Biała Dama by IvanDrago

Roczniki 1990-1993

Moderator: Moderatorzy Projektow

Awatar użytkownika
Ivandrago
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 19-08-17, 09:37
Lokalizacja: Bristol

Biała Dama by IvanDrago

Postautor: Ivandrago » 30-08-17, 20:06

Witam wszystkich miłośników Celici w moim wątku.

Samochód kupiłem parę dni temu na aukcji ratując pewnie przed złomowiskiem.
Ma parę wad i wymaga uwagi ale i tak sie zakochałem po pierszej trasie.
W okolicy widziałem moze 3 Celici 6 generacji i jedną cabrio 5.
Mam nadzieję że z Waszą pomocą moja Lady dostanie drugie życie.

Samochód:
* Toyota Celica 2.0 GTI ST182 1990

Silnik:
* 3S - GE
* świece - DENSO Double Platinum PK20R8

Przeniesienie napędu:
* seria

Zawieszenie:
* seria

Układ wydechowy:
* seria + przelotowy tłumnik końcowy

Układ dolotowy:
*seria

Koła:
* seria

Wnętrze:
* seria
- niebieskie podświetlenie i oświetlenie

Audio:
* jakiś szajsung noname

Body:
* seria

Plany :
- doprowadzić do stanu idiealnego ;)
- naprawic szyberdach
- Porządne audio - tzn coś co gra i ma bass miły dla ucha.
- Obniżyć zawieszenie
- Poliuretany do zawiasu
- Może jakieś wieksze koło

- Nowy tłumnik końcowy bo ten pierdz - zrobione 20.09.2017

2017
- Sterowanie lusterek naprawione
- Antena wymieniona
- Pasek klinowy wymieniony
- Układ chłodzenia uszczelniony i zalany płynem chłodniczym
2018
- Amortyzatory tył KYB + nowe odboje i oslony 22.05.2018
-


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek




P.s. Jaki tłumnik byście doradzili seria , powerflow czy może cherry bomb ???
Ostatnio zmieniony 09-06-18, 09:15 przez Ivandrago, łącznie zmieniany 8 razy.

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3058
Rejestracja: 13-03-09, 16:46
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Postautor: Zewus » 31-08-17, 06:55

Popraw hosting fotek bo nic nie widać

Awatar użytkownika
Dommel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: 05-08-15, 12:15
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Dommel » 31-08-17, 22:18

trzymam kciuki , do dzieła :D

Awatar użytkownika
Ivandrago
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 19-08-17, 09:37
Lokalizacja: Bristol

Postautor: Ivandrago » 03-09-17, 08:03

Dzieki za powitanie chłopaki -coś doradzicie z wydechem ?
Udało mi sie naprawić lusterka i antene wymienic .
Uszcelniłem wyciek chłodziwa i wymieniłem pasek klinowy.
MA ktoś jakieś diagramy z komorą silnika ?? Mam kilka nie podpietych wtyczek i chyba poduszka pod silikiem juz sparciała .
Pozdrawiam i lece dalej grzebać :D

rafał 1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 27-07-16, 12:42
Lokalizacja: zbąszynek

Postautor: rafał 1 » 03-09-17, 08:27

Cześć
Rozpiskę wszystkich wiązek elektrycznych masz dziale technicznym.
Jak nie dasz rade znaleźć to zapodaj zdjęcia na pewno Ci pomożemy.
Poduszkę pod silnikiem też mam padnięta , jak wyczaiszgdzieś nową to daj znać na wp😀.
Powodzenia w odbudowie.
A na pewno twoja biała dama się od wdzięczy

Awatar użytkownika
Ivandrago
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 19-08-17, 09:37
Lokalizacja: Bristol

Postautor: Ivandrago » 03-09-17, 09:00

pierwsza to ta:
ObrazekObrazek
druga:
Obrazek
trzecia:
Obrazek

P.S. Obrotomierz mi nie działa - wyczytałem na fotum o jakimś kabelku połączonym z aparatem zapłonowym ale ja tam nie mam żadnego kabelka pojedynczego :(

rafał 1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 27-07-16, 12:42
Lokalizacja: zbąszynek

Postautor: rafał 1 » 04-09-17, 13:52

Cześć
Wtyczki tej obok kopułki zapłonu nie mogę zlokalizować nie mam jej u siebie
a ta obok alternatora powinna być do kompresora klimatyzacji

Awatar użytkownika
Ivandrago
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 19-08-17, 09:37
Lokalizacja: Bristol

Postautor: Ivandrago » 11-09-17, 07:09

dzieki za info - podłączyłem jakiś przewód podcisnienia i od razu obroty na postoju spadły sporo i znalalzłem czujnik temperatury wiszacy w komorze silnika to wpiełem do puszki z filtrem powietrza i chyba spalanie troszke spadło :) Panowie jaki wydech końcowy byście polecili ?

rafał 1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 27-07-16, 12:42
Lokalizacja: zbąszynek

Postautor: rafał 1 » 11-09-17, 08:57

Właśnie ta wtyczka wyglądała na tą która idzie do czujnika tylko na zdjęciach twoich ona była głęboko schowana.

