Celica V by DCG

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 19-02-14, 07:20

_zulw007_ pisze:Dokładnie jest jak najbardziej zdrowy wszystkie konie są albo nawet i więcej :)

true, nieźle się odpychał jak na 3s-ge revII, pierwsza trasa na hamownie :)

Nocka zarwana, silnika nie ma
Obrazek
Obrazek
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 19-02-14, 08:31

nie wygląda to już tak ładnie jak kiedyś :| :wink:

Awatar użytkownika
koso
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 12-08-11, 17:13

Postautor: koso » 19-02-14, 09:56

cos ty narobil ... :P :? :roll:
ST 182+ :)
ST 184 RIP

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 19-02-14, 10:03

widzę, że BC już wymontowane. Czekam na wysyłkę ;-)

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 19-02-14, 10:36

Krzychu pisze:widzę, że BC już wymontowane. Czekam na wysyłkę ;-)

Krzsiek brutusie bedziesz mial BC? Czemu nie zadzwoniles sie pochwalic?;p bedziesz zadowolony;)

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 19-02-14, 11:42

Maciek, nie słuchaj go
Krzychu nie dostanie BC :P
koso pisze:cos ty narobil ... :P :? :roll:

będzie dobrze ;-)
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 19-02-14, 15:49

tak z ciekawości, zdradzisz ile wypluło to zdrowe revII jak już tą pierwszą trasę na hamownie zrobisz? :)
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 20-02-14, 17:45

breczus pisze:tak z ciekawości, zdradzisz ile wypluło to zdrowe revII jak już tą pierwszą trasę na hamownie zrobisz? :)

oczywiście będzie wykres
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 03-03-14, 18:36

Jedziemy dalej, zrobione:
-nowy rozrząd z pompą wody aisin
-uszczelniacze wałków rozrządu
-uszczelki pod pokrywą zaworów, pod aparatem z ASO
-ASO olej 10w40 + filtr

myju myju

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Krzychu wpadł na weekend obczaić jak idzie... oczywiście jak zwykle okazał się bardzo pomocny:

Obrazek

Silnik już siedzi, odpala, błędów brak, zostało pare pierdóekek dopracować...
i tym sposobem zrobiło się zwykłe st182 :(


Obrazek

Obrazek
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 03-03-14, 19:49

Nie ma nic złego w "zwykłym st182" :-)
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 03-03-14, 20:11

oczywiście że nie, będzie dobre st182 :wink:
ale żal się zrobiło po roku spędzonym z turbo-ośką
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 03-03-14, 21:02

DCG pisze:ale żal się zrobiło po roku spędzonym z turbo-ośką


:( smutne, ale lepiej tak, jak ma być kosa carlos 8)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
GCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: 07-04-09, 21:38

Postautor: GCG » 03-03-14, 21:17

bartek_asik pisze: smutne, ale lepiej tak, jak ma być kosa carlos

heheh wiadomo o co chodzi :P
Gregor

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 06-03-14, 15:30

no ale ja trochę nie rozumiem,
Carlos ma swój silnik, a JDM-a z zielonej sprzedajesz.
Nie lepiej było zostawić wszystko jak było, a na dupowoza kupić jakieś paseo albo coś? :P

koszty utrzymania turbo ośki jako lans car (sporadycznie jeżdżone) zwróciły by Ci się w kosztach paliwa jakbyś kupił dodatkowo coś małego (w porównaniu do 3sge)

albo nawet skrajnie patrząc wsadziłbyś zieloną do stodoły i za 40lat podarował wnukowi :P
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 06-03-14, 15:40

breczus pisze:Carlos ma swój silnik, a JDM-a z zielonej sprzedajesz.
Nie lepiej było zostawić wszystko jak było

Silnik to akurat pikuś i najmniejszy problem
masę innych gratów przekładam do Carlosa, jak bym miał to wszystko zostawić w zielonej i dokupywać to jeszcze do carlosa, to bym się zniszczył finansowo
breczus pisze:a na dupowoza kupić jakieś paseo albo coś? :P

na dupowoza mam Rav'kę
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 06-03-14, 15:46

no w sumie rozumiem, ale jednak jakby była taka możliwość to zostawiłbym silnik na fabrycznych gratach (pewno masz komplet) e56 na miejscu, a zawias wsadził z białej (tak zresztą chyba robisz) nie byłby taki lans jak wcześniej, ale auto pozostało by wyjątkowe i miało smaczek za te 40 lat jak wnukowi pokażesz :P

czyli wróciłbym do setupu jaki miałeś na początku zabawy z turbo ośką :)

ale wracając do sedna, BIERZ PANIE TEGO CZARNEGO Z BYDGOSZCZY WRESZCIE :P
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 06-03-14, 15:56

breczus pisze:40 lat jak wnukowi pokażesz :P

pokażę Carlosa :P
breczus pisze: ale wracając do sedna, BIERZ PANIE TEGO CZARNEGO Z BYDGOSZCZY WRESZCIE :P

już prawie koniec :-)
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 06-03-14, 22:30

Dawid wie co robi. Lepiej pakować $ w Carlosa niż z powodów sentymentalnych dzielić budżet na 2 auta. To rozwiązanie jest logiczne i uzasadnione ekonomicnie.

Sentymenty trzeba czasem odrzucić na bok i iść do przodu, spełniać marzenia :-)
Ostatnio zmieniony 06-03-14, 23:43 przez Piotrek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 06-03-14, 23:25

true :smt023
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 24-04-14, 22:43

się jeździ... tylko jakoś inaczej :P
bez gwintu trochę koza się zrobiła
w skrócie co się zmieniło:
- felgi Kosei, narazie z oponami w za dużym rozmiarze
- oryginalna maska przeleżała lata w garażu owinięta stretchem, wiedziałem że kiedyś się przyda
- silnik 3s-ge rev.2 z białej mewy
- seryjne amortyzatory, hamulce i wydech

Do ogarnięcia jeszcze parę rzeczy we wnętrzu, oraz pod maską. Do odbioru czeka kilka elementów z piaskowania i malowania proszkowego

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally