Trafiła się po okazyjnej cenie na olx, memory five sprzedający.
Pojechałem i mówię do gościa jak odpali to biere.
Była świeżo po opłatach także + tylko sporo stała i rozładowany aku był.
Sporo do robienia jest.
Luz lekki na kierownicy
Chyba pedał gazu + linka do wymiany (szarpie lekko po szybszym puszczeniu)
Tuleje trzeba wymienić.
Tarcze+Hamulce+regeneracja zacisków zrobione. wyszło 1060 zł (przednie)
Rozrusznik naprawiony, miała kaprys czasem nie kręcenia.
Opony do wymiany kończy się bieżnik, jeszcze ma z tyłu mniejszy profil opony niż z przodu.
Wystarczy lekko przy gazować na zakręcie a d&%a leci bokiem.
Sprzęgło chyba, synchronizatory, zgrzyta czasami przy wrzucaniu 3,5.
Czasem wsteczny nie chce mi wejść na postoju, ręczny cały zerwany.
Cały czas się zastanawiam czy będzie sens inwestować tyle hajsu w nią.
Podejrzewam że sporo mnie wyniesie doprowadzenie do ładu. Tym bardziej że się tak nie znam.
Chociaż bardzo przyjemne są reakcje ludzi, oglądanie się saren^^.
Zaczepianie mnie i wypytywanie się o autko.
3 osoby się już pytały czy nie chce sprzedać ;D
łącznie z około 14 razy już byłem zaczepiony od czasu kupna autka.
Szyberdach ma, klimy nie ;D Cały czas lekko dmucha ciepłym powietrzem w środku auta.
nie wiem o co chodzi.
Bardzo mocno grzeje jak się ogrzewanie włączy, dobre auto na zimne dni.
Samochód:
- Toyota Celica V
1991r.
Silnik:
1.6 4A-FE
seria
Zawieszenie:
Seria
Hamulce:
Seria
Układ wydechowy:
seria
Układ dolotowy:
seria
Koła:
195/55/15
Wnętrze:
- seria
Audio:
Radyjako
Głośniki seria
+ Tuba na bas 700w w bagażniku
Felgi już pomalowałem na czarno, + tylny zderzak cały.
Miały taką otoczkę niebieską.
Lusterka też malowane na nowo.
Felga po malowaniu.
Malowane na srebrny ten próg "celica"
Aktualnie 323k przebiegu.
Spotkałem pod sklepem siostrę młodszą
Coś jest nie tak z prawym silniczkiem, bo podczas robienia sleepera jedno oczko bardziej przymknięte.
Jak coś mogę dodać więcej fotek. To tak na szybko co tam na fonie było.
Troszeczkę rudej jest.
Strasznie dużo spala. Nie liczyłem ile, a wydaje mi się że aż tak dużo nie jeżdżę. 4 kwietnia kupiłem i zrobiłem już chyba nie całe 3400 tyś kilometrów.
Celica V 1.6 STI Black Panther
- Pawlow
- Użytkownik
- Posty: 397
- Rejestracja: 17-04-16, 23:26
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 08-04-18, 22:09
Chciałbym po dzisiejszym deszczu zamówić komplet opon, są strasznie lyse i miota jak szatanem po ulicy.
Z chęcią bym zamówił tylko jakie najlepiej, aktualnie są 195/55/r15.
Jakas pomoc w doborze dobrze by było myślę nad przedzialem 160-250 zł za oponę.
I widzialem tujeli komplet za 700zl
Wymieniać wszystkie? Czy tylko tam gdzie mi skrzypi z tyłu bardziej po środku słychać zgrzyt podczas pokonowyania nierówności
Z chęcią bym zamówił tylko jakie najlepiej, aktualnie są 195/55/r15.
Jakas pomoc w doborze dobrze by było myślę nad przedzialem 160-250 zł za oponę.
I widzialem tujeli komplet za 700zl
Wymieniać wszystkie? Czy tylko tam gdzie mi skrzypi z tyłu bardziej po środku słychać zgrzyt podczas pokonowyania nierówności
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 08-04-18, 22:09
Chciałbym po dzisiejszym deszczu zamówić komplet opon, są strasznie lyse i miota jak szatanem po ulicy.
Z chęcią bym zamówił tylko jakie najlepiej, aktualnie są 195/55/r15.
Jakas pomoc w doborze dobrze by było myślę nad przedzialem 160-250 zł za oponę.
I widzialem tujeli komplet za 700zl
Wymieniać wszystkie? Czy tylko tam gdzie mi skrzypi z tyłu bardziej po środku słychać zgrzyt podczas pokonowyania nierówności
Z chęcią bym zamówił tylko jakie najlepiej, aktualnie są 195/55/r15.
Jakas pomoc w doborze dobrze by było myślę nad przedzialem 160-250 zł za oponę.
I widzialem tujeli komplet za 700zl
Wymieniać wszystkie? Czy tylko tam gdzie mi skrzypi z tyłu bardziej po środku słychać zgrzyt podczas pokonowyania nierówności
-
- Użytkownik
- Posty: 899
- Rejestracja: 08-06-13, 18:12
Po wymianie tuleji wszystkiuch w zaiwaisie pocvzujesz mega roznice, warto zainwestowac, co do szarpania takzwanej żabki po puszceniu gazu, kurcze tez mam to w swojej, wiele mozliwosci ale zaczne chyba od wymiany wszytkich poduszek skrzyuni biegow i silnika, potem sprawdzanie luzów na ośkach dopiero potem linki gazu przepustnice itp itd... wiele mozliwosci moze byc
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 08-04-18, 22:09
Dobra panowie, mam mały problemik.
Oponki zmienione na Continetal 4 sztuki, stare miały 17 lat Dunloopa hehe.
Wiem że z tyłu łącznik stabilizatora, coś tam jeszcze nie pamiętam dokładnie.
Ale poważniejszy mam problem, wczoraj zauważyłem że prawie brak oleju miałem w silniku.
Po korciło mnie sprawdzenie bo usłyszałem delikatne dzwonienie z pod silnika jak by dzwoneczkami.
Prawie była była susza, zalałem 5w40 K2 4 litry, ale nadal dzwoni.
Idę nagrać filmik potem wrzucę.
Zrobiłem nowy temat w dziale technicznym.
Dział techniczny
Oponki zmienione na Continetal 4 sztuki, stare miały 17 lat Dunloopa hehe.
Wiem że z tyłu łącznik stabilizatora, coś tam jeszcze nie pamiętam dokładnie.
Ale poważniejszy mam problem, wczoraj zauważyłem że prawie brak oleju miałem w silniku.
Po korciło mnie sprawdzenie bo usłyszałem delikatne dzwonienie z pod silnika jak by dzwoneczkami.
Prawie była była susza, zalałem 5w40 K2 4 litry, ale nadal dzwoni.
Idę nagrać filmik potem wrzucę.
Zrobiłem nowy temat w dziale technicznym.
Dział techniczny