Celica ST185 Carlos Sainz 4458/5000

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
CamilooS
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 22-03-18, 20:53

Celica ST185 Carlos Sainz 4458/5000

Postautor: CamilooS » 22-03-18, 22:49

Samochód:
> Toyota Celica ST185 Carlos Sainz Limited Edition [4458/5000]

Silnik:
> 3S-GTE rev. II

Turbo:
> CT20b (koło CNC)

Układ dolotowy:
> Seria
> Wkładka K&N


Przeniesienie napędu:
> 4WD, Torsen

Zawieszenie:
> Seria

Hamulce:
> Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL

Układ wydechowy:
> Downpipe 3"

Koła:
> Oryginalne felgi 15"
> Dystanse tył 30mm


Wnętrze:
> Skórzane fotele
> Gałka zmiany biegów MOMO
> Wskaźnik doładowania turbosprężarki


Audio:
> Radio: Pioneer DEH-1900UB
> Głośniki tył: JBL CS762


Body:
> Widebody

-----
Samochód ma zostać możliwie jak najbliżej serii, ale chcę aby lepiej się zbierał i nie był takim mułem.
----
W ostatnich 8000km zostało zrobione kompletne uszczelnienie silnika, wymienione wszystkie uszczelki, uszczelniacze, kompletny rozrząd, termostat, pompa wody, świece, tarcze hamulcowe, klocki, przewody hamulcowe, sworznie, drążki kierownicze, łożyska.

Aktualne problemy:
- Przy 154.000km został wymieniony licznik, ponieważ na poprzednim nie działał obrotomierz, nowy licznik miał najechane prawie 175.000km i tak zostało do teraz, więc samochód według licznika ma przejechane 20.000km więcej niż rzeczywiście jest.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 13-02-19, 17:20 przez CamilooS, łącznie zmieniany 26 razy.

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 884
Rejestracja: 05-12-15, 20:18

Postautor: klexmix » 23-03-18, 15:14

Brak fot.

Awatar użytkownika
CamilooS
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 22-03-18, 20:53

Postautor: CamilooS » 23-03-18, 15:35

ahhh, źle się udostępniło zaraz naprawię

Awatar użytkownika
CamilooS
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 22-03-18, 20:53

Postautor: CamilooS » 23-03-18, 15:41

Zaktualizowałem linki, teraz mam nadzieję że zdjęcia prawidłowo się wyświetlają

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 23-03-18, 15:50

Widać, fajna sztuka

veevoir
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 176
Rejestracja: 28-07-17, 11:17

Postautor: veevoir » 23-03-18, 23:26

Ale ładna sztuka. Nie daj się panie pokusom sprzedaży, inne auta nie są tańsze w utrzymaniu tylko mniej palą ;)

Awatar użytkownika
CamilooS
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 22-03-18, 20:53

Postautor: CamilooS » 24-03-18, 10:01

Kiedys były takie myśli teraz już są plany na jakiś rozwój, jeżdżę i zostaje ze mną na pewno to spokojnie :). Spalanie mogło być gorsze, tragedii kompletnie nie ma wychodzi mi średnio 11l/100km przy tym nie zamulajac, w cyklu mieszanym.

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 24-03-18, 13:44

Bardzo ładny Carlos, zazdraszczam takiego pierwszego auta
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

Yaszczur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 21-02-14, 19:10

Postautor: Yaszczur » 31-03-18, 16:36

Piękny Carlos, kiedy wspólna sesja mamy 15km do siebie 8)

Awatar użytkownika
Ivandrago
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 19-08-17, 10:37

Postautor: Ivandrago » 01-04-18, 09:34

Piękna maszyna - trzymaj , naprawiaj , konserwuj a zyska sporo na wartości ;)

Awatar użytkownika
CamilooS
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 22-03-18, 20:53

Postautor: CamilooS » 03-04-18, 23:55

Dzięki wielkie, staram się jak mogę aby było jak najlepiej. Jest parę pierdól do zrobienia i poprawienia mam nadzieje w tym roku doszlifować do perfekcji zobaczymy jak wyjdzie :D. Yaszczur, zobaczymy, w tym miesiącu wkładam ct20b, DP, zegar podciśnienia turbo i szpilkę na kolektorze muszę zrobić wtedy można coś myśleć.

Awatar użytkownika
CamilooS
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 22-03-18, 20:53

Postautor: CamilooS » 28-05-18, 15:25

Turbosprężarka wraz z downpipem założona kilka dni temu:
Obrazek
Obrazek


Najpierw jeszcze zanim zacznę testować przecieka środkowa uszczelka pod pokrywą zaworów do jednej świecy, będzie wymieniona. Od razu nowe świece stopień zimniejsze z racji większego doładowania z lekko zmniejszoną szczeliną(0.7mm). Muszę zajrzeć jeszcze do rozdzielacza zapłonu(kopułka i palec), z racji tego iż czasami przy przyśpieszeniu potrafi przerywać(poszarpywać), myślałem że to wina turbosprężarki/nieszczelnego dolotu.
Ostatnio zmieniony 13-02-19, 17:26 przez CamilooS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CamilooS
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 22-03-18, 20:53

Postautor: CamilooS » 08-06-18, 22:07

Uszczelka pod pokrywą zaworów, świece, przewody zapłonowe, filtr paliwa, palec rozdzielacza wymieniony. Problem rozwiązany, teraz Celica pięknie śmiga nic nie szarpie na żadnym biegu.

Teraz pozostało wysterować doładowanie na 0.8/0.9bar

Awatar użytkownika
mlodzik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1109
Rejestracja: 24-02-08, 16:00

Postautor: mlodzik » 18-06-18, 23:35

Teraz nic tylko cieszyć się jazdą i dopiescic ja W końcu pod maską 😋
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D:D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D:D