

Samochód:
- - Toyota Celica V ST182,
Silnik:
- - 3S-GE rev.2,
- olej Motul 10w40 6100 Synergie +,
- - olej skrzyni biegów Motul 300 Gear 75w90,
- przednie łożyska SKF,
- przednie piasty Febest,
Zawieszenie:
- - przednia górna rozpórka OEM + tylna górna rozpórka Staff'a,
- przednie amortyzatory KAYABA + mocowania KAYABA,
- tylne amortyzatory KAYABA,
- Sprężyny MTS -40 (MTSXTO089),
- komplet gum poliuretanowych GT4 Service na wszystkich wahaczach, zwrotnicach i stabilizatorach,
Hamulce:
- - przednie tarcze hamulcowe Brembo 277x25 + klocki hamulcowe Ferodo,
- tylne tarcze hamulcowe .... + klocki hamulcowe TRW,
- elastyczne przewody hamulcowe w oplocie firmy HEL,
Układ zapłonowy:
- - świece zapłonowe NGK BKR6EP-8,
- przewody zapłonowe NGK RC-ET1228,
- palec rozdzielacza Denso,
- kopułka Blue Print (Made in Japan),
- cewka zapłonowa Delphi,
Układ wydechowy:
- - seryjny kolektor wydechowy owinięty bandażem termoizolacyjnym,
- reszta układu wydechowego 2,25" z nierdzewki oraz tłumik środkowy i końcowy by YAKATO,
Układ dolotowy:
- - seria,
- silikonowe przewody podciśnienia,
- filtr powietrza - wkładka Simota,
- - lato: OZ Crono Evo 17x8 + 215/45/17 Yokohama BluEarth ES32,
- nakrętki felg TPI,
Wnętrze:
- - cup Holder,
- klima,
- szyberdach,
Audio:
- - jakieś radyjko,
- puszki Live Sound przód i tył,
Body:
- - spoiler tylnej klapy GTI,
- maska GT4,
- halogeny,
Krótki opis/historia samochodu:
- Była STi, potem VI GT, lecz z zamiłowania do V powrót do niej, lecz GTi, a następnie nie wypalony pomysł zakupu GT4. Zamiast tego kupiłem Hyundai'a Coupe GK do ciągłej eksploatacji również w rejony portu. Po pewnym czasie w grupie Toyota Trójmiasto jeden z członków postanowił sprzedać swoją Celice V GTi, a że miałem bardzo blisko stwierdziłem ją sprawdzić. Już wcześniej widziałem ją z bliska i byłem zaskoczony pod względem stanu blacharki. Celina sprowadzona 10 lat temu z Włoch i pewnie przez to miała również zmieniony kolor z czarnego na "jasny fiolet". Takim o to sposobem mam aktualnie swoją celicę 'ala' GT4, tyle że z tego GT4 to tylko maska, ale zawsze coś.

Krótki opis planów zmian:
- - wymiana uszkodzonej rury dolotu powietrza,
- uszczelnienia - aparat zapłonowy, pokrywa zaworów, oring półosi od strony pasażera i kierowcy,
- uszczelnienie wydechu,
- do wywalenia tylna półka z głośnikami - kupienie OEM,
- wymiana wszystkich filtrów, oleju, płynów, świec i przewodów zapłonowych,
- sprawdzenie i wymiana przewody podciśnienia,
- sprawdzenie i regulacja - luz zaworowy,
- ogarnianie po swojemu celiny, więc powoli do przodu.
Zdjęcia:
Pierwsze fotki...


