AT180+ST182 RED

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
Markus_ST
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 826
Rejestracja: 01-08-09, 17:01

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: Markus_ST » 16-12-19, 06:34

Zbieram właśnie szczękę z podłogi po tym jak przejrzałem cały temat :D Słowa uznania za włożoną pracę i serce w auto, do tego dbałość o szczegóły, nawet takie których normalnie nie widać :D Trzymam kciuki za powodzenie kolejnych prac nad Celicą, warto ratować te auta, bo ich już nie przybędzie :)

Awatar użytkownika
Fryc85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2691
Rejestracja: 05-03-06, 14:38

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: Fryc85 » 16-12-19, 07:08

Staram się tak aby maksymalnie wydłużyć czas kiedy to będę musiał znowu zaglądać do auta.
Auto jest nietuzinkowe na drogach nie spotykam wcale.Obecnie widuje bardzo dużo VIIgen.

Zobaczę co życie pokaże bo auto będzie jezdzilo cały rok.Dlatego zostało zasmarowane co tylko się da poliuretanem i innymi warstwami.

Moze trochę jej oszczędze i sti wytluke do końca jeszcze nie zdecydowałem co z tym 1.6

Myślę zrobić wydech może póki nie ma zimy a termin leci do lakiernika.
Stawiam raczej na ciszę w aucie będzie kat,jakis srodkowy przelotowy i na razie ori końcowy z VIgen.Zobacze jak to będzie brzmiało.

bflorek5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 469
Rejestracja: 30-05-17, 14:21

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: bflorek5 » 16-12-19, 13:05

Super robota na prawdę bardzo dobre podejście, przez lata będzie spokój w aucie :-) dobrze, że nie oszczedzales na konserwacji baku, z własnego doświadczenia z bakiem - dwa lata temu robiłem piaskowanie i konserwację, w tym roku był nalot korozji na rantach, a teraz zrobię tak - piaskowanie, epoksyd, konserwacja, gumowanie, konserwacja i konserwacja masa bitumiczna z pędzla i myślę że też go nic nie ruszy :D mam pytanie, gdzie kupowales te uszczelki piankowe (gabkowe) które okleiles dookoła nawiewow (te gabki) u mnie fabryczne się pokruszyly a mam nawiewy wyjęte więc warto wymienić i poczyscic :-)

Awatar użytkownika
Fryc85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2691
Rejestracja: 05-03-06, 14:38

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: Fryc85 » 16-12-19, 15:31

Gąbki kupowałem w Leroy Merlin te szerokie i były też inne mniejsze,w dziale drzwi chyba sa. a wezsze w takim naszym sklepie z narzędziami i wszystkiem budowlanym ale tak jak pisze w Leroy kika rozmiarów powinno być.

bflorek5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 469
Rejestracja: 30-05-17, 14:21

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: bflorek5 » 17-12-19, 09:02

Ok dzięki :-)

Awatar użytkownika
tomelus
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 18-04-16, 19:05

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: tomelus » 23-12-19, 13:32

Kawał dobrej roboty kolejna piękna V wróci na drogi :wink:

Mam pytanie, ta tylna lotka na 1.6 jest montowana na śruby czy klejona ?
Tych białych kierunków nie chcesz czasem odsprzedać ?
Jeśli to nie tajemnica to ile płaciłeś blacharzowi za taką robotę?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Fryc85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2691
Rejestracja: 05-03-06, 14:38

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: Fryc85 » 24-12-19, 13:24

Białe kierunki poszły od ręki wiele osób chciało

Co do lotki na 1.6 nie wiem bo ja tego nie rozbierałem nigdy tylko lakiernik.Zapytam napewno jak będzie pamiętał bo będę u niego niedługo.

Blacharka kosztowała sporo jak dla mnie ale mam niestety 3 drastyczne uwagi co do tego.Niemniej jednak nikt by mi tego tu nie zrobił.

Jak będą kolejne auta bo coś tak wieść niesie blacharke może będę robił sam.

bflorek5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 469
Rejestracja: 30-05-17, 14:21

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: bflorek5 » 24-12-19, 16:39