Awatar użytkownika
Ivandrago
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 19-08-17, 09:37
Lokalizacja: Bristol

Postautor: Ivandrago » 12-09-17, 18:48

czujnik temp. mam podpiety i byl od poczatku tylko nie byl wsadzony do puszki z filtrem . spalanie mam bardzo wysokie - emerycka jazda 18 li/100km
edit :
po podpieciu wężyka podciśninia i włożenia czujnika temp. do puszki spalanie 14.80 l/100km
P.S. Wciąż śmierdzi benzyną z wydechu - jakby silnik dostawał za duzo paliwa i go nie spalał całkowicie .

rafał 1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 27-07-16, 12:42
Lokalizacja: zbąszynek

Postautor: rafał 1 » 13-09-17, 22:26

A jak odpala i jak przyśpiesza, żwawo czy z oporem

Awatar użytkownika
Ivandrago
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 19-08-17, 09:37
Lokalizacja: Bristol

Postautor: Ivandrago » 14-09-17, 19:31

No na cieplym w miare ale na zimnym silniku kreci kilka-kilkanascie razy - zanim odpali - przyspieszenie ma ale (mam tak mały zasób słów, że muszę się uciekać do wulgaryzmów) nie urywa raczej nie szaleje bo nie wiem jeszce co w silniku siedzi pozatym obrotomierz mi nie działa.

rafał 1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 27-07-16, 12:42
Lokalizacja: zbąszynek

Postautor: rafał 1 » 25-09-17, 23:22

A jak odpali na zimnym to jak silnik prawacuje , ma równe obroty czy kuleje.
Jak kuleje to może coś być nie tak z piątym wtryskiem.
Nie odpisywałem bo mam straszny kocioł w pracy.
Jak masz jakieś jeszcze pytania to zadzwoń
Tel.692924669
A sprawdzałeś błędy komputera?

Awatar użytkownika
Ivandrago
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 19-08-17, 09:37
Lokalizacja: Bristol

Postautor: Ivandrago » 28-09-17, 12:24

Pracuje równo ale po zimnej wilgotnej nocy muszę kręcić trochę dłużej i jak odpali to przez 2-3 sekundy jakby na 2-3 gary palił. Generalnie pracuje równo .
Co do piatego wtrysku to nawet nie wiem gdzie go szukać .
Błędy komputera - ???? nawet nie wiem jak bo to nie ma OBD :D
Wiem ze mi kontrolka ABS sie swieci :D

P.S. Nowy wydech wpadł ale jeszcze musze go lepiej spasować .

Obrazek

Awatar użytkownika
owiec0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 239
Rejestracja: 28-06-16, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: owiec0 » 28-09-17, 13:24

W kwestii kodów błędów zajrzyj tutaj viewtopic.php?t=7343

rafał 1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 27-07-16, 12:42
Lokalizacja: zbąszynek

Postautor: rafał 1 » 28-09-17, 18:15

Ja miałem takie objawy madł mi czujnik 5 wtrysku .
A znajduje się w kolektorze dolotowym zaraz za przepływomierzem

Awatar użytkownika
Ivandrago
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 19-08-17, 09:37
Lokalizacja: Bristol

Postautor: Ivandrago » 28-09-17, 20:22

W pamieci komputera nie mam błędów - kontrolka miga jednostatjnie okolo 2 razy na secunde .
W sobote spróbuje ten test drogowy .

kitol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 112
Rejestracja: 23-09-16, 20:57
Lokalizacja: Pabianice

Postautor: kitol » 04-10-17, 10:09

Bardzo ładna sztuka, widać niezły stan karoserii. Ja bym nie kombinował ze zmianą koloru. Białe świetnie się prezentują.

Awatar użytkownika
Ivandrago
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 19-08-17, 09:37
Lokalizacja: Bristol

Postautor: Ivandrago » 07-10-17, 18:10

Na forum znalazłem opis zmiany podświetlenia itd ale interesuje mnie jak rozebrać deske ?
Odkręciłem wszystko - zdjęłem ten panel poodpinałem kable z sterowania nawiewem ale trzymie mnie ta linka od ogrzewania - odpiełęm ją w komorze silnika ale dalej stawia opór by to wyciągnąć. Ktoś pomoże ?? Nie chce robić nic na siłe bo jak by nie patrzeć auto ma 27 lat i łatwo połamać plastiki :(
Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

Awatar użytkownika
krrizz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2074
Rejestracja: 07-05-06, 12:40
Lokalizacja: stąd

Postautor: krrizz » 07-10-17, 23:02

linka którą odpiąłeś pod od strony komory silnika (sterująca ogrzewaniem) musi teraz przejść przez gródź więc może stawiać opór - oczywiście wyciągaj delikatnie