VI Turbo FWD

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 23-06-09, 09:26

el_kapitan pisze:
Ariello pisze:z całego tematu wszystkiego nie ogarniam, ale to:

wroobel pisze:P.S Cayenne Turbo nie dał rady :wink:


przemawia do mnie w 100% :]

Gratz ;]


Mina pana w porsche musiała być bezcenna.

Najbardziej w Twoim projekcie podoba mi się, że nie masz maski z "dziurą" - taka niepozorna celica:d


Następna raczej będzie miała "dziurę".

P.S Na 90% powinienem dojechać do Koszalina.

P.S2 Nowe spawy, nowe cybanty wszystko OK - pompuje jak wściekła :eek: :eek:
1150kg 330KM 4WD

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 01:25

Postautor: hin » 23-06-09, 22:15

Jak się zachowuje ct20b przy 1,2 bar? Wszystko stabilnie, pompuje do końca?
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 24-06-09, 09:33

hin pisze:Jak się zachowuje ct20b przy 1,2 bar? Wszystko stabilnie, pompuje do końca?


Generalnie tak, ale to kwestia strojenia i przeniesienia momentu wyżej. Jak jest mokro to na 4tym biegu trakcja mówi "papa".
1150kg 330KM 4WD

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 01:25

Postautor: hin » 24-06-09, 20:46

A co steruje doładowaniem? świnia/ zewnętrzny kontroler/ czy tylko sprężynka w wg?
Planujesz coś jeszcze z niej wyciągnąć?
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 24-06-09, 20:52

hin pisze:A co steruje doładowaniem? świnia/ zewnętrzny kontroler/ czy tylko sprężynka w wg?
Planujesz coś jeszcze z niej wyciągnąć?


Doładowaniem steruje Ecu Master. W pełni polski produkt, który jest lepszy od każdego MBC (bo EBC jest w EcuM). Jest w stanie stabilnie utrzymać AFR i EGT. Podobno dobre bo polskie :lol:

Raczej nie ma sensu iść dalej w FWD :wink:
W tym momencie można zrobić 3"DP i dalej 2,5" wydech , później stroic na 300+ z CT20b.
Później większe wtryski, listwa etc... ale czasy i tak pozostanął takie same 8)
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
ELCOYOTE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2254
Rejestracja: 03-11-05, 12:51

Postautor: ELCOYOTE » 26-06-09, 14:48

a jak to ecu master steruje doładowaniem ????
możesz coś jaśniej ???

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 26-06-09, 14:50

ELCOYOTE pisze:a jak to ecu master steruje doładowaniem ????
możesz coś jaśniej ???


No dokładnie, ma w sobie EBC. Ogarnia tez zapłon. Mówiłem, że dobre bo polskie :wink:
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 26-06-09, 15:03

wroobel pisze:No dokładnie, ma w sobie EBC

dane które posiadasz nie odpowiadają faktom :-D

det2 posiada jedynie możliwość obsługi zaworu sterującego doładowaniem turbosprężarki.

P.

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 26-06-09, 15:19

Pawciu pisze:
wroobel pisze:No dokładnie, ma w sobie EBC

dane które posiadasz nie odpowiadają faktom :-D

det2 posiada jedynie możliwość obsługi zaworu sterującego doładowaniem turbosprężarki.

P.


Uuups sory mea kulpa pomyliłem z SMT :oops:

Dzięki Pawciu za czujność :wink:
1150kg 330KM 4WD

Showkemp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: 25-06-04, 21:03

Postautor: Showkemp » 26-06-09, 15:54

Wroobel, w SMT6 też jest obsługa zaworka, nie ma EBC. :)

Gratuluję wyniku, bardzo przyjemnie i bezpiecznie jak na seryjną sprężarkę.
Jeśli rzeczywiście ta sprężarka utrzymuje 1.2Bar do 7200obr/min, to mamy namacalny dowód na jej wyższość nad CT26. :)

Pzdr,

Show
www.motorsportshop.pl

91 Celica ST185 CS
90 MR2 Turbo

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 26-06-09, 15:57

Showkemp pisze:Wroobel, w SMT6 też jest obsługa zaworka, nie ma EBC. :)

Gratuluję wyniku, bardzo przyjemnie i bezpiecznie jak na seryjną sprężarkę.
Jeśli rzeczywiście ta sprężarka utrzymuje 1.2Bar do 7200obr/min, to mamy namacalny dowód na jej wyższość nad CT26. :)

Pzdr,

Show


SMT7 mój drogi miałem na myśli. 6stka nie ma to wiem.
1150kg 330KM 4WD

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 01:25

Postautor: hin » 26-06-09, 19:41

A co robi EBC innego niż obsługuje zaworek??

sorry za O/T
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 26-06-09, 19:47

Słuchajcie tak czy inaczej Ecu Master naprawde daaje rade. Mam porównanie z SMT, gdzie po pewnym czasie AFR potrafił się totalnie rozjechać.

[ Dodano: 26-06-09, 19:50 ]
Showkemp pisze:Wroobel, w SMT6 też jest obsługa zaworka, nie ma EBC. :)

Gratuluję wyniku, bardzo przyjemnie i bezpiecznie jak na seryjną sprężarkę.
Jeśli rzeczywiście ta sprężarka utrzymuje 1.2Bar..

Pzdr,

Show

Wskazówka na zegarze doładowania w zależności od biegu jest gdzieś pomiędzy 1,1 a 1,2 i naprawde jest ciężko na nią patrzeć i jednocześnie prowadzić ten samochód :eek:
1150kg 330KM 4WD