z blacharką zewnętrzną wogóle na rynku jest dramat, moją celice lakierował powiedzmy znajomy, właściwie znajomy mojego ojca, ma dobry zakład, dobra renoma, dużo na prawdę dużo mnie skasował ale i roboty było nie mało i też miałem uwagi do tego, po roku wypunktowałem co do poprawki, zrobił na gwarancji, po dwóch latach jeszcze miałem uwagi i poprawił praktycznie darmo, więc facet w sumie ok, ale żeby auto było zrobione tak jak chciałem to od polakierowania minęło ponad dwa lata a auto było u niego 2 dodatkowe razy, i oczekiwałem już jak wstawiłem do niego furę, żeby zaczął ją robić około 2 m-cy (czyli umówienie terminu 2 m-ce + 2 m-ce na zaczęcie roboty). Ale.... w okolicy nie ufam nikomu innemu, żeby oddać auto, po drugie znam go (ale trzeba go cholernie pilnować), po trzecie każdy dobry lakiernik na czas oczekiwania długi. Mój kolega oddał 200sx do lakierowania 100km od wawy, że niby taniej i teraz tak: robota kosztowała 7tysi, szyby nie były wycięte, lakier pękał już po miesiącu odkąd odebrał auto nawet nim nie jeżdżąc wogóle, stał czekał na roboty mechaniczne i popękał sam z siebie, łatanie fatalne blachy bo widziałem od wewnątrz masakra, ja zapłaciłem drugie tyle ale jakość roboty mojego samochodu, a jego to niebo i ziema - osobiście jeżeli by mi ktoś zrobił auto tak jak tego jego 200sx nie odebrał bym go od razu do poprawki od razu mu mówiłem że będzie pękał) chociaż też coś poprawiałem jak pisałem wcześniej, ale były to pierdoły, 90% osób by ich nie zauważyło, ale lepiej dmuchać na zimne. Teraz jeżeli będę robił drugą furę, do przepiaskuję sam komorę i podwozie zabezpiecze, z zewnętrz wyspawam co potrzeba, sam położę podkład oddam w takim stanie na polakierowanie w wybrany kolor i wszystko, żeby nie dotykał się nikt do blachy do łatania oraz do zabezpieczeń, jak sam sobie tego nie zrobię tak jak uważam, to nikt inny mi tego tak dobrze nie zrobi. Niektórzy proponują ASO jako lakiernię, odradzam, nie przyłożą się, nie w tych czasach, to masówka aby zarobić, a żeby zrobić dobrze trzeba podejść bardziej z sercem i zwyczajną ludzką uczciwością. W ASO facet się mnie pytał co to jest Super Strut jak potrzebowałem sprawdzić ceny amortyzatorów i wmawiał mi żę to to samo co mcperson widać, aby sprzedać towar nie ważne że nie będzie pasował. Na szczęście to nie było Warszawskie ASO (tu korzystam z jednego ASO, gdzie mam kumpla, który mi bardzo dużo pomaga i ma pojęcie większe niż sprzedawcy po 2 tygodniowym szkoleniu podstawowym)

Awatar użytkownika
Fryc85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2691
Rejestracja: 05-03-06, 14:38

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: Fryc85 » 02-02-20, 20:37

W dluuuugggim oczekiwaniu na kilka uszczelek do spojlera postanowiłem coś porobić.Nie ma zimy więc skompletowałęm wydech.
Na razie udało się kupić tłumik końcowy od st202 w b.d. stanie.I po złożeniu całości będe widział jak to brzmi.
Kat sportowy i tłumik środkowy "turbo worksa"
Wydech 2.25 cala więc zrezygnowałem z montażu OEM środkowego tłumika gdyż chyba bez sensu dawać 2.25 i taką zwężkę jaką jest Ori tłumik.
Nierdzewka stal 304 dobrze się spawa.

Poprawiłem trochę po fabryce i rozszlifowałęm zwężkę pospawalniczą przy wejsciu do tłumika końcowego ale wejście zostawiłęm mniejsze niz cała rura zgodnie z zasadą budowania.

Obrazek

Obrazek

Jest już wszystko docięte,dopasowane i pospawane u spawacza.W tygodniu bedzie dopasowanie do końcowego tłumika i uchwytów no i zawiśnie na swoim miejscu.
Koncowy i dwururka idą w srebrny połysk.


Trafiła się kolumna JDM regulowana w dwóch płaszczyznach także długo się nie zastanawiałem :-D W tygodniu montaż.

Obrazek

Troche pierdół z ASO i dalej nie wiem kiedy to będzie malowane.

Awatar użytkownika
Fryc85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2691
Rejestracja: 05-03-06, 14:38

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: Fryc85 » 07-06-21, 00:02

....Także było malowane a później.... .... jeszcze raz :( a czas sobie leciał i tak przeleciało półtora roku :evil:

Awatar użytkownika
cccp88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 918
Rejestracja: 21-03-10, 22:11

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: cccp88 » 12-06-21, 11:05

Zamontowałeś tą kolumne JDM? Też u mnie taka leży od chyba 7 lat i czeka na montaż :D

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2773
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: grzegoslav » 13-06-21, 13:10

Ja u siebie jak zakładałem kolumnę JDM to musiałem przerobić trochę plastik (obudowę) kierownicy bo kierunki i włącznik wycieraczek jest na odwrót

Do tego kolumna nie jest u mnie przykrecana na 4 śruby tylko trzy (jeden otwór nie pasuje). To jedyne problemy jakie pamiętam. Aaaa i do dziś nie mam podłączonego włącznika/wyłącznika automatycznego podnoszenia kierownicy bo nie wiedzieliśmy gdzie to ma być i czy nie był do tego jeszcze jakiś sterownik - guzik na górnej części obudowy kierownicy

Awatar użytkownika
cccp88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 918
Rejestracja: 21-03-10, 22:11

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: cccp88 » 14-06-21, 22:09

grzegoslav pisze:Ja u siebie jak zakładałem kolumnę JDM to musiałem przerobić trochę plastik (obudowę) kierownicy bo kierunki i włącznik wycieraczek jest na odwrót

Do tego kolumna nie jest u mnie przykrecana na 4 śruby tylko trzy (jeden otwór nie pasuje). To jedyne problemy jakie pamiętam. Aaaa i do dziś nie mam podłączonego włącznika/wyłącznika automatycznego podnoszenia kierownicy bo nie wiedzieliśmy gdzie to ma być i czy nie był do tego jeszcze jakiś sterownik - guzik na górnej części obudowy kierownicy


U mnie w komplecie był jakiś sterownik, niebieskie, plastikowe pudełko z napisem coś tam steering :)

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2773
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Re: AT180+ST182 RED

Postautor: grzegoslav » 15-06-21, 07:15

U mnie też jeden.... gdzieś pod deską mocowany (chyba za schowkiem) . Nie miałem też wiązki do tego modułu. Ogóle to powinien być gdzieś mój ( albo Bartka) temat o montażu kolummy