którego robiła ta sama firma co Tobie i wyglądało że ogarniali temat.
szybki

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 11-01-12, 18:25

Widać uczyli się za pieniądze klientów na ich samochodach